Αφήνουμε πίσω μας το λαμπερό show του οίκου Schiaparelli και εκείνο του οίκου Dior. Σήμερα, την δεύτερη ημέρα της Εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Παρίσι, όλα τα φώτα ήταν στραμμένα στον οίκο Chanel και το haute couture show του για την σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2022.
Η εντυπωσιακή έναρξη:
Όλα ξεκίνησαν με την Charlotte Casiraghi να διασχίζει το runway, που είχε στηθεί στο Grand Palais Éphémère στο Παρίσι, πάνω σε ένα αληθινό άλογο, υπό τους ήχους του Sébastien Tellier. Φορούσε ένα tweed σακάκι σε μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες και διακριτικές παγιέτες να το στολίζουν.
Η Charlotte Casiragh, κόρη της πριγκίπισσας Caroline του Ανόβερου και εγγονή της Grace Kelly είναι πρέσβειρα του fashion house τα τελευταία χρόνια και κατείχε μια πολύ ιδιαίτερη θέση στην καρδιά του Karl Lagerfeld.
Η συγκεκριμένη έναρξη – όπως ήταν λογικό – έκανε τον γύρο του κόσμου μέσω του Instagram και μάλιστα σε κλάσματα δευτερολέπτου, αφού δεν βλέπεις και κάθε μέρα ένα πανέμορφο άλογο πάνω σε ένα catwalk κορυφαίου οίκου.
Κάπως έτσι είχαμε την πρώτη επαφή με το μαγικό σκηνικό που είχε δημιουργηθεί εκεί από τον visual artist Xavier Veilhan και στο οποίο στην συνέχεια θα ξεδιπλωνόταν η νέα couture συλλογή του οίκου.
«Η ιδέα για το ντεκόρ προήλθε από την μακροχρόνια επιθυμία μου να συνεργαστώ με τον Xavier Veilhan. Οι αναφορές του στον κονστρουκτιβισμό μου θυμίζουν εκείνες του Karl Lagerfeld», ανέφερε η Virginie Viard αναφορικά με το εντυπωσιακό σκηνικό και την έμπνευση πίσω από αυτό.
«Επιπλέον ο Xavier ήθελε πολύ να συνεργαστεί με τη Charlotte Casiraghi. Το καλλιτεχνικό του σύμπαν είναι γεμάτο άλογα και η Charlotte είναι μια σπουδαία αναβάτης», συμπλήρωσε. Ο Veilhan σχεδίασε και τα τεράστια όργανα, με τα οποία ο Sébastian Tellier προσέφερε στον οίκο live αυτό το μουσικό αποτέλεσμα.
Η couture συλλογή της Chanel:
Φρέσκια και θηλυκή, η νέα συλλογή της Viard για τη Chanel «ακροβατεί» μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας, εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια αιθέρια ελαφρότητα. Τα σχέδια που παρουσιάστηκαν στη σημερινή πασαρέλα, δεν διέφεραν πολύ από αυτά που μας έχει συνηθίσει η καλλιτεχνική διευθύντρια στις μέχρι τώρα συλλογές της.
Όταν ακούς για τον οίκο Chanel, το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό είναι ένα ultra σικ tweed σακάκι είτε συνδυασμένο με μια επίσης tweed φούστα σε Α γραμμή είτε με ένα φαρδύ, ψηλόμεσο tailored παντελόνι. Φέτος η Viard “πειράζει” και πάλι τους κανόνες και τις σταθερές του οίκου – όπως μόνο αυτή ξέρει να κάνει τόσο καλά – και παίζει με την κίνηση. Πάντα βασισμένη στις αρχές που πρεσβεύει ο οίκος, εδώ και τόσες δεκαετίες.
Τα καθωσπρέπει κομμάτια της διακοσμούνται με ζωηρές λεπτομέρειες που χορεύουν καθώς τα μοντέλα περπατούν, όπως είναι τα πούπουλα, τα φτερά και οι αέρινες στρώσεις σιφόν. Αυτό δεν σημαίνει πως φέτος το tweed απουσίαζε από την πασαρέλα. Κάθε άλλο!
Απολάυσαμε ένα συνοθύλευμα από tweed items στους πιο γλυκούς παστέλ τόνους αλλά και μερικά ακόμα πιο glam από τα υπόλοιπα, διακοσμημένα με πούλιες που διακριτικά έλαμπαν κάτω από τα εκτυφλωτικά φώτα του runway.
Και έπειτα έκαναν την εμφάνισή τους οι πιο λαμπερές δημιουργίες της συλλογές. Φτιαγμένες από σιφόν και μετάξι, όλες με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο ήταν στολισμένες και κοσμήματα. Άλλες στις τιράντες, άλλες στο ντεκολτέ, άλλες στο λαιμό και άλλες στην πλάτη.
Το νυφικό της Chanel Couture συλλογής έμοιαζε παραμυθένιο μέσα στην απλότητά του. Καθαρές γραμμές, ανάλαφρο ύφασμα, διακριτικές jewel λεπτομέρειες, λεπτά straps, δημιούργησαν ένα ρομαντικό και παράλληλα πολύ νεανικό bridal look, το οποίο συμπλήρωσαν οι two-tone γόβες και το headband αντί για πέπλο.
Όσον αφορά τα αξεσουάρ, τα Mary-Janes έκαναν για ακόμα μια φορά την εμφάνισή τους στο catwalk. Αυτή τη φορά επιλέχθηκαν σε black and white τόνους, με κωνικό τακούνι και V shape σχεδιασμό που αναδεικνύει τα πόδια.
Ήταν τα μόδα που συμπλήρωσα τις couture δημιουργίες της Virginie Viard. Και αυτό γιατί ολόκληρη η συλλογή ήταν βασισμένη στην απλότητα. Η Virginie Viard επιθυμούσε το ενδιαφέρον να επικεντρωθεί αποκλειστικά στις δημιουργίες της.
Η μόνη «έκρηξη» εκκεντρικότητας που ενδέχεται να τράβαγε το βλέμμα από τα couture items ήταν στο μακιγιάζ. Το περίφημο “smokey eye” πέρασε σε άλλη διάσταση, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα, με ένα twist μιας black dot να καλύπτει το ένα μάτι των μοντέλων.