Hermès SS24: Το αυτοσχέδιο “πικ νικ” του οίκου ήταν μία ωδή στα κομψά μονοχρωματικά looks

Ο μακροβιότερος γαλλικός οίκος παρουσίασε τη νέα του συλλογή στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.

Ιφιγένεια Ηλιάδη 02 Οκτ. 23
Hermès SS24: Το αυτοσχέδιο “πικ νικ” του οίκου ήταν μία ωδή στα κομψά μονοχρωματικά looks

Όπως πολλοί οίκοι για τη νέα τους συλλογή χρειάστηκαν να επιστρέψουν στο παρελθόν και στα αρχειακά κομμάτια, προκειμένου να οραματιστούν το μέλλον – σε αυτή την περίπτωση τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024– έτσι και ο οίκος Hermès είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει την “ουσία” του οίκου με μία φρέσκια ματιά. Έχοντας στη διαθεσή της μία κληρονομιά 186 ετών, η καλλιτεχνική διευθύντρια του μακροβιότερου γαλλικού οίκου, Nadège Vanhée-Cybulski, για ακόμα μία φορά αποκωδικοποίησε τις βασικές αρχές του Hermès και τις μετέφερε στο σήμερα.

Η ατμόσφαιρα

Έχοντας στο μυαλό της τη νέα σεζόν και ένα αυτοσχέδιο πικ νικ που μπορεί να πραγματοποιηθεί στα ξαφνικά, η Vanhée-Cybulski οραματίστηκε τη συλλογή της να παρουσιάζεται σε ένα λιβάδι από ψηλά χόρτα και αγριολούλουδα, δεδομένου ότι το σκηνικό αυτό είναι πλήρως συνυφασμένο με την Άνοιξη. Η ίδια ήθελε το τοπίο να είναι άκρως χαλαρωτικό, εκεί που λαμβάνει χώρα μία κουβέντα μεταξύ φίλων, όταν ακούγεται μόνο το κελάηδισμα των πουλιών και το θρόισμα του αέρα που περνάει μέσα από τα χόρτα – σαν μία όαση ανάσας που βρίσκεις μέσα στη μανιασμένη πόλη. Σε αυτό το ήρεμο τοπίο, ο οίκος Hermès παρουσίασε τη νέα συλλογή του που απέπνεε διαχρονική κομψότητα με μία δόση φρεσκάδας- του οποίου τα χόρτα και τα λουλούδια του σκηνικού θα μεταφυτεύονταν μετά την ολοκλήρωση του σόου.

 

Η συλλογή

Ήταν φανερό πως η Vanhée-Cybulski επέμεινε στις αποχρώσεις που από μόνες τους συνέθεταν την απόλυτη κομψότητα, δημιουργώντας κομμάτια που σε περιβάλλουν με ασφάλεια και δεν σε κρύβουν, που τολμούν με γυμνά σημεία, χωρίς να σε εκθέτουν. Και παρά το γεγονός πως αρκετοί οίκοι παραδόθηκαν στην quiet luxury τάση που κατά βάση αποτελείται από ανοιχτόχρωμα σύνολα, ο οίκος Hermès το έκανε με τον δικό του τρόπο, επιλέγοντας το χρώμα. “Ήθελα να δουλέψω με την ισορροπία του κόκκινου. Πάθος, δύναμη, sexiness και φυσικά κομψότητα”, δήλωσε η καλλιτεχνική διευθύντρια σχετικά με τη διάθεση που είχε για τη νέα συλλογή. Έτσι, οι δημιουργίες που είδαμε στην πασαρέλα αποτελούνταν από μονοχρωματικά looks στην απόχρωση Rouge H (μπορντώ με λίγο καφέ) που κατέληγαν σε πιο ήπια μπεζ, μαύρα και κόκκινα. Τα περισσότερα περιελάμβαναν crop top που αποκάλυπταν την περιοχή της κοιλιάς ή halter tops με ενδιαφέρουσα λαιμόκοψη. Καθώς μιλάμε για έναν οίκο που γνωρίζει το δέρμα εις βάθος, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι εν λόγω λεπτομέρειες από τα looks, στις οποίες είδαμε εντυπωσιακά cut – outs και το μοτίβο Sacre de l’été, τα οποία πραγματοποιήθηκαν μέσω τεχνικών με λέιζερ. Τα πλεκτά φορέματα και τα παλτό εξύμνησαν τον αριστοτεχνικό σχεδιασμό, ενώ οι ριμπ λεπτομέρειες σε μπραλέτ, φορέματα και μίνι φούστες είναι αναμφίβολα τα outfits που θα φοράμε αυτή την Άνοιξη. Τα rompers και τα μίνι σορτς έδωσαν τον αέρα της φρεσκάδας και της ανεμελιάς, ενώ τα κοστούμια ολοκλήρωναν καταπληκτικά μία συλλογή που απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα. Από την άλλη, οι τσάντες Hermès, που αποτελούν σήμα κατατεθέν του brand εδώ και δεκαετίες δεν θα μπορούσαν φυσικά να απουσιάζουν. Οι Birkin, Arçon, Panier d’été και Pochette d’été συνόδευσαν τις δημιουργίες της νέας συλλογής, μεταφέροντας άγρια χόρτα, για να ταιριάζουν με τη γενική εικόνα του σόου.

Τα looks που ξεχωρίσαμε

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Hermes

Δες ολόκληρο το σόου του οίκου Hermès:

 

Φωτογραφίες: Courtesy of Hermès

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT