Πώς το νέο κομμάτι της Beyoncé εκτόξευσε τις πωλήσεις των τζιν Levi’s

Πώς η Queen Bey απέδειξε για ακόμα μία φορά τη μεγάλη της επιρροή στο κοινό σε θέματα στιλ.

Elle 14 Μαΐ. 24
Πώς το νέο κομμάτι της Beyoncé εκτόξευσε τις πωλήσεις των τζιν Levi’s

Μπορεί αυτή τη στιγμή τα τζιν να έχουν την τιμητική τους, με τη μόδα να τα εξυμνεί και τους σχεδιαστές να τα αξιοποιούν στις συλλογές τους, ωστόσο υπήρξε ένας ακόμα λόγος που οι πωλήσεις των ιστορικών Levi’s denim είδαν ξαφνικά ανοδική πορεία. Η αιτία μπορεί να αναζητηθεί στη λίστα τραγουδιών του καινούριου album της Beyoncé Act II: Cowboy Carter” που έκανε τους φαν της να θέλουν να αποκτήσουν ένα τέτοιο τζιν.

Συγκεκριμένα, ο υπαίτιος αποτελεί το κομμάτι “Levii’s Jeans”, ένα ντουέτο της σούπερ σταρ με τον Post Malone, στο οποίο αναφέρονται αναφορές στο ιστορικό denim, όπως και η φράση “denim on denim on denim”. Γενικότερα, έχει ξεκινήσει μία μεγάλη συζήτηση γύρω από το “Western Fashion”, το οποίο στο TikTok τρεντάρει ως cowgirl αισθητική, με τη Beyoncé να φέρει ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Μην ξεχνάμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται φανερή η σύνδεση της μόδας με τη μουσική, δεδομένου ότι τα pop idols επηρεάζουν σημαντικά τη fashion σκηνή, με τη Beyoncé να γνωρίζει καλά τους “όρους αυτού του παιχνιδιού”. Από την άλλη, το die-hard fan κλαμπ της δεν θα μπορούσε να μην την ακολουθεί πιστά και μάλιστα να μην δοκιμάσει την τάση που προτείνει το μουσικό είδωλο.

Για να μιλήσουμε, ωστόσο, με αριθμούς, σύμφωνα με πληροφορίες, οι πωλήσεις τζιν Levi’s έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, με άνοδο 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Ειδικότερα, η άνοδος οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για τα τζιν που φορά η Beyoncé, καθώς και στην ανανεωμένη αγάπη του κοινού για την country αισθητική που πρεσβεύει το ίδιο album. Αναμφίβολα, το εν λόγω κομμάτι έχει εκτοξεύσει τόσο τη δημοτικότητα της Beyoncé όσο και τις μετοχές της Levi Strauss & Co., αποδεικνύοντας την αδιαμφισβήτητη δύναμη της μουσικής και της μόδας όταν ενώνονται.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Levi’s (@levis)

Από την άλλη, το νέο τραγούδι της Beyoncé είχε τη δυνατότητα να γνωρίσει το ιστορικό brand σε νεότερες ηλικίες, αλλά και να μετατραπεί σε ύμνο αυτοπεποίθησης και γυναικείας ενδυνάμωσης. Το ίδιο συμβαίνει και το τζιν Levi’s που σύμφωνα με τη Beyoncé δεν πρέπει να λείπει από καμία γυναικεία γκαρνταρόμπα.

Κεντρική φωτογραφία: Splashnews.com

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT