Chersace: Η συνεργασία της Cher με το Versace είναι εδώ για να γιορτάσουμε τον Pride Month

Με αφορμή τον μήνα υπερηφάνειας, η Cher συνεργάστηκε με την Donatella Versace για να δημιουργήσει μια capsule συλλογή, που πρέπει να δεις άμεσα…

Σύρμα Κιουπελόγλου 24 Ιουν. 22
Chersace: Η συνεργασία της Cher με το Versace είναι εδώ για να γιορτάσουμε τον Pride Month

Όταν δύο icons ενώνουν τις δυνάμεις τους, περιμένουμε σπουδαία πράγματα. Και αυτό ακριβώς συνέβη όταν η θρυλική τραγουδίστρια Cher και η Donatella Versace δημιούργησαν το «Chersace». Η περιορισμένης έκδοσης capsule συλλογή – που περιλαμβάνει ένα μπλουζάκι, ένα καπέλο του μπέιζμπολ και κάλτσες – φέρει το άμεσα αναγνωρίσιμο λογότυπο της Medusa του Versace που έχει μεταμορφωθεί με αποχρώσεις ουράνιου τόξου για να υποστηρίξει τον Μήνα Υπερηφάνειας. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα πάνε στη φιλανθρωπική οργάνωση LGBTQ+ Gender Spectrum, έναν οργανισμό που στοχεύει στο να δημιουργήσει ένα gender-sensitive περιβάλλον, χωρίς αποκλεισμούς για όλα τα παιδιά και τους εφήβους.

Ανεβάζοντας τα νέα στο Instagram νωρίτερα αυτό το μήνα, η Cher σχολίασε ότι «απλώς αράζει στο σπίτι ροκάροντας το νέο της μπλουζάκι #Chersace». Φυσικά, της τραγουδίστριας ήταν επενδυμένο με κρύσταλλα, ενώ αυτό που μπορείς να ψωνίσεις online στο Versace.com είναι το ίδιο χωρίς τη λάμψη. Η Donatella Versace ήταν μία από τις πρώτες που σχολίασε την ανάρτηση λέγοντας: «Είσαι ένας άγγελος, Cher! Σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μου στο να γιορτάσουμε τον μήνα Υπερηφάνειας τόσο εκπληκτικά». Η Donatella, η chief creative officer του ιταλικού οίκου μόδας, ακολούθησε γρήγορα τα βήματα της φίλης της για να δείξει το μπλουζάκι της αυτή τη φορά ολοκληρώνοντας το look με μία σημαία του ουράνιου τόξου.

Στο βίντεο σε στυλ Ρωμαίου και Ιουλιέτας που θα συνοδεύει τη συλλογή και που επίσης δημοσιεύτηκε αργότερα από τη Cher, η εισαγωγή στο Chersace ξεκινά με το «Two icons, both alike in diva-energy» (Δύο icons, τόσο όμοια στην ενέργεια της ντίβας) και μας έχει ήδη πείσει να αγοράσουμε τα πάντα.

Σύμφωνα με τη retail decision intelligence company Edited, οι πωλήσεις εμπορευμάτων με θέμα το Pride έχουν αυξηθεί κατά 98% σε σύγκριση με πέρυσι. Κυρίως λόγω των θλιβερών γεγονότων που συμβαίνουν ξανά και ξανά και της ανάγκης όλων να δείξουν την υποστήριξή τους. Ο ιστότοπος ανέφερε επίσης ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο να επενδύσουν σε επωνυμίες που πραγματικά κάνουν δωρεές σε φιλανθρωπικές οργανώσεις LGBTQ+ παρά σε εταιρείες «rainbow washing» που δεν δεν βοηθούν πραγματικά τις κοινότητες.

Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη ότι το «Chersace» υποστηρίζει επίσης την 50ή επέτειο από τον πρώτο περίπατο Pride την 1η Ιουλίου 1972, υποθέτουμε ότι αυτή η συλλογή θα εξαντληθεί γρήγορα.

Αγόρασε τη συλλογή Chersace

CHERSACE

Pride T-shirt, Versace

CHERSACE

Καπέλο του μπέιζμπολ Pride, Versace

CHERSACE

Κάλτσες Pride, Versace

Cover photo: Matt Winkelmeyer/WireImage/Getty images


Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT