Η Adele σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη αποκλειστικά στο ELLE

Έπειτα από μια σκληρή, δύσκολη και γεμάτη αναποδιές περίοδο, η διάσημη τραγουδίστρια μιλά στο ELLE για την καλλιτεχνική, αλλά και την προσωπική της αναγέννηση που την κάνουν να νιώθει πιο ευτυχισμένη από ποτέ.

Elle 14 Οκτ. 22
Η Adele σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη αποκλειστικά στο ELLE

Της Emma Carmichael

H καριέρα της Adele δεν έχει να επιδείξει πολλές κακές στιγµές. Η Βρετανίδα τραγουδίστρια και τραγουδοποιός βρίσκεται από το 2008, όταν κυκλοφόρησε το ντεµπούτο άλµπουµ της 19, σε µια σταθερή ανοδική τροχιά. Έχει βραβευτεί µε 15 Grammy (και µόλις κέρδισε 1 Emmy), ενώ µε τη δύναµη της φωνής της και την αφηγηµατική, ερµηνευτική της ικανότητα κατάφερε να αποκτήσει τόση δηµοσιότητα, που το όνοµά της έγινε συνώνυµο της ραγισµένης καρδιάς. Τον περασµένο Νοέµβριο, έπειτα από µια απουσία έξι χρόνων, κυκλοφόρησε το τέταρτο στούντιο άλµπουµ της, το 30, το οποίο ήταν το πιο επιτυχηµένο της χρονιάς στις ΗΠΑ.

Η ίδια, καθισµένη στην κουζίνα του σπιτιού της στο Beverly Hills ένα καυτό απόγευµα του Ιουνίου, αναγνωρίζει το επαγγελµατικό της ναδίρ. Ήταν το πρωί της 20ής Ιανουαρίου, όταν ανέβασε ένα βίντεο στο Instagram όπου δακρυσµένη πληροφορούσε τους φαν της ότι ακύρωνε τις εµφανίσεις της στο Colosseum του ξενοδοχείου Caesars Palace στο Λας Βέγκας, η πρεµιέρα των οποίων ήταν προγραµµατισµένη για το ίδιο βράδυ. «Ήταν η χειρότερη στιγµή όλης της καριέρας µου», λέει στα πρώτα δέκα λεπτά της κουβέντας µας. Δεν έχει µιλήσει δηµοσίως γι’ αυτή την πανωλεθρία τους µήνες που έχουν µεσολαβήσει, ακόµη κι όταν κυκλοφορούσαν οι φήµες για διαφωνίες µε την παραγωγή για τα σκηνικά, αλλά πια είναι πρόθυµη να το αντιµετωπίσει και να µιλήσει γι’ αυτό. «Ήµουν τόσο ενθουσιασµένη γι’ αυτά τα σόου… Μετά την αναβολή τους ήµουν απαρηγόρητη», αποκαλύπτει. Προτού ανεβάσει το βίντεο της ανακοίνωσης, είχε µείνει ξάγρυπνη για περισσότερες από 30 ώρες, βασανίζοντας τον εαυτό της για την απόφαση που έπρεπε να πάρει και που γνώριζε εδώ και µια εβδοµάδα πως ήταν η σωστή. Οι συνεργάτες της, από τους οποίους πολλοί απουσίαζαν καθώς είχαν µολυνθεί από την Όµικρον, πίστευαν πως παλιότερα είχαν καταφέρει περισσότερα κάτω από πιο αυστηρές προθεσµίες. Από την άλλη, ήταν πολλά που κινδύνευαν να χαθούν: µήνες προετοιµασίας, πρόβες, ο βιοπορισµός των συνεργατών και των µουσικών της, καθώς και τα χρήµατα που είχαν επενδυθεί. Για να µην αναφέρουµε και τους χιλιάδες που είχαν αγοράσει εισιτήριο και σχεδίαζαν να γιορτάσουν γενέθλια, επετείους και αποφοιτήσεις ταξιδεύοντας στο Λας Βέγκας για να τη δουν.

Adele

Top, Givenchy. Φούστα, Marc Jacobs. Καλσόν, Fogal. Δαχτυλίδια (σε όλο το θέμα), Cartier. Σανδάλια, Saint Laurent by Anthony Vaccarello.

Η Adele πιέστηκε πραγµατικά από την απογοήτευση που προκάλεσε σε τόσο κόσµο. Ωστόσο, βαθιά µέσα της, ήξερε ότι κάτι στο σόου δεν ήταν αυθεντικό. «Δεν υπήρχε ψυχή σε αυτή την παράσταση», λέει. «Το στήσιµο της σκηνής δεν ήταν σωστό. Ήταν µακριά από εµένα και το συγκρότηµά µου, δεν νιώθαµε καθόλου οικεία. Ίσως προσπάθησα υπερβολικά να επιτύχω το στοιχείο της οικειότητας σε µια τόσο ελεγχόµενη συνθήκη». Στην τελική πρόβα, το βράδυ προτού ανακοινώσει την ακύρωση των εµφανίσεών της, ένιωσε τέτοια απογοήτευση που, τραγουδώντας το πρώτο τραγούδι, πήγε στην άκρη της σκηνής των 1.500 τ.µ., κάθισε κάτω και σταύρωσε τα πόδια της. Αποµάκρυνε το µικρόφωνο και άρχισε να τραγουδά a capella στο άδειο Colosseum των 4.300+ θέσεων. Ακόµη κι έτσι όµως, όπως η ίδια λέει «ακουγόµουν µέχρι την οροφή». Καθώς τραγουδούσε, η Adele κοίταξε τις πρώτες σειρές και συνειδητοποίησε ότι αυτό ακριβώς το συναίσθηµα έλειπε: η οικειότητα και η ανεπιτήδευτη επικοινωνία µιας ερµηνεύτριας που έπειτα από 15 χρόνια και µε περισσότερες από 120 εκατ. πωλήσεις δίσκων παγκοσµίως είχε τη δική της ψυχή και δύναµη µπροστά στο κοινό της. «Αυτή η στιγµή θα έπρεπε να ήταν το πιο δυνατό µέρος του σόου», λέει. «Και για µένα και για εσάς. Αυτό είναι που θέλω», συνεχίζει δείχνοντας προς ένα φανταστικό κοινό µπροστά στο τραπέζι της κουζίνας της, σαν να νιώθει την καρδιά των φαν της να χτυπά εκεί µπροστά της. «Αυτή η ατµόσφαιρα δε θα µπορούσε ποτέ να επιτευχθεί στη σκηνή του Λας Βέγκας», λέει. Το επόµενο πρωί ακύρωσε τις παραστάσεις. «Ήταν σκληρό», παραδέχεται, ήταν όµως και µια επιλογή σύµφωνη µε αυτό για το οποίο είναι γνωστή: µια ταλαντούχα γυναίκα που έχει κερδίσει το δικαίωµα να διαχειρίζεται τη φήµη της µε τους δικούς της όρους και να µοιράζεται την τέχνη και τον εαυτό της µε τον κόσµο µόνο όταν νιώθει έτοιµη να το κάνει. «Για εκείνη όλα έχουν να κάνουν µε την αυθεντικότητα», λέει ο Jonathan Dickins, µάνατζερ της Adele από τότε που η τραγουδίστρια ήταν 18 ετών. «Το να κάνει ένα σόου που δεν την ευχαριστεί θα ήταν σαν να λέει ψέµατα στους φαν της», συµπληρώνει. «Οι πρώτοι δύο µήνες ήταν πράγµατι δύσκολοι», λέει η Adele και συνεχίζει: «Ένιωθα αµήχανα. Ωστόσο ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή µου, γιατί αυτό που έκανα ήταν πολύ γενναίο. Δεν πιστεύω ότι θα έκαναν πολλοί αυτό που έκανα. Είµαι περήφανη για τον εαυτό µου που υπερασπίστηκα τις καλλιτεχνικές ανάγκες και αρχές µου».

Όταν συναντιόµαστε στο σπίτι της Adele τον Ιούνιο, αποµένουν µόνο δύο εβδοµάδες για την επιστροφή της στη µουσική σκηνή έπειτα από πέντε χρόνια. Είναι ήρεµη και ξεκούραστη -κοιµάται πολύ, εννέα ώρες κάθε βράδυ-, φοράει µαύρο παντελόνι φόρµας και µαύρο T-shirt Nike Jordan, τα µαλλιά της είναι µαζεµένα πίσω και το πρόσωπό της δεν έχει ίχνος µακιγιάζ. Με υποδέχεται εγκάρδια και φτιάχνει και για τις δυο µας παγωµένο καφέ µε γάλα αµυγδάλου, ενώ µε ρωτάει ευγενικά για το Βερµόντ όπου µεγάλωσα. Με εκπλήσσει καθώς θυµάται το πέρασµά της από την πόλη για µια ραδιοφωνική συνέντευξη όταν προωθούσε το άλµπουµ 19. Την επόµενη µέρα πετάει για Νέα Υόρκη µε τον εδώ και έναν χρόνο σύντροφό της, τον ατζέντη αθλητών Rich Paul. Εκεί πρόκειται να παραστούν στον γάµο του παίκτη της οµάδας µπάσκετ Cleveland Cavaliers, Kevin Love. Έπειτα θα επιστρέψει στο Λονδίνο για να πάει τον 9χρονο γιο της Angelo να δει την Billie Eilish στο στάδιο The O2. Ο Angelo, πατέρας του οποίου είναι ο πρώην σύζυγός της Simon Konecki, έχει εµµονή µε την Eilish, λέει η Adele. «Μετά το σχολείο, πάει στο δωµάτιό του, διαβάζει τους στίχους των τραγουδιών της και µετά θέλει να τους συζητήσουµε», συνεχίζει.

Στις αρχές Ιουλίου έκανε µια θριαµβευτική επιστροφή, µε τη συµµετοχή της για δύο βράδια στο ετήσιο καλοκαιρινό φεστιβάλ BST (British Summer Time) στο Hyde Park του Λονδίνου. Τα υπόλοιπα µεγάλα ονόµατα του φεστιβάλ ήταν όλοι άντρες και ως απάντηση η Adele κάλεσε άλλες τραγουδίστριες να συµµετέχουν στο σόου της, ανάµεσά τους η Kacey Musgraves και η αγαπηµένη από την παιδική της ηλικία τραγουδίστρια της R&B, Gabrielle. «Το κοινό του Λονδίνου είναι το καλύτερο», λέει η Adele χαµογελώντας. «Πίνουν και µεθάνε προτού καν εµφανιστώ. Περνάµε όλοι µαζί φανταστικά». Κάποια στιγµή, µετά το φεστιβάλ, αποφάσισε να ανακοινώσει ξανά τις πολυαναµενόµενες εµφανίσεις της στο Λας Βέγκας. Τα Weekends With Adele θα ξεκινήσουν στο Colοsseum προς το τέλος του 2022 µε νυχτερινές παραστάσεις Παρασκευή και Σάββατο, κάθε εβδοµάδα. Η ανακοίνωση αυτή θα αποτελούσε µια… κάπως καθυστερηµένη προώθηση του άλµπουµ 30. Εκτός από δύο µαγνητοσκοπηµένα τηλεοπτικά αφιερώµατα (ένα στις ΗΠΑ και ένα στο Ηνωµένο Βασίλειο) που προβλήθηκαν τον µήνα κυκλοφορίας του 30 και το φεστιβάλ στο Hyde Park, η Adele δεν είχε παρουσιάσει ζωντανά κανένα τραγούδι. Αφότου είχαν κυκλοφορήσει τα νέα (της ακύρωσης των συναυλιών) για το Λας Βέγκας, εκείνη αποσύρθηκε από τα φώτα της δηµοσιότητας. Αν και τα τραγούδια της -επιτυχίες όπως τα When We Were Young, Someone Like You και Hello- είναι ευαίσθητα, αυτοαναφορικά και αποκαλυπτικά -ίσως κάποιες φορές σε υπερβολικό βαθµό-, η ίδια ήταν πάντα κλειστός χαρακτήρας.

Adele

Κίτρινο Παλτό, Loro Piana. Lingerie Dress, Agent Provocateur.

BEAUTY TIP

Τονίστε τη βάση των βλεφαρίδων σας µε το µολύβι µατιών Le Crayon Yeux Precision Eye Definer, Noir Black. Χρησιµοποιήστε σκιές από την παλέτα Les 4 Ombres Multi-Effect Quadra Eyeshadow, Modern Glamour, για να πετύχετε το smoky eye look της Adele. Όλα της Chanel.

Δεν έχει το password για τον επίσηµο λογαριασµό της στο Instagram, ο οποίος έχει πάνω από 50 εκατ. ακολούθους, και σπανίως τον ανανεώνει. Όπως η συνοµήλικη της Beyoncé, επιλέγει µεθοδικά τα έντυπα στα οποία θα εµφανιστεί. Όταν επέστρεψε στο Λος Άντζελες από το Λας Βέγκας, κάποιος είχε ενηµερώσει τους παπαράτσι για την πτήση της κι έτσι, όταν εκείνη έφτασε στο σπίτι του Paul υπήρχαν κάµερες παντού. «Δεν µπορούσα ούτε στον κήπο να βγω και να µιλήσω στο τηλέφωνο µε τους φίλους µου», λέει και συνεχίζει: «Ήµουν παγιδευµένη µέσα στο σπίτι». Για ένα διάστηµα χρησιµοποιούσε έναν µυστικό λογαριασµό στο Twitter για να παρακολουθεί πότε πότε τις αναφορές για εκείνη, αλλά καθώς οι απογοητευµένοι φαν της άρχισαν να πληµµυρίζουν τα social media µε επικριτικά σχόλια για την απότοµη ανακοίνωση (της ακύρωσης των συναυλιών) τον διέγραψε και αυτόν. «Ένιωσα άβολα» λέει η ίδια µορφάζοντας στην ανάµνηση και συνεχίζει: «Κρυβόµουν». Γλείφοντας τις πληγές της, έπαψε να προωθεί τον δίσκο της, φοβούµενη ότι κάτι τέτοιο θα έδειχνε πως δεν την ένοιαζε που ακύρωσε τις παραστάσεις. (Υπάρχει τουλάχιστον ένα ακυκλοφόρητο βιντεοκλίπ από το 30 που αναµένει τη σωστή στιγµή για να κυκλοφορήσει). «Δεν ήθελα να σκεφτεί κανείς ότι δεν έκανα το καλύτερο που µπορούσα», λέει και συνεχίζει χαµηλόφωνα: «Αλλά, αυτό ακριβώς έκανα».

Βρήκε το θάρρος και εµφανίστηκε στα Brit Awards του Λονδίνου και τραγούδησε τη δυνατή µπαλάντα I Drink Wine, ένα από τα καλύτερα τραγούδια του άλµπουµ 30. Φορώντας ένα φόρεµα Valentino από σιφόν, κεντηµένο µε λάιµ παγιέτες, κάθισε πάνω σε ένα πιάνο, αλλά προς έκπληξή της δεν την αποδοκίµασε κανείς. «Σχεδόν έκλαιγα στο τέλος», θυµάται και συνεχίζει: «Ένιωσα πολύ παράξενα εισπράττοντας τόση αγάπη από το κοινό, ενώ εγώ τους είχα απογοητεύσει τόσο…». Tο Colosseum είναι τεράστιο -µόνο η σκηνή έχει σχεδόν 37 µ. πλάτος, σχεδόν µισό γήπεδο ποδοσφαίρου- κι αυτό αρχικά προβληµάτισε την Adele η οποία θέλει το σκηνικό να είναι διακριτικό και κοµψό. Το υδάτινο στοιχείο επί σκηνής, για παράδειγµα, «ήταν ωραίο για ένα δυο τραγούδια, αλλά µετά δεν χρειαζόταν. Απλώς υπήρχε εκεί». Σε ένα email η θρυλική Bette Midler που εµφανιζόταν στο Caesars από το 2008 µέχρι το 2010, αποκάλεσε το µέγεθος της σκηνής «απόλυτα τροµακτικό». Η Midler επρόκειτο να κάνει εντυπωσιακή είσοδο µέσα σε µια βαλίτσα Louis Vuitton. Το αποτέλεσµα όµως ήταν αστείο. «Ήταν τόσο µικροσκοπική γι’ αυτή τη γιγάντια σκηνή. Έπρεπε να φτιάξουµε µια µεγάλη βαλίτσα, πράγµα που χρειάστηκε πολλές µέρες για να γίνει. Έτσι, τις πρώτες εβδοµάδες έβγαινα στη σκηνή πάνω σε ένα γαϊδουράκι».

Για το σκηνικό στα Brit Awards η Adele συνεργάστηκε µε τη βρετανική αρχιτεκτονική εταιρεία Stufish. Ήταν µια παράτολµη κίνηση. «Δεν ήµουν σίγουρη ότι θα µε πάρουν στα σοβαρά, ειδικά µετά τα ακυρωµένα σόου», λέει η ίδια. Η πηγή έµπνευσης που τους πρόσφερε εκείνη ήταν απρόσµενη: το πάρτι των πέµπτων γενεθλίων του Angelo, για το οποίο είχε διακοσµήσει το σπίτι µόνη της. «Απλώς πήγα στο Michaels», εξηγεί και µισοκλείνει τα µάτια µε ευχαρίστηση καθώς θυµάται όλα εκείνα τα στολίδια. «Αγαπώ αυτό το κατάστηµα. Και το World Market επίσης. Μπορείς να βρεις σπουδαία πράγµατα εκεί», λέει. Είχε αγοράσει ένα σωρό παγιέτες που τις κάρφωσε σε ένα ταµπλό στήνοντας ένα αυτοσχέδιο background για photobooth. Κάτι παρόµοιο ήθελε και για τα Brit Awards, αλλά σε µεγαλύτερη κλίµακα, αφού η εµφάνισή της θα προβαλλόταν στην τηλεόραση. Η Stufish συµφώνησε και έφτιαξε έναν εντυπωσιακό, αστραφτερό τοίχο από χρυσό γκλίτερ που ταίριαζε µε το φόρεµά της. Της άρεσε η δουλειά τους και συµφώνησαν να συνεργαστούν και για τα νέα σόου στο Λας Βέγκας µαζί µε τον σκηνοθέτη Matt Askem και τον δηµιουργικό διευθυντή Kim Gavin.

Adele

Φόρεμα, Aliétte. Δαχτυλίδια (σε όλο το θέμα), Cartier.

BEAUTY TIP

Aπλώστε στα χείλη σας το κραγιόν Rouge Allure L’Extrait, Rose Supreme, της Chanel που χαρίζει ροζ σατινέ φινίρισµα και ενυδάτωση που διαρκεί.

To βράδυ µετά τα Brit Awards, η Adele και λίγοι στενοί φίλοι πήγαν στα McDonald’s (εκείνη παράγγειλε ένα Big Mac, τηγανητές πατάτες και έξι ΜcNuggets). Έπειτα γύρισαν στο διαµέρισµά της για να δουν Netflix. Καθώς οι φίλοι της κοιµόντουσαν, εκείνη κοιτούσε το ράφι πάνω από το τζάκι. «Η τηλεόρασή µου είναι πάνω από το τζάκι», εξηγεί κοιτάζοντας πάνω από τον ώµο µου το τζάκι στην κουζίνα της στο Λος Άντζελες. «Μια στιγµή, να βρω ένα στυλό. Το τζάκι µου εδώ δεν είναι ίδιο». Σηκώνεται αργά -είχε πρόβληµα στην πλάτη από έφηβη ενώ τραυµάτισε και τη σπονδυλική της στήλη τον Ιανουάριο του 2021, όταν ο Angelo πήδηξε µπροστά της για να την τροµάξει καθώς εκείνη έβγαινε από το µπάνιο- και επιστρέφει µε ένα µπλε στυλό Sharpie. Σχεδιάζει ένα τετράγωνο, έπειτα δύο µικρότερα µέσα στο πρώτο και µου εξηγεί: «Το τζάκι είναι φτιαγµένο από πέτρα και µου φέρνει στον νου το πόσο τεράστια είναι η σκηνή στο Λας Βέγκας. Σκεφτόµουν πώς θα µπορούσα να κάνω µια σκηνή σε µέγεθος σταδίου να δείχνει µικρή. Σκεφτόµουν: «Κι αν τη διαχειριστούµε σαν κουκλοθέατρο;». Την επόµενη µέρα, όταν συναντήθηκε µε την οµάδα της Stufish για να συζητήσουν τη διακόσµηση, τους έδειξε το τζάκι. «Αυτό θέλω», τους είπε. Η καινούρια σκηνή προσαρµόστηκε στις ιδέες και την έµπνευσή της για ένα σόου που θα διέθετε την οικειότητα που έλειπε από την πρόβα τζενεράλε του Ιανουαρίου. Η ίδια λέει: «Σε αυτές τις παραστάσεις θέλω να πω την ιστορία µου, από την αρχή της καριέρας µου µέχρι τώρα. Το σόου θα έχει αρχή µέση και τέλος. Θα εξελίσσεται. Στο επίκεντρο θα είναι η µουσική, ενώ παράλληλα θα έχει λίγη νοσταλγία. Θα είναι υπέροχα», υπόσχεται.

Θα υπάρχουν, φυσικά, και πολλά λόγια ανάµεσα στα τραγούδια που είναι ένα από τα σήµατα κατατεθέν της. «Δεν έχω προετοιµάσει κάτι συγκεκριµένο όταν µιλάω επί σκηνής µεταξύ των τραγουδιών» αποκαλύπτει. «Γι’ αυτό και τα σόου µου είναι τόσο απρόβλεπτα. Μια φορά µιλούσα για µία ώρα για ένα ενυδρείο». (Για τον συνδυασµό ταλέντου και σκηνικής παρουσίας, ο Dickins τη συγκρίνει µε τις Barbra Streisand και Bette Midler, µε τη δεύτερη να αποκαλεί την Adelle µια ζωντανή κούκλα µε εξαιρετικό γούστο.
«Είναι τόσο γλυκιά, σε κερδίζει. Είναι αδύνατο να µην υποκύψεις στη γοητεία της», προσθέτει).

Η Adele δεν θέλει να απογοητεύει τους θαυµαστές της και ελπίζει να νιώσει ανακούφιση όταν διαδοθούν τα νέα για το Λας Βέγκας. Από την άλλη, το πού µένει έχει µεγάλη σηµασία για την οργάνωση της ζωή της. Είναι πολύ σηµαντικό για εκείνη να µη χάσει τη συνεπιµέλεια του γιου της µε τον Konecki -την οποία κέρδισε µε κόπο- και να µην αλλάξει η ζωή του Angelo στο Λος Άντζελες. Πιστεύει ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγµή της καριέρας της γι’ αυτό. «Νιώθω ότι είναι σωστό να το κάνω τώρα», λέει και συνεχίζει: «Ξέρω ότι δεν είµαι 60 χρόνων και δεν έχω 20 δίσκους στο ενεργητικό µου. Νοµίζω όµως ότι η µουσική µου θα βρει ανταπόκριση στο Βέγκας». Είναι επίσης ενθουσιασµένη που επιτέλους θα µοιραστεί τα καινούρια της τραγούδια. «Δεν έχω δει ακόµα τι επίδραση έχει το 30 στον κόσµο. Θα είναι πολύ συναισθηµατικό. Δεν µπορώ να φανταστώ πώς θα αντιδράσω και τι θα κάνω µε όλο αυτό το συναίσθηµα».

Tο 2020 ήταν σίγουρα µια δύσκολη χρονιά για την Adele. Χώρισε από τον Konecki το 2019 και πάλεψε πολύ τις πρώτες µέρες της πανδηµίας. Θρηνούσε το τέλος της σχέσης της και ένιωθε απελπιστικά µόνη, έχοντας τακτικά κρίσεις πανικού. Τις πιο σκοτεινές στιγµές ηχογραφούσε τον εαυτό της να κλαίει και να µιλάει στον Angelo. Κάποιες από αυτές τις ηχογραφήσεις συµπεριλαµβάνονται στο 30. «Ήταν φριχτό» θυµάται. «Τριγυρνούσα µέσα στο σπίτι σαν σφήκα». Κάποια στιγµή κατάφερε να βγει από αυτή την τρύπα. Έκανε ψυχοθεραπεία, δοκίµασε τεχνικές όπως µουσικοθεραπεία και διαλογισµό. Έκανε βάρη και µποξ κάθε µέρα, οπότε και ανακάλυψε ότι αυτή η ρουτίνα τη βοηθά να ισορροπεί µέσα της, ενώ της άρεσε να νιώθει το σώµα της να δυναµώνει. Αποκαταστάθηκαν επίσης οι σχέσεις της µε τον πατέρα της Mark Evans, ο οποίος ήταν απών στη ζωή της και δυστυχώς απεβίωσε από καρκίνο τον Μάιο του 2021. Η Adele δήλωσε ότι η συµφιλίωσή τους την απελευθέρωσε.

Ώσπου ερωτεύτηκε. «Πολύ», λέει η ίδια και συνεχίζει: «Ποτέ µου δεν έχω ερωτευτεί τόσο πολύ. ‘Εχω φάει κόλληµα µαζί του». Εκείνη και ο Paul υπήρξαν φίλοι για ένα διάστηµα αλλά η σχέση τους έγινε ερωτική το 2021 και δηµοσίως γνωστή όταν παρακολούθησε µαζί του τους τελικούς του NBA τον περασµένο Ιούλιο. «Για καλή του τύχη µου αρέσει το µπάσκετ», λέει. Η ίδια είναι οπαδός των Phoenix Suns. Έγινε 34 στις 5 Μαΐου και γιόρτασε τον έναν χρόνο της σχέσης της µε τον Paul, και µία εβδοµάδα αργότερα αγόρασε µια βίλα κοντά στο Berverly Hills που ανήκε πριν στον Sylvester Stallone. Ο Paul έχει τρία δικά του παιδιά, ανάµεσά τους µια κόρη στο κολέγιο, και όλοι µαζί ως µια µεγάλη οικογένεια, ανακαίνισαν το νέο τους σπίτι. (Ένας από τους προσωπικούς λογαριασµούς της στα social media είναι στο Pinterest απ’ όπου, όπως λέει, κλέβει ιδέες διακόσµησης). Ο Paul είναι το κατάλληλο ταίρι για την Adele. Εκπροσωπούσε για µια δεκαετία τον µπασκετµπολίστα Le Bron James, βοηθώντας τον να διαχειριστεί τη φήµη του. Η ίδια λέει πως µαζί του νιώθει ασφαλής και πως την ενθαρρύνει να ζει πιο ελεύθερα. Συζητώντας πρόσφατα για διακοπές, η Adele είπε στον Paul ότι πάντα ήθελε να επισκεφθεί ένα από τα ιταλικά νησιά αλλά φοβόταν τους παπαράτσι. Εκείνος τη ρώτησε: «Θα άφηνες κάτι τέτοιο να σε εµποδίσει να πας διακοπές σε ένα µέρος που τόσο πολύ θέλεις;». Εκείνη γελά και συνεχίζει µε τα λόγια του: «Τι χειρότερο µπορεί να συµβεί από µια φωτογραφία;».

Adele

Top, Courrèges. Vintage Τζιν παντελόνι Levi’s, Raggedy Threads.

Τη ρωτάω αν θέλει να παντρευτεί ξανά. «Ναι, φυσικά». Την πιέζω για να µάθω περισσότερα κι εκείνη απαντά µε µια έµπειρη και -όπως είναι το στυλ της- παιχνιδιάρικη ή και µη-απάντηση: «Ε λοιπόν, δεν είµαι παντρεµένη», λέει γελώντας. Προσπαθώ ξανά: Έχετε αρραβωνιαστεί µήπως; «Δεν έχω παντρευτεί» επαναλαµβάνει και πίνει µια µεγάλη γουλιά καφέ πριν αρχίσει να τραγουδάει: «Είµαι απλώς ερωτευµένη. Είµαι ευτυχισµένη όσο ποτέ. Θα µπορούσα και να παντρευτώ». (Σε µια άλλη φάση της κουβέντας µας λίγο αργότερα, είναι πιο ειλικρινής: «Δεν αρραβωνιάστηκα. Απλώς λατρεύω τα πανάκριβα κοσµήµατα!»). Ως προς την πιθανότητα η οικογένειά τους να µεγαλώσει λέει: «Θέλω κι άλλα παιδιά. Μου αρέσει το σπίτι και είµαι µητριαρχική. Άλλωστε µια σταθερή και ευτυχισµένη οικογενειακή ζωή κάνει καλό στη µουσική µου. Προς το παρόν, όµως, το µόνο που µε απασχολεί είναι το Λας Βέγκας. Θέλω να γίνει χαµός. Να είναι ένα έπος». Oι sold out συναυλίες της στο Hyde Park -ήταν οι πρώτες µετά από σχεδόν πέντε χρόνια- έγιναν χωρίς κανένα εµπόδιο. Είχε άγχος, όπως πάντα πριν από κάθε live, αλλά µετά το τρίτο τραγούδι, χαλάρωσε και άρχισε να το απολαµβάνει. «Ήταν δύο από τα καλύτερα κοινά µπροστά στα οποία έχω παίξει σε ολόκληρη την καριέρα µου», µου λέει µέσω Zoom, καθισµένη στην πίσω αυλή του σπιτιού της στο Λος Άντζελες την ηµέρα της 4ης Ιουλίου. («Κάνω ηλιοθεραπεία στην πισίνα µου και είµαι topless, οπότε δεν θα µε δεις στο βίντεο», λέει γελώντας. Και µόλις κλείσουµε, θα πιει ένα ποτήρι λευκό κρασί).

Όλο αυτό που προηγήθηκε την έκανε να ανυποµονεί για τις εµφανίσεις της στο Λας Βέγκας. «Ήταν το πρώτο πράγµα που είπα στον Rich µόλις µπήκα στο αυτοκίνητο µετά το δεύτερο σόου» λέει και συνεχίζει: «Σκεφτόµουν, τώρα κάθοµαι στα καρφιά, Rich. Θέλω να φύγω τώρα, Rich». Την πρώτη βραδιά στις συναυλίες του Λονδίνου, όταν ερµήνευσε το Someone Like You, ο κόσµος άρχισε να τραγουδάει την τελευταία στροφή, γεγονός που τη συγκίνησε πολύ. «Έγραψα µόνη µου αυτό το τραγούδι, στο µικρό µου διαµέρισµα όταν ήµουν 21 ετών» λέει η Adele και συνεχίζει: «Το γεγονός ότι θυµούνται ακόµα τους στίχους και το αγαπούν ήταν απλώς απίστευτο». Η δηµιουργία του 30 ήταν σωτηρία για εκείνη. Τώρα, σχεδόν έναν χρόνο µετά την κυκλοφορία του, µπορεί να δει τον αντίκτυπο που έχει το τέταρτο άλµπουµ της στον κόσµο, αλλά και στην καριέρα της. «Μου αρέσει να παρατηρώ τον εαυτό µου σε διάφορες φάσεις της ζωής µου», λέει. «Ήταν πολύ συναισθηµατικό να συνδυάζω τη λίστα των τραγουδιών µε τα βίντεο, γιατί έχουν συµβεί τόσα πολλά όλο αυτό τον καιρό. Δεκαπέντε χρόνια είναι πολύς καιρός. Αλλά ένα πράγµα για το οποίο νιώθω τυχερή είναι για το πόσο όµορφη είναι η ζωή µου τώρα και για το ότι πραγµατικά έζησα µια φυσιολογική ζωή. Καταλαβαίνετε;», καταλήγει. «Θυµάµαι πολύ καλά όταν έγραφα το 19, που έφευγα από το στούντιο και πήγαινα στην παµπ να βρω τους φίλους µου. Θυµάµαι που έπαιρνα το µετρό και πήγαινα σε κάθε συνάντηση που έπρεπε, σε πάρτι και συναυλίες φίλων, όλα τα θυµάµαι. Όπως επίσης και όλες τις πρώτες φορές που έκανα κάτι. Τις θυµάµαι ακόµη και όταν κάνω αυτό το κάτι για χιλιοστή φορά».

Φωτογράφoς: Mario Sorrenti
Styling: George Cortina
Mακιγιάζ: Fulvia Farolfi for Chanel
Μαλλιά: Bob Recine/The Wall Group
Μανικιούρ: Lisa Jachno for Chanel
Παραγωγή: Calum Walsh/North Six

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: