Η Naomi Campbell είναι ένα fashion icon και πρωτοπόρος στην ενδυνάμωση και τη συμπεριληπτικότητα, η οποία ζει τη ζωή της σαν αυθεντικό “BOSS”. Από την πρώτη της εμφάνιση στην παγκόσμια καμπάνια Fall/Winter 2022, το brand έχει επενδύσει στη δυναμική τους σχέση και παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη Naomi x BOSS, μια αποκλειστική capsule συλλογή για εκλεπτυσμένους, σύγχρονους ταξιδευτές. Η συλλογή σχεδιάστηκε σε στενή συνεργασία με το supermodel και κατέχει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης του brand στον τομέα της γυναικείας ένδυσης.
Εμπνευσμένη από τον γρήγορο τρόπο ζωής της Naomi, η capsule συλλογή περιλαμβάνει χαλαρά, iconic κομμάτια που ταιριάζουν στην 24/7 γκαρνταρόμπα μιας γυναίκας BOSS – που έχει αυτοπεποίθηση, είναι ο εαυτός της και δεν φοβάται να αφήσει το σημάδι της στον κόσμο. Συνδυάζοντας σύγχρονες σιλουέτες με το χαρακτηριστικό tailoring του brand, η συλλογή περιλαμβάνει εκλεπτυσμένα πανωφόρια, stretch κομμάτια και ανώτερης ποιότητας leisure σύνολα. Με πολυτελή υφάσματα, όπως κασμίρ, cupro και πολυτελές jersey, η συλλογή είναι σχεδιασμένη σε μια παλέτα με αποχρώσεις του αμύγδαλου, του μαύρου και του λευκού με έντονες μωβ πινελιές. Η capsule συλλογή ενσωματώνει με μοναδικό τρόπο καινοτόμα τεχνικά υφάσματα, με σκοπό να κάνει τη ζωή λίγο πιο εύκολη. Προσφέρει πρακτικότητα χωρίς συμβιβασμούς στο στυλ, διασφαλίζοντας ότι κάθε κομμάτι εξυπηρετεί κάποιο σκοπό πέρα από την αισθητική.
View this post on Instagram
“Στη συλλογή θα βρείτε πολυχρηστικά και άνετα κομμάτια. Είναι το είδος των ρούχων που αντικατοπτρίζουν τον δικό μου τρόπο ζωής – πάντα έτοιμη για την επόμενη περιπέτεια, αλλά ποτέ με συμβιβασμούς στο στυλ. Επίσης, υπάρχει ένα ύφασμα με anti-stress σχέδιο καθώς και ένα anti-crease χαρακτηριστικό, που σημαίνει ότι το ύφασμα δεν τσαλακώνει.” δήλωσε η Campbell.
“Είναι πάντα τιμή μου να συνεργάζομαι με τη Naomi. Συμμετείχε ενεργά και επένδυσε με πάθος σε αυτό το έργο εξ αρχής. Φυσικά, ήταν δική της ιδέα να δημιουργηθεί μια συλλογή με θέμα τα ταξίδια, αντλώντας έμπνευση από τις δικές της εμπειρίες, το προσωπικό της γούστο και τις προτιμήσεις της. Ξέρει τι θέλει και ήταν ουσιαστική η δημιουργική συμβολή της καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης, συνδυάζοντας τους fashion codes της BOSS με το δικό της εμβληματικό στυλ. Διασκεδάσαμε πολύ κατά τη συνεργασία μας, δουλεύοντας έξω από τις comfort zones μας και βασιζόμενοι ο ένας στον άλλον για ιδέες πάνω σε συγκεκριμένες προκλήσεις στο design, καθώς υλοποιούσαμε το μοναδικό της όραμα μέσα από το φακό της BOSS”, δήλωσε ο Marco Falcioni, SVP of Creative Direction στη HUGO BOSS.
Η συλλογή θα κυκλοφορήσει στις 15 Φεβρουαρίου σε επιλεγμένα καταστήματα BOSS παγκοσμίως και με ξεχωριστά pop-ups σε σημαντικούς συνεργάτες, όπως το Selfridges στο Λονδίνο και το Bloomingdales στη Νέα Υόρκη, με την υποστήριξη μιας εκστρατείας μάρκετινγκ 360 μοιρών που θα επεκταθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μια outdoor διαφημιστική καμπάνια μεγάλης κλίμακας.
Φωτογραφίες: Courtesy of BOSS