Για την τρίτη συλλογή του για τον οίκο Bottega Veneta που παρουσίασε κομμάτια για το φθινόπωρο / χειμώνα 2023-2024, ο Matthieu Blazy μέσω της νέας του καμπάνιας ήθελε να επικεντρωθεί στις καθημερινές στιγμές των Μιλαζένων και το πώς η μόδα επηρεάζει τη ζωή μας. Μοντέλα που φορούν τα κομμάτια της νέας συλλογής μπαίνουν και βγαίνουν από κτίρια, περπατούν σε γνωστούς δρόμους και σε όμορφες τοποθεσίες που αποτελούν ένα σκηνικό που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το DNA του οίκου.
Το ιταλικό ταμπεραμέντο εξακολουθεί να βρίσκεται στις βάσεις της Bottega Veneta, με τη νέα συλλογή να απευθύνεται σε πολυάσχολες, στιλάτες γυναίκες που όλη τη μέρα βρίσκονται στους δρόμους, προκειμένου να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα. Στις φωτογραφίες των Malick Bodian,
Louise και Maria Thornfeldt και Sander Muylaert, όπως και στο φιλμ του Massimiliano Bomba είχαμε την ευκαιρία να εντοπίσουμε τα νέα trends που θα επικρατήσουν, τα staples που έχουμε αγαπήσει εδώ και πολλές σεζόν και items που θα αναβαθμίσουν το καθημερινό στιλ μας με τον πιο ευρηματικό τρόπο.
Γενικότερα, στις πασαρέλες του φθινοπώρου, οι οίκοι μόδας στράφηκαν προς την απλότητα, αφήνοντας πίσω το εκκεντρικό τους παρελθόν, επενδύοντας στα staples κομμάτια, αναβαθμίζοντάς τα και δίνοντάς τους καινούρια πνοή. Το στοίχημα, φαίνεται, πως κέρδισε η Bottega Veneta που έκανε level up το easywear, όπως έγινε φανερό από την καμπάνια για το φθινόπωρο/ χειμώνα 2023-2024.
Το φιλμ της καμπάνιας:
View this post on Instagram
Φωτογραφίες: Courtesy of Bottega Veneta