Οι founders του Sun of a Beach, Μελίνα Πίσπα και Έλλη Ρούντου, αλλά και η Art Director, Ναταλία Κατηγούδη, μιλούν για τη new era του brand και για το POLYCHROME μέλλον.
Here it’s always summer
Στο πιο φωτεινό showroom της Αθήνας, είναι πάντα καλοκαίρι. Βλέπεις, το brand Sun of a Beach είναι πλέον συνώνυμο με την πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου και όχι άδικα. Όπως λέει και το motto του, το Sun of a Beach είναι ο «summer friend» μας και αυτό το καλοκαίρι, αυτός ο φίλος μας προσκαλεί να ζήσουμε το καλοκαίρι μας in POLYCHROME. Για αυτή τη σεζόν, το Sun of a Beach αποφάσισε να αποδομήσει το καλοκαίρι και να μας το παρουσιάσει ξανά, μέσα από το χρώμα. Εκτός από τα prints που είναι signature του brand, το Sun of a Beach δημιούργησε μία συλλογή πολυσυλλεκτική και πολύχρωμη, κομψή και playful, γεμάτη vibrant χρώματα. Μία πιο πλούσια συλλογή με περισσότερα προϊόντα, περισσότερες επιλογές, περισσότερο χρώμα και πολύ περισσότερα καλοκαιρινά vibes.
Κυρίως όμως, το Sun of a Beach αποφάσισε να δώσει μία νέα υπόσχεση: Να μεταφέρει τα καλοκαιρινά vibes και εκτός παραλίας. Με νέες apparel προτάσεις, νέα accessories και ακόμα περισσότερο χρώμα, το Sun of a Beach περνά στην 2.0 era του και φέρνει το καλοκαίρι κυριολεκτικά παντού.
Summer in technicolor
Κίτρινο, πράσινο, μπλε, μωβ, κόκκινο, ροζ… Η συλλογή POLYCHROME είναι η «ουσία του καλοκαιριού» συμπυκνωμένη στην πιο colorful, αλλά παράλληλα pure εκδοχή της. Η εκρηκτική ελευθερία του απέραντου γαλάζιου ουρανού και όλες οι εικόνες του καλοκαιριού, μεταφράζονται σε μία παλέτα που συνδυάζει την ελληνική δεξιοτεχνία και τη φινέτσα. Και ποιος θα μπορούσε να μας περιγράψει καλύτερα το όραμα πίσω από αυτή τη συλλογή, από το team που εμπνεύστηκε ένα POLYCHROME καλοκαίρι, τις Founders Μελίνα Πίσπα και Έλλη Ρούντου αλλά και την Art Director του brand, Ναταλία Κατηγούδη.
Γιατί POLYCHROME collection;
Ναταλία: Γιατί είναι μία λέξη που και αντιπροσωπεύει το όραμά μας για φέτος. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μία συλλογή με fashion χαρακτήρα, οπότε η λέξη «POLYCHROME» αναδεικνύει την επιλογή των bold χρωμάτων παραμένοντας playful και καλοκαιρινή. Η τάση, εξάλλου, είναι το multicolor και -globally- κυριαρχεί αυτή η ελευθερία έκφρασης μέσα από το χρώμα. Είναι μία συλλογή φτιαγμένη λοιπόν για όλους όσους εκφράζονται μέσα από το χρώμα και -γιατί όχι- για όλους όσους θέλουν να μάθουν να το κάνουν.
Τι άλλαξε στη φετινή συλλογή και τι καινούργιο να περιμένουμε;
Μελίνα: Έχουμε προσθέσει πολύ vibrant χρώματα εμπλουτίσαμε σημαντικά το κομμάτι των accessories αλλά και του apparel και έχουμε προσθέσει ακόμα περισσότερες terry επιλογές.
Το Sun of a Beach, δεν περιορίζεται πλέον μόνο στην παραλία, αλλά μπορεί να μας συνοδεύσει κάθε στιγμή, από το πρωί ως και το βράδυ και γιατί όχι, όλο το χρόνο.
Μία ακόμα σημαντική ανανέωση έγινε και στο κομμάτι του swimwear όπου προσθέσαμε νέα cuts σε όλες τις κατηγορίες, γυναικείο, ανδρικό και παιδικό. Overall, θα έλεγε κανείς ότι έχουμε αποδομήσει κάποια στοιχεία, η συλλογή, στο σύνολό της, έγινε πιο streamlined και sleek.
Ας πούμε ότι μπήκαμε στη Sun of a Beach 2.0 era μας.
Τι έμεινε το ίδιο;
Έλλη: το made in Greece, Οι βιώσιμες πρακτικές, αλλά και τα original prints.
Τα προϊόντα μας παραμένουν sustainable, φτιάχνονται από συνεργάτες μας στην Ελλάδα, η πετσέτα still reigns supreme και τα prints, ως μέρος του DNA μας, θα είναι πάντοτε στις συλλογές μας. Άλλωστε, τα prints μας ποτέ δεν είναι απλά σχέδια επάνω σε ύφασμα. Κάνουμε collabs με καλλιτέχνες, εμπνεόμαστε από την τέχνη, από την Ελλάδα, από όλα όσα μας θυμίζουν καλοκαίρι. Κάθε ένα από τα prints που επιλέγουμε, έχει τη δική του ιστορία και αυτό δε θα αλλάξει σύντομα.
Μπορεί να μπήκαμε στο Sun of a Beach 2.0 era μας, όμως οι αρχές, οι αξίες και όλα όσα σημαίνουν Sun of a Beach δεν άλλαξαν ούτε και θα αλλάξουν.
Πώς έγινε η επιλογή των χρωμάτων;
Ναταλία: Σταθερή μας έμπνευση είναι το καλοκαίρι. Φέτος όμως νιώσαμε μία ανάγκη για πιο bold, vibrant χρώματα. Χρώματα που κάνουν statement. Αυτή η αλλαγή στην ένταση του χρώματος είναι παγκόσμια τάση αλλά και αληθινή, δική μας ανάγκη. Θέλαμε να παρουσιάσουμε μία παλέτα με αληθινό χρώμα, λουσμένο από φως. Γι’ αυτό το κίτρινό μας είναι τόσο φωτεινό, γι’ αυτό το πράσινο που έχουμε επιλέξει είναι το πράσινο του δικού μας καλοκαιριού. Είναι μία πιο fresh συλλογή γι’ αυτό περιλαμβάνει και το Ultra Violet μωβ, αλλά και το bubblegum ροζ, δύο χρώματα που δεν είναι ταυτισμένα ίσως με το Ελληνικό καλοκαίρι, τα οποία όμως, αν παρατηρήσεις τα βλέπεις παντού, στις γλάστρες με τα καλοκαιρινά λουλούδια και στα χέρια των παιδιών που τρώνε παγωτό.
Αν η POLYCHROME συλλογή είχε το δικό της soundtrack, ποιο θα ήταν αυτό;
Ναταλία: Σίγουρα θα είχε τζιτζίκια και στο background το «This must be the place» των Talking Heads.
Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο χρώμα φέτος;
Έλλη: Το φετινό μας κίτρινο είναι πιο vibrant και φωτεινό από ποτέ. Είναι σίγουρα το δικό μου αγαπημένο γιατί είναι σχεδόν αυτόφωτο. Το κίτρινο είναι έτσι κι αλλιώς ένα πάρα πολύ fun και playful χρώμα απόλυτα συνδιασμένο με το καλοκαίρι, το Sun of a Beach, Super Yellow λοιπόν ήρθε για να μείνει!
Μελίνα: Κανονικά δεν θα έπρεπε να μπορώ με τόση ευκολία να διαλέξω… αλλά λατρεύω το φετινό μας Bubblegum ροζ, είναι η μετουσίωση της φράσης «it’s a vibe». Αυτό το ροζ is a vibe!
Νατάλια: Σίγουρα το πράσινο! Είναι ό,τι πιο fresh παγκοσμίως αυτή τη στιγμή στη μόδα και η δική μας Evergreen απόχρωση αντιπροσωπεύει τη βιωσιμότητα, την ελευθερία και το απόλυτο slick fashion statement.
Αν έπρεπε να περιγράψετε τη συλλογή POLYCHROME με μόνο μία λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Μελίνα: Elegant
Έλλη: Vibrant
Ναταλία: Contemporary
Μας έχετε συνηθίσει σε πολλαπλά drops. Τι να περιμένουμε καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι;
Έλλη: Η αλήθεια είναι ότι έχουμε ετοιμάσει πολλά πράγματα για αυτή τη σεζόν. Αρχικά ένα σπουδαίο collaboration με μία σημαντική Ελληνίδα καλλιτέχνη και στη συνέχεια ένα capsule collection, ωδή στα Ελληνικά νησιά. Σκέψου Κυκλάδες…
Έχετε κάνει σπουδαία collabs με major brands του hospitality. Πώς είναι να βλέπεις παντού, μέχρι και τις Μαλδίβες, ένα εγχείρημα τόσο προσωπικό και αγαπημένο;
Μελίνα: Ναι, πράγματι τα προϊόντα μας αγαπήθηκαν και από πολλά ξενοδοχεία και resorts, για τα οποία δημιουργούμε custom συλλογές, τις οποίες εμπνεόμαστε από τις τοποθεσίες αλλά και τον χαρακτήρα του κάθε καταλύματος, παραμένοντας φυσικά πιστοί στο Ελληνικό DNA μας. Μεταξύ αυτών που έχουμε συνεργαστεί είναι το Four Seasons στη Βουλιαγμένη, το Costa Navarino στη Μεσσηνία και το Rooster στην Αντίπαρο, με το One & Only στον Άγιο Μαυρίκιο, το I FURU ISLAND στις Μαλδίβες και το Casa Neos στο Μαϊάμι.
Έλλη: Όσον αφορά το πώς νιώθουμε να συναντάμε παντού κομμάτια του brand μας, θα πω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση. Ακόμα νιώθω την ανάγκη να πλησιάσω τον κόσμο που βλέπω στην παραλία και να του μιλήσω. Περνούν από το feed μου φωτογραφίες από τα προϊόντα μας σε όλο τον κόσμο και ο ενθουσιασμός μου είναι ο ίδιος με την πρώτη φορά που είχε συμβεί αυτό. Είναι στ’ αλήθεια ένα πολύ προσωπικό εγχείρημα που μεγάλωσε με πολλή δουλειά και αγάπη και δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να δέχεσαι πίσω αγάπη για αυτό που κάνεις.
Πώς βλέπετε το brand σε 10 χρόνια;
Μελίνα: Στα 10 πρώτα χρόνια, καταφέραμε να γίνουμε το Νο 1 Ελληνικό Summer Brand Globally. Στα επόμενα 10 χρόνια σκοπεύουμε να γινόμαστε συνώνυμο του Ελληνικού καλοκαιριού σε όλο τον κόσμο.
Όταν κάποιος σκέφτεται Ελλάδα, προφανώς πάει το μυαλό του στο σουβλάκι και τη χωριάτικη (τα οποία τα αγαπάμε βεβαίως). Αλλά η Ελλάδα είναι τόσα πολλά περισσότερα… Θέλουμε να αναδείξουμε το πιο φρέσκο, πιο fun και playful χαρακτήρα μας. Ναι, η Ελλάδα μπορεί να έχει έναν φολκλόρ χαρακτήρα – αλλά έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια – Athens is the new Berlin, δε λένε;
Πρέπει εκτός από τις φανταστικές παραλίες πρέπει να δείξουμε και μια άλλη πλευρά της Ελλάδας. Της Ελλάδας που παράγει προϊόντα με φανταστική ποιότητα και design.
Σκοπός μας για τα επόμενα 10 χρόνια είναι, όπου και αν βρίσκεσαι, είτε στο Venice Beach, είτε στο Πόρτο Φίνο, είτε στην Απιγανιά να σε συνοδεύουν τα προϊόντα μας και να σε βάζουν σε ένα mood ανεμελιάς και οι αξίες του Ελληνικού καλοκαιριού να σε συνοδεύουν όπου και να είσαι.
**Αν το μόνο που θέλετε τώρα είναι να δείτε από κοντά αυτή τη νέα, POLYCHROME era του Sun of a Beach, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τα πολυκαταστήματα Attica σε Αθήνα (Golden Hall και City Link) και Θεσσαλονίκη, αλλά και το The Sun of a Beach Store στο Κολωνάκι (Καρνεάδου 25)
Φυσικά, μπορείτε να τα κάνετε όλα δικά σας με ένα κλικ στο www.sunofabeach.com και μην παραλείψετε να ακολουθήσετε το brand στο Instagram @sunofabeachtowels για ακόμα περισσότερες καλοκαιρινές περιπέτειες, summer vibes και ατελείωτο daydreaming.
Η νέα συλλογή POLYCHROME φωτογραφήθηκε στην Τήνο από τον Γιώργο Καπλανίδη