Η Stella McCartney μόλις λάνσαρε μια capsule collection που υποστηρίζει την εκστρατεία της Greenpeace για να σταματήσει η αποψίλωση των δασών στον Αμαζόνιο, η οποία τροφοδοτείται από τη βιομηχανική γεωργία και την παραγωγή κρέατος. Η πρωτοβουλία ενσωματώνεται σε μια κοινή δέσμευση για την προστασία του πλανήτη και της άγριας ζωής, και γιορτάζει από κοινού την αντίστοιχη 20η και 50η επέτειο των δύο οργανισμών.
Η συγκεκριμένη κολεξιόν Stella x Greenpeace κυκλοφόρησε ως μέρος της καλοκαιρινής συλλογής του 2021, και τα κομμάτια που συμπεριλαμβάνει, διαθέτουν γραφικά εμπνευσμένα από vintage οικολογικά ακτιβιστικά σχέδια σε δύο μπλουζάκια και δύο φούτερ από μαλακό οργανικό βαμβάκι σε απαλό μπλε και λευκό μαρμάρινο χρώμα.
«Το brand Stella McCartney στηρίζεται στις αρχές του vegeterianism από την πρώτη μέρα και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο υπερήφανη που υποστηρίζω έναν απίστευτο οργανισμό όπως η Greenpeace για να γιορτάσουμε μαζί τις επετείους μας και να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο για αυτό το επείγον ζήτημα. Δεν ελπίζω να επανέλθουν τα πράγματα σε φυσιολογικά πλαίσια το 2021 – αλλά, ελπίζω να επιστρέψουμε στη ζωή πιο προσεκτικά, ειδικά όταν πρόκειται για τις αποφάσεις μας. Πολύτιμα δάση, όπως ο Αμαζόνιος, δεν πρέπει να καταστρέφονται για την παραγωγή βιομηχανικού κρέατος που πωλείται σε όλο τον κόσμο.
Η απλή μείωση του κρέατος στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του Αμαζονίου από την αποψίλωση των δασών και να προστατεύσει αυτό το ζωτικό οικοσύστημα και το κλίμα μας για τις μελλοντικές γενιές », είπε η Stella McCartney, μιλώντας για την συνεργασία της με την Greenpeace και τη βαθύτερη αξία που εκπροσωπεί αυτή η κολεξιόν.
Εμπνευσμένη από το μανιφέστο McCartney A to Z, η σχεδιάστρια Stella McCartney εισέρχεται με αισιοδοξία στο 20ο έτος του brand της, πιο δεσμευμένη από ποτέ να συνεχίσει να καλλιεργεί την ευσυνειδητότητα στη βιομηχανία της μόδας – να συντηρεί με υπευθυνότητα τις βιώσιμες αξίες της και να χρησιμοποιεί τα πιο επιθυμητά προϊόντα πολυτελείας για να μεταδίδει μηνύματα θετικής αλλαγής. Αναπτύσσοντας τη συνειδητή ηγεσία της μέσω καινοτομίας και επενδύσεων σε νέα υλικά, η μάρκα δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ δέρμα, φτερά, γούνα ή εξωτικά δέρματα από τότε που ιδρύθηκε το 2001 – με όλα τα παπούτσια και τα αξεσουάρ της εντελώς vegan, συμπεριλαμβανομένης της iconic τσάντας Falabella.
https://www.instagram.com/p/B58ZBQQHID1/
Η αποψίλωση στον Αμαζόνιο έφτασε στο χειρότερο σημείο των τελευταίων 12 ετών, το 2020. Οι πυρκαγιές συχνά έρχονται ως επακόλουθο της αποψίλωσης των δασών με σκοπό την εκκαθάριση της γης που θα χρησιμοποιηθεί για τη βιομηχανική παραγωγή κρέατος. Το 2020, επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι σε ολόκληρη τη Βραζιλία, κάηκε μια περιοχή μεγαλύτερη από το Ηνωμένο Βασίλειο.
https://www.instagram.com/p/COAmtxkJFpI/
Η καύση χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό και την προετοιμασία της αποψιλωμένης γης για βοσκή βοοειδών ή για την καλλιέργεια σόγιας για ζωοτροφές σε εργοστάσια. Μερικά από τα παραγόμενα κρέατα και γαλακτοκομικά προϊόντα αποστέλλονται σε ράφια σούπερ μάρκετ και εστιατόρια γρήγορου φαγητού σε όλο τον κόσμο. Αυτό επηρεάζει σοβαρά το κλίμα, αφού η αποψίλωση των δασών ισοδυναμεί με την απελευθέρωση δισεκατομμυρίων τόνων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα ενω μειώνει τον αριθμό των υγιών δέντρων που μπορούν να απορροφήσουν τα επιβλαβή αέρια της ατμόσφαιρας.
Επιπλέον, η αποψίλωση των δασών θέτει σε κίνδυνο εκατομμύρια ζώα στον Αμαζόνιο και σε άλλους σημαντικούς βιότοπους, αφού τροφοδοτεί την κλιματική αλλαγή. Οι αυτόχθονες πληθυσμοί της Βραζιλίας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της κρίσης, η οποία απειλεί τα σπίτια τους, τα αγαθά και ακόμη και τις ζωές τους. Η Greenpeace έχει μακρά ιστορία εκστρατείας για την προστασία του τροπικού δάσους του Αμαζονίου και άλλων δασών διεθνώς. Η παρουσία του οργανισμού στην περιοχή, καθώς και σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο, το καθιστά ιδανικό για να ασκήσει παγκόσμια πίεση στις βιομηχανίες που είναι υπεύθυνες για την αποψίλωση των δασών.
https://www.instagram.com/p/COIMZ9NNTft/
Από το 2014, η Stella McCartney έχει δεσμευτεί να είναι ένα brand μηδενικής αποψίλωσης των δασών, χωρίς να προέρχεται ποτέ από αρχαία ή απειλούμενα δάση. Και το έχει πετύχει ήδη απο το 2016, με την πλειονότητα των πρώτων υλών της να προέρχεται πλέον από βιώσιμα δέντρα στη Σουηδία. Χρησιμοποιεί επιπλέον χαρτί και ξύλο με βιώσιμη προέλευση, ακόμη και στα πέλματα των παπουτσιών της πλατφόρμας Elyse.
Στο πλαίσιο της επίδειξης του χειμώνα 2019, η εκστρατεία #ThereSheGrows της Stella ενθάρρυνε το κοινό να ευαισθητοποιηθούν και να προστατεύσουν το τροπικό δάσος του Leuser Ecosystem στη Σουμάτρα. Βοηθώντας στην αναδάσωση του πλανήτη, σε κάθε σόου του Χειμώνα 2020 δόθηκε στους καλεσμένους ένα δενδρύλλιο που είτε πήραν σπίτι είτε φύτευσαν στο Παρίσι ως μέρος ενός τοπικού έργου αγροδασοκομίας.
Όμως η φωνή με το μήνυμα της Stella McCartney και το ήθος του brand της έχει εισακουστεί παγκοσμίως με μια σειρά απο διάσημους celebrities να υποστηρίζουν ανοιχτά τη νέα κολεξιόν, για καλό σκοπό.
Celebrities που υποστηρίζουν τη Stella McCartney
1. Charlize Theron
2. Priyanka Chopra
3. Ellie Goulding
4. Paris Jackson
5. Bretman Rock
6. Kate Hudson
7. Louis Follain
8. Danny Griffin
9. Lilly Aldridge