Η Cindy Crawford πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της MCM για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023

Η ιστορία "επαναλαμβάνεται", με τη νέα καμπάνια να αποτελεί μία "αναδρομή" στο παρελθόν για το διάσημο μοντέλο.

Elle 13 Σεπ. 23
Η Cindy Crawford πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της MCM για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023

Για τη νέα σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023, ο γερμανικός πολυτελής οίκος μόδας MCM μοιάζει να τιμά την κληρονομιά του με μια νέα καμπάνια που παρουσιάζει εμβληματικά κομμάτια του οίκου, με πρωταγωνίστρια το supermodel, Cindy Crawford, η οποία ποζάρει στον φωτογραφικό φακό του Juergen Teller.

Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον θρυλικό creative director Fabien Baron της Baron & Baron, παρουσιάζει το supermodel να κρατά το τελευταίο Mode Travia crossbody, απεικονίζοντας μια νεανική διάθεση και μια αδιαπραγμάτευτη στάση. Μια μεγάλη ποικιλία από τα πιο εμβληματικά σχέδια του οίκου MCM στο κλασικό χρώμα το Cognac Visetos.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MCM (@mcmworldwide)

Ωστόσο, παρότι μιλάμε για μία νέα καμπάνια, το γεγονός πως η MCM τιμά την κληρονομιά της αποτελεί το κίνητρο που οδήγησε τον οίκο να ανατρέξει στο παρελθόν. Ειδικότερα, βλέπουμε διακριτικές αναφορές στην καμπάνια της MCM του 1996, στην οποία επίσης πρωταγωνιστούσε η Cindy Crawford, φωτογραφηθείσα από τον σπουδαίο Herb Ritts. Στη σημερινή εκδοχή, ο Juergen Teller αποτυπώνει εξαιρετικά το πνεύμα της MCM χωρίς εποχή, χωρίς ηλικία και χωρίς φύλο, τα οποία ενσαρκώνουν το σύγχρονο πνεύμα του οίκου. Όπως δήλωσε η ίδια η Cindy Crawford, “ήταν νοσταλγικό για μένα να ταξιδέψω πίσω στον χρόνο με την MCM από την πρώτη μας φωτογράφιση στη δεκαετία του ’90 με τον αγαπημένο μου φίλο, Herb Ritts. Οι κλασικές τους τσάντες παραμένουν διαχρονικές”.

 

The Legacy

Γεννημένη από ένα πνεύμα καινοτομίας και μια στάση που έσπαγε τους κανόνες και καθόριζε το Μόναχο στα τέλη της δεκαετίας του 1970, η MCM ενσάρκωσε το L’enfant terrible, δημιουργώντας τα απόλυτα αξεσουάρ για τον καταναλωτή του jet-set, που ανέβασε τη δημοτικότητα της MCM σε παγκόσμιο επίπεδο. “Ήταν τιμή μου να αποτυπώσω το νέο ήθος του L’enfant terrible με δύο απίστευτους συνεργάτες. Πρώτον, με μια παλιά φίλη που θαυμάζω και απολαμβάνω να συνεργάζομαι μαζί της εδώ και πολλά χρόνια – την Cindy Crawford. Το να δουλεύεις μαζί της είναι σαν να δουλεύεις με έναν αληθινό επαγγελματία και εκτιμώ την επιμονή και τις γνώσεις που φέρνει σε κάθε έργο. Δεύτερον, με τον Juergen Teller, έναν πραγματικό καλλιτέχνη που φέρνει μια αναμφισβήτητα μοναδική και θρυλική προοπτική στη δουλειά του. Μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε εικόνες που θα σηματοδοτήσουν την έναρξη μιας νέας εποχής για την MCM.”, εξήγησε ο Fabien Baron.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MCM (@mcmworldwide)

Παράλληλα, η Sabine Brunner, Πρόεδρος & Global Brand and Commercial Officer της MCM Global AG. δήλωσε σχετικά με την καμπάνια πως “είναι ένα σημαντικό επόμενο βήμα στην αναδιάταξη της θέσης μας με μια νέα κατεύθυνση, την οποία παρουσιάσαμε για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον περασμένο Ιούνιο. Με την Cindy, γιορτάζουμε τα κλασικά σχέδια heritage που μας βοήθησαν να ξεχωρίσουμε. Προχωρώντας προς τα εμπρός, θα δείτε την MCM να παρουσιάζει μια νέα και ανανεωμένη lifestyle ποικιλία ready-to wear συλλογής, μαζί με επανασχεδιασμένα δερμάτινα είδη και αξεσουάρ για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024. Η εξερεύνηση του παρελθόντος μας με τη Cindy Crawford είναι μια ισχυρή υπενθύμιση στο κοινό μας και ταυτόχρονα, στέλνει ένα μήνυμα για τα βήματα που κάνουμε για να αναβαθμίσουμε το μέλλον της MCM”. 

Κεντρική φωτογραφία: Courtesy of MCM

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT