Τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε ο Daniel Lee έγινε ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Burberry, λίγες ημέρες μετά το τελευταίο σόου του απερχόμενου Riccardo Tisci για το βρετανικό brand. Προηγούμενος υπήρξε ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Bottega Veneta και η μετακίνησή του είναι από τις μεγαλύτερες στη γεμάτη δράμα και κινητικότητα σεζόν για τη μόδα τα τελευταία χρόνια.
Το ντεμπούτο του Lee στην Burberry έχει προγραμματιστεί για τις 20 Φεβρουαρίου, δίνοντάς του μόλις λίγους μήνες για να καθορίσει το όραμά του για το brand, ωστόσο, όταν χθες Κυριακή εξαφανίστηκαν όλες οι αναρτήσεις από το Instagram account της Burberry αντιληφθήκαμε ότι θα πάρουμε μια γεύση της νέας εποχής του οίκου, πολύ νωρίτερα.
Έτσι κι έγινε, καθώς πριν λίγο στον επίσημο λογαριασμό του brand στη δημοφιλή πλατφόρμα είδαμε να κάνει το ντεμπούτο του το νέο logo της Burberry.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το νέο logo κάνει την εμφάνισή του σε μία νέα καμπάνια του οίκου της οποίας ωστόσο τα σχέδια είναι του Tisci, απλώς ο Lee έχει αναλάβει το edit και φυσικά το rebranding συνολικά. Πρόκειται για το διάσημο σχέδιο του ιππότη της Burberry, το οποίο δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 1901 (ήταν η νικήτρια συμμετοχή σε δημόσιο διαγωνισμό για το σχεδιασμό ενός νέου λογότυπου) και ανανεώθηκε για τελευταία φορά το 1999, όταν η μάρκα άφησε το γράμμα “S” από το όνομά της, αλλάζοντας από Burberrys σε Burberry. Το 2018, ο ιππότης αφαιρέθηκε εντελώς σαν αποτέλεσμα της νέας ταυτότητας του brand υπό τον Tisci, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Βρετανό γραφίστα και κυρίως καλλιτεχνικό διευθυντή της Factory Records, Peter Saville, για να αναπτύξει ένα νέο λογότυπο με αυστηρά κεφαλαία γράμματα και μονόγραμμα, με τα αρχικά “TB” του ιδρυτή Thomas Burberry να μπλέκονται μεταξύ τους.
Η επιστροφή του ιππότη, που περιλαμβάνει επίσης τη λατινική λέξη “prorsum” που σημαίνει “προς τα εμπρός” εκτός από ένα homage στις ρίζες του βρετανικού οίκου, μπορεί να θεωρηθεί και ένα κλείσιμο του ματιού από τον Daniel Lee, ο οποίος αναλαμβάνοντας την καλλιτεχνική διεύθυνση της Burberry, επιστρέφει στην πατρίδα του, την Μ. Βρετανία, με μοναδικό σκοπό να πάει το brand μονάχα μπροστά.