Η πολυαναμενόμενη ταινία του 007, No Time To Die, μετά από πολλές αναβολές θα κάνει πρεμιέρα επιτέλους στις ελληνικές αίθουσες στις 30 Σεπτεμβρίου. Κι όσο η αναμονή μας κορυφώνεται, η νέα καμπάνια από την OMEGA αρχίζει τις αποκαλύψεις για τη δράση του ρολογιού στην ταινία.
Το τηλεοπτικό σποτ, αιχμαλωτίζει ένα δραματικό collage σκηνών από τις τελευταίες αποστολές του James Bond και περιλαμβάνει συναρπαστικά στιγμιότυπα από την επιστροφή iconic χαρακτήρων του James Bond, συμπεριλαμβανομένων του Q και της Moneypenny, αλλά και τη νέα πράκτορα “double-O”, Nomi. Φυσικά, στην καρδιά της δράσης βρίσκεται το OMEGA Seamaster Diver που πρωταγωνιστεί στο πλάι του Daniel Craig, ο οποίος φορά τα κοστούμια του James Bond για τελευταία φορά.
Tο ρολόι από τιτάνιο Βαθμού 2 είναι βασικός “συνεργάτης” του μυστικού πράκτορα, ενώ βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με το στιλ και τις απαιτήσεις του Bond. Παρότι, το ρολόι έχει υποστεί κάποιες σημαντικές μετατροπές για τις ανάγκες του φιλμ “No Time To Die”, η original εκδοχή του είναι διαθέσιμη στην αγορά. Οι vintage πινελιές και το απαράμιλλα μικρό βάρος του το κάνουν να ξεχωρίζει εντός αλλά και εκτός οθόνης.
«Δε σκεφτόμουν καν ότι φόραγα ρολόι. Μιλάμε για διαφορά γραμμαρίων αλλά είναι ένα απίστευτα άνετο ρολόι και μιλάω ειλικρινά. Το φοράω και ούτε καν το καταλαβαίνω», είπε ο Daniel Craig για το νέο αξεσουάρ του 007.
Το απόλυτο ρολόι του James Bond είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία OMEGA με το OMEGA Seamaster είναι αναπόσπαστο μέρος της εμφάνισης του 007 από την ταινία “Επιχείρηση Χρυσά Μάτια” το 1995.
Η νέα αυτή καμπάνια σίγουρα θα ενθουσιάσει τους θεατές και θα κορυφώσει τον ενθουσιασμό μέχρι την προβολή του “No Time To Die”στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μέχρι τότε, οι Λονδρέζοι τουλάχιστον θα απολαμβάνουν το τηλεοπτικό σποτ της στη γιγαντοοθόνη της πλατείας Piccadilly Circus από τις 6 έως τις 12 Σεπτεμβρίου.