Όσο κι αν τις τελευταίες σεζόν η quiet luxury αισθητική κυριαρχεί σε street style looks, με τους σχεδιαστές να “υπακούουν” στο ρεύμα του fashion κοινού, ο οίκος Balenciaga δείχνει ότι διαχωρίζει τη θέση του, μένοντας πιστός στις αξίες και το στιλ που για χρόνια καλλιέργησε ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Demna Gvasalia. Σε αντίθεση, λοιπόν, με αρκετά luxury brands που ενέδωσαν στην ήσυχη πολυτέλεια, ο οίκος Balenciaga για αυτή τη σεζόν επανέφερε μία τάση στα γυαλιά ηλίου που είχαμε να δούμε από τη δεκαετία των 80s.
Με βλέμμα προς την υπερβολή, ο οίκος Balenciaga έφερε ξανά στο προσκήνιο τη μανία των 80s με τα μεγάλα logos – γνωστή ως logomania-, την οποία είχαμε αφήσει στο παρελθόν. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο οίκος Balenciaga λανσάρει κάτι που δεν θεωρείται δημοφιλές, με σκοπό να το κάνει viral. Άραγε, θα κερδίσει ξανά την πρόσκληση;
Πιο αναλυτικά, ο οίκος λάνσαρε δύο ολοκαίνουριους εντυπωσιακούς σκελετούς που αποτελούν φόρο τιμής στον μαξιμαλισμό, αλλά και σε όλα εκείνα τα “ugly” στοιχεία που κάποιοι βρίσκουν ενδιαφέροντα. Με τίτλο Dynasty, η νέα σειρά γυαλιών ηλίου και μυωπίας γίνονται το statement piece της εμφάνισής σου, αν επιθυμείς να τραβήξεις τα βλέμματα. Ειδικότερα, η γραμμή Dynasty που εμφανίζεται στην καμπάνια Balenciaga Eyewear για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2023, συνεχίζει να εξελίσσεται με νέα σχήματα και μορφές, με τα χαρακτηριστικά κοίλα μεταλλικά logos με το διπλό Β να τραβούν την προσοχή στους βραχίονες ενός έντονου και εντυπωσιακού σκελετού, κάνοντας μία ξεκάθαρη αναφορά στη logomania της δεκαετίας του ’80.