Η MAX&Co. παρουσιάζει το τελευταίο κεφάλαιο της σειράς &Co.llaboration για τη σεζόν SS24, ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη Sofia Sanchez de Betak, σχεδιάστρια και ιδρύτρια του fashion & lifestyle brand CHUFY – ένα brand που λανσαρίστηκε πριν από 5 χρόνια και διακόσμησε τις βιτρίνες του πολυκαταστήματος Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη και του concept store Colette στο Παρίσι.
Γεννημένη στο Μπουένος Άιρες, σήμερα η Sofia Sanchez de Betak μοιράζεται το χρόνο της ανάμεσα στη Νέα Υόρκη, το Παρίσι και τη Μαγιόρκα, όπου ζει με τον σύζυγο και την κόρη της.
Η &Co.llaboration – Souvenirs of Life – παντρεύει την αγάπη της Sofia Sanchez de Betak για τη μόδα και τα ταξίδια. «Τα σουβενίρ ζωής είναι άυλα αποτυπώματα που αφήνουν πίσω τους σημαντικά γεγονότα, σχέσεις και ορόσημα που διαμορφώνουν τη ζωή μας. Περιλαμβάνουν αγαπημένες αναμνήσεις, μαθήματα που πήραμε, προσωπική ανάπτυξη και τον διαρκή αντίκτυπο που ασκούμε στους άλλους. Αυτά τα σουβενίρ μας υπενθυμίζουν ποιοι είμαστε, μας παρέχουν σοφία και έμπνευση και μας καθοδηγούν στο ταξίδι της ζωής μας».
Αντλώντας έμπνευση από τα αρχεία της MAX&Co. και του CHUFY αλλά και από τα ταξίδια της σε μακρινές υπαίθριες αγορές σε όλο τον κόσμο, η συλλογή συνδυάζει το πνεύμα της περιπέτειας με τον λειτουργικό ρεαλισμό, όπου η άνεση είναι το κλειδί.
Η Capsule περιλαμβάνει parkas, μπότες και σανδάλια και τσάντες – σαν basket bags. Τα αναμνηστικά της ζωής μπορούν να πάρουν διάφορες μορφές. Αντλώντας από την εμπειρία της Sofia Sanchez de Betak στο πακετάρισμα, κάθε κομμάτι έχει μια έμφυτη ευελιξία, και τα πάντα είναι σχεδιασμένα να συνδυάζονται εύκολα και να φοριούνται από το πρωί έως το βράδυ, από την παραλία στο μπαρ και από τη βόλτα με σκάφος στη βόλτα με ποδήλατο.
«Το να συλλέγεις σουβενίρ ζωής προϋποθέτει την καλλιέργεια μιας νοοτροπίας που βασίζεται στην ενσυνειδητότητα και την ευγνωμοσύνη. Απαιτεί να είσαι πλήρως παρών σε κάθε στιγμή, εκτιμώντας την ομορφιά και τα μαθήματα που κρύβονται. Αγκαλιάζοντας την ιδέα ότι η ίδια η ζωή είναι μια μεγάλη περιπέτεια, γινόμαστε συνειδητοί συλλέκτες αυτών των άυλων θησαυρών».
Το μήνυμα πίσω από τη συλλογή; Είναι μια επιστολή αγάπης προς τα ταξίδια, και μάλιστα το λογότυπο της συλλογής είναι ένας αναμνηστικός χάρτης. Το στυλ δεν έχει να κάνει με το τι φοράτε, αλλά με το πού σας οδηγεί. Το ταξίδι έχει να κάνει με τη διαδρομή, όχι με τον προορισμό.