Η πανδημία δεν άλλαξε μόνο τις συνήθειές μας, αλλά και τη σχέση μας με τη μόδα. Οι προβλέψεις για την εποχή μετά την πανδημία, δείχνουν πως οι γυναίκες εμφανίζουν μια διάθεση για shopping-επένδυση. Στόχος όλων είναι πια να εξοπλίσουν τη γκαρνταρόμπα τους με πιο κλασικά κομμάτια, όπως ένα μαύρο μάλλινο παλτό, ένα μπλε πουλόβερ, ένα άνετο παντελόνι. «Μα δεν θέλω μαύρο παλτό, θέλω ένα λεοπάρ», εξηγεί η Maria Grazia Chiuri. Έτσι δημιούργησε την pre-fall 2021 συλλογή του Dior, με στόχο να μας δώσει ενέργεια και να αλλάξει εντελώς την επικρατούσα καταθλιπτική ατμόσφαιρα. Αυτή τη χρονιά η creative director του Dior, έβαλε στόχο να επιστρέψει στις αρχές της καριέρας της. «Θα ήθελα να επιστρέψω στη μόδα που γνώρισα στο ξεκίνημά μου, στην παιχνιδιάρικη διάθεση που προσέλκυσε εμένα και τη γενιά μου στο χώρο της μόδας, να αναδιαμορφώσω τους κώδικες του Dior σύμφωνα με αυτό το attitude», περιγράφει. Σαν παιδί των 70’s, η Maria Grazia Chiuri επηρεάστηκε από την ποπ κουλτούρα και τον Ιταλό fashion designer Elio Fiorucci, στη μπουτίκ του οποίου οι Ιταλοί εκείνης της περιόδου ήρθαν σε επαφή με ρούχα βγαλμένα από έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο.
Στην pre-fall 2021 κολεξιόν, ο πειραματισμός ανοίγει διάλογο με την παράδοση. Το μαύρο είναι απόλυτο μαύρο. Η δαντέλα ντύνεται με tie-dye μοτίβα. Τα κεντήματα διακοσμούνται με παγιέτες, τα λουλούδια αποτυπώνονται σε σατέν βελούδινα σχέδια και βέβαια την παράσταση κλέβει το λεοπάρ παλτό. Για τη Maria Grazia Chiuri όλα τα iconic κομμάτια Dior επανερμηνεύονται, από το Bar τζάκετ, το anorak, τα shirt dresses, τα παλτό. Όλα τα κομμάτια σχεδιάστηκαν με ενσυναίσθηση και με μια ανάγκη επαναπροσδιορισμού.
Διαβάστε περισσότερα: