Καταγάλανα κρυστάλλινα νερά, λευκοί, βραχώδεις, ιδιαίτεροι σχηματισμοί και χρυσαφένιες αμμουδιές. Αυτή είναι η Μήλος και είναι η πρωταγωνίστρια στην νέα καμπάνια της Louis Vuitton, η οποία εστιάζει στην παράδοση του οίκου στα ταξιδιωτικά είδη πολυτελείας. Το εμβληματικό γαλλικό brand ξεδιπλώνει ένα υπέροχο ταξίδι που πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις με αφετηρία το Κυκλαδίτικο νησί και συνεχίζει με τρεις ακόμα ονειρεμένους προορισμούς, την Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.
View this post on Instagram
Σε καθέναν από αυτούς, πρωταγωνιστές είναι μικρά παιδιά που λατρεύουν την εξερεύνηση και με την αθωότητα αλλά και τον ενθουσιασμό τους μας κάνουν να πιστέψουμε σε ένα πιο αισιόδοξο μέλλον που όλα είναι πιθανά να συμβούν. Όπως άλλωστε αναφέρει ο ίδιος ο οίκος «με την αθώα περιέργειά τους, οι σιλουέτες τους ξεπηδούν από το τοπίο για να εκφράσουν μια απεριόριστη αίσθηση αισιοδοξίας και ελευθερίας».
View this post on Instagram
Σε συνεργασία με ένα εντελώς τοπικό καστ, η Viviane Sassen φωτογραφίζει το ονειρικό σκηνικό του νησιού και με τις εικόνες της μας κάνει να νιώσουμε και πάλι παιδιά. Την ίδια στιγμή αποτυπώνει στο χαρτί μερικές από τις πιο βασικές αξίες του οίκου, όπως είναι η μαγεία του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.
View this post on Instagram
Τα πολυτελή ταξιδιωτικά είδη του οίκου Louis Vuitton, κρατούν μια διακριτική θέση στις εικόνες, αφήνοντας το σκηνικό της Μήλου να κλέβει την παράσταση. Ο οίκος Louis Vuitton είναι μια ακόμα προσθήκη στη λίστα με τα fashion brands που φέτος επιλέγουν την Ελλάδα για τις καμπάνιες τους.
View this post on Instagram
View this post on Instagram