«Η CHANEL 19 τσάντα είναι πολύ cool. Νιώθω και εγώ πιο cool όταν τη φοράω. Όταν μεγαλώσω ελπίζω να γίνω τόσο cool, όσο μια CHANEL τσάντα», περιγράφει με ενθουσιασμό η Margaret Qualley, μια από τις τρεις μούσες της καμπάνιας για την τσάντα CHANEL 19. To 19 αναφέρεται στο 2019, όταν και κυκλοφόρησε, σαν μετεξέλιξη της κλασικής 2.55 που δημιουργήθηκε τον Φεβρουάριο του 1955 από την Gabrielle Chanel.
Η Sofia Coppola σε συνεργασία με τη Virginie Viard, δημιούργησαν μια ανάλαφρη και fun καμπάνια με τόσο να αποδείξουν πως η Chanel είναι τόσο classic που ταιριάζει σε όλες τις προσωπικότητες και σε τόσες διαφορετικές γυναίκες. Από την άλλη ο Steven Meizel άντλησε έμπνευση από τη Sofia Coppola και φωτογράφισε τις τρεις ταλαντούχες ηθοποιούς Margaret Qualley, Taylor Russell και Marine Vacht, αποτυπώνοντας την ξεχωριστή προσωπικότητα της καθεμίας. Τα χρώματα της καμπάνιας είναι τόσο φωτεινά που αιχμαλωτίζουν το βλέμμα. Η καθεμία κάνει την τσάντα Chanel δική της, κομμάτι του στυλ της. «Μου αρέσει πως ο Steven αποτυπώνει τις γυναίκες και τις προσωπικότητές τους. Η Margaret είναι πληθωρική, η Taylor είναι φωτεινή και γεμάτη ενέργεια και η Marine έχει αυτή την ανεπιτήδευτη γαλλική ομορφιά», εξηγεί η Sofia Coppola.