Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού: Αυτή είναι η πιο ακριβή τσάντα που παρουσιάστηκε στην πασαρέλα

Η τεράστια αξία και ο φόρος τιμής στα αρχειακά κομμάτια του brand.

Ιφιγένεια Ηλιάδη 26 Σεπ. 24
Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού: Αυτή είναι η πιο ακριβή τσάντα που παρουσιάστηκε στην πασαρέλα

Με την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού να βρίσκεται σε εξέλιξη, οι μεγαλύτεροι οίκοι παρουσίασαν στην Πόλη του Φωτός τις δημιουργίες τους για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2025, δίνοντάς μας μία ιδέα για το τι θα πρωταγωνιστήσει μέσα στον επόμενο χρόνο. Ανάμεσα στα brands που επέλεξαν το Παρίσι για την αποκάλυψη της συλλογής τους, ο οίκος Rabanne αξιοποίησε το Palais de Tokyo ως venue του σόου, όπου παρουσίασε το πιο ακριβό item που είδαμε στην πασαρέλα. Ο λόγος για τη χρυσή τσάντα που τιτλοφορείται σύμφωνα με το WWD ως “η πιο ακριβή τσάντα στον κόσμο”, η οποία ωστόσο απέτινε φόρο τιμής σε ένα άλλο iconic κομμάτι του οίκου.

Ειδικότερα, η τσάντα 1969 Nano που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Γάλλο κοσμηματοποιό Arthus Bertrand, περιελάμβανε 157 χρυσά μενταγιόν 18 καρατίων, γεγονός που μαρτυρά γιατί χρειάστηκαν 100 ώρες για την κατασκευή της. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του WWD, η εν λόγω τσάντα κοστίζει γύρω στα 250.000 ευρώ και δεν έχει διευκρινιστεί αν είναι διαθέσιμη για αγορά.

τσάντα

Launchmetrics / spotlight

 

τσάντα

Launchmetrics / spotlight

Να σημειωθεί πως η μεταλλική τσάντα που ταιριάζει απόλυτα στην ιστορία και τη φιλοσοφία του οίκου Rabanne, ήταν ένας φόρος τιμής στο διάσημο χρυσό φόρεμα που είχε φορέσει τη δεκαετία του ’60 η Γαλλίδα τραγουδίστρια Françoise Hardy, η οποία έφυγε από τη ζωή πριν από λίγους μήνες.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rabanne (@rabanne)

Πιο αναλυτικά,  η ίδια είχε φορέσει το βαρύ αυτό φόρεμα που ήταν κατασκευασμένο από 1000 χρυσά πλακίδια και διαμάντια 300 καρατίων το 1968, συνοδευόμενη από ασφάλεια, μία στιγμή που έχει μείνει χαραγμένη στην ιστορία της μόδας. “Ένας πολύτιμος θησαυρός“, δήλωσε για το γεγονός ο σημερινός καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Julien Dossena, ο οποίος αξιοποίησε το πλούσιο παρελθόν ενός τόσο εμβληματικού οίκου, που στα 60s είχε συνδέσει το όνομά του με το μέλλον και τη space-age αισθητική.

Κεντρική φωτογραφία: Launchmetrics / spotlight

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT