Η Burberry είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φθινοπωρινή μόδα χάρη στα δημοφιλή πανωφόρια της, τα οποία εδώ και 165 χρόνια παραμένουν στην κορυφή. Η διαχρονικότητα, η κομψότητα, το βρετανικό στιλ είναι στοιχεία που έχουν την υπογραφή του luxury brand και έχουν εξασφαλίσει μέσα στις δεκετίες την επιτυχία σε συνδυασμό με τη λειτουργικότητα.
Στην ουσία, τα πανωφόρια της Burberry έχουν κερδίσει την αξιοπιστία, αφού πρόκειται για άψογα κομμάτια που έχουν διαχρονική αξία και είναι απόλυτα λειτουργικά, όσο και κομψά για την καθημερινότητά μας.
Για να τιμήσει τη μακρόχρονη αυτή κληρονομιά, η Burberry λάνσαρε μία κινηματογραφική καμπάνια με το σλόγκαν “It’s Always Burberry Weather” που αναφέρεται στον απρόβλεπτο καιρό και τα αξιόπιστα πανωφόρια του brand, παρουσιάζοντας 7 βασικά μοντέλα ττα οποία επανασυστήνονται. Σε αυτά βρέθηκαν η καμπαρντίνα (trench), το Harrington, το καπιτονέ (quilt), το puffer, το παρκά (parka), το aviator και το duffle. Μάλιστα, για την προώθηση αυτού του project, αστέρες από τη μουσική, τον κινηματογράφο, τη μόδα και το ποδόσφαιρο που διατελούν επίσης ambassadors της Burberry πρωταγωνίστησαν σε διάφορες βρετανικές γωνιές. Ανάμεσα σε αυτούς είδαμε τους Barry Keoghan, Zhang Jingyi, Cara Delevingne, Cole Palmer, Eberechi Eze, Simz και Olivia Colman να ποζάρουν στον φακό του Alasdair McLellan.
Σύμφωνα με τη Burberry, οι βιτρίνες των καταστημάτων θα περιλαμβάνουν λεπτομερή σκηνικά εμπνευσμένα από τα βρετανικά τοπία, φέρνοντας την ύπαιθρο στο σπίτι, και εμπνευσμένα από το περιπετειώδες πνεύμα και την τεχνογνωσία της Burberry στην ύφανση υφασμάτων και πλεκτών. Ενώνοντας το παρελθόν και το παρόν της Burberry, το περιεχόμενο της καμπάνιας που κυκλοφόρησε πρόσφατα θα εμφανίζεται επίσης μαζί με αφίσες από το αρχείο της Burberry.
“Η Burberry έχει να κάνει με την προστασία, τη λειτουργικότητα και την ύπαιθρο. Εμπνεόμαστε πάντα από το αρχείο μας και την καινοτομία και τη δημιουργικότητα της μάρκας. Η καμπάνια προωθεί τις σιλουέτες του οίκου: προστατευτικές και ανθεκτικές“, δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής Daniel Lee.
Σε επιλεγμένα καταστήματα, αντίγραφα του αρχείου Burberry θα εκτεθούν για να παρουσιάσουν την πλούσια ιστορία των εξωτερικών ενδυμάτων Burberry και τις ιστορίες πίσω από κομμάτια όπως το παλτό Tielocken, το παλτό αυτοκινήτου Puttee και το Shackleton outfit, που αποτελείται από ένα anorak, ένα παντελόνι και μια κουκούλα.
Τα πανωφόρια του 2024 σύμφωνα με τη Burberry
Η καμπαρντίνα εξελίσσεται με νέο υλικό σε σχήμα Β και επιπρόσθετα πτερύγια δίπλα από τον γιακά για πρόσθετη προστασία από τη βροχή. Κομμένο από ρευστή βαμβακερή γκαμπαρντίνη, το εμβληματικό παλτό είναι μερικώς φοδραρισμένο για ελαφρότητα και αίσθηση ευκολίας.
Από την άλλη, το Harrington, ένα casual σακάκι και σύμβολο της βρετανικής υποκουλτούρας, είναι κατασκευασμένο από αδιάβροχο gabardine, με το Burberry Check που χρησιμοποιείται για την επένδυση των ρούχων βροχής του brand από τη δεκαετία του 1920.
Το καπιτονέ, ένα διαχρονικό σύμβολο της βρετανικής υπαίθρου, είναι κατασκευασμένο από ραμμένο νάιλον σε σχήμα διαμαντιών, ελαφρώς παραγεμισμένο για ζεστασιά με μονωτικές ίνες. Οι γιακάδες, οι τσέπες και οι μανσέτες είναι διακοσμημένες με κοτλέ.
Το puffer, που αρχικά σχεδιάστηκε για να προστατεύει τους ανθρώπους από ακραίες συνθήκες, είναι λειτουργικό από ελαφρύ νάιλον με κουκούλα και στρίφωμα με κορδόνι για να κρατάει το κρύο μακριά. Το στυλ αντιστρέφεται από μονόχρωμο σε καρό Burberry Check.
Ανακάλυψε όλα τα ανανεωμένα κομμάτια της νέας καμπάνιας εδώ.