Ποια τοποθεσία θα μπορούσε να σκεφτεί ο πρωτοπόρος Simon Porte Jacquemus για το νέο του σόου, όταν ήδη έχει θέσει τον πήχη τόσο ψηλά, έχοντας παρουσιάσει τη συλλογή του Άνοιξη / Καλοκαιρι 2020 σε ένα λιβάδι με λεβάντες στην Προβηγκία, αλλά και έχοντας μεταφέρει το σόου για το Φθινόπωρο 2022 στη Salin-de-Girauld της Γαλλίας ανάμεσα σε λόφους από αλάτι. Για την αποκάλυψη της νέας του συλλογής, που θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου, ο οίκος Jacquemus αλλάζει πορεία και κατευθύνεται στο Παλάτι των Βερσαλλιών.
Όσο κι αν αρκετοί διάσημοι οίκοι έχουν χρησιμοποιήσει το ιστορικό κτίριο για την παρουσίαση των συλλογών τους, “πατώντας” στην ιδέα του luxury που εισήγαγε ο Λουδοβίκος ΙΔ’ – γνωστός και ως βασιλιάς ήλιος-, ο Jacquemus πρόκειται να εκμεταλλευτεί περισσότερο ποιητικά τον χώρο, βάζοντας τη δική του υπογραφή. Άλλωστε, οι δημιουργίες του που αποπνέουν μεσογειακή αισθητική θα είναι μία πρόταση στην εν λόγω τοποθεσία. Σίγουρα, πάντως, ο οίκος έχει στο μυαλό του την αναβάθμιση του brand με στόχο τη διεθνή ανάπτυξη λιανικής πώλησης, όπως δήλωσε ο CEO, Basien Daguzan στο WWD.
View this post on Instagram
Ο ίδιος ο Jacquemus, ωστόσο, εξομολογείται πως πάντα ήταν όνειρό του να πραγματοποιήσει ένα από τα σόου του στις Βερσαλλίες. “Εμπνεύστηκα τόσο από τον ιστορικό χώρο κατά τη διάρκεια της σχεδιαστικής διαδικασίας που με οδήγησε να εξερευνήσω περισσότερες νέες καλλιτεχνικές δυνατότητες, διαφορετικες από τα προηγούμενα σόου μου, που είναι όμως ακόμα πολύ Jacquemus. Είναι τιμή μου και είμαι περήφανος που μπορώ να πραγματοποιήσω ένα σόου εκεί, ως ένας ανεξάρτητος οίκος μόδας. Θα είναι μία πολύ ξεχωριστή στιγμή για τον οίκο Jacquemus”, εξήγησε ο σχεδιαστής στο WWD.
Σύμφωνα με τον Daguzan, η προοπτική θα είναι διαφορετική από αυτή που έχουμε στο μυαλό μας σχετικά με τις Βερσαλλίες και το πώς οι υπόλοιποι οίκοι έχουν αξιοποιήσει τον χώρο. Για εκείνον, ο σκοπός είναι να “δημιουργηθούν σήματα πολυτελούς μάρκας γύρω από τον οίκο Jacquemus”, αλλά με την έννοια ενός νέους τρόπου προσέγγισης αυτής, που προωθεί την πολιτιστική και καλλιτεχνική σημασία.
Και μπορεί το brand να μην έχει τις πλάτες ενός μεγάλου ομίλου, όπως συμβαίνει με αρκετούς οίκους μόδας, ωστόσο ο οίκος Jacquemus βασίζεται στη μεγάλη επιρροή που έχει στα νεανικά κοινά, χάρη στην παιχνιδιάρικη χρήση των social media. “Αυτό που είναι σημαντικό για μένα, σε προσωπικό επίπεδο και σχεδόν σε πολιτικό αίσθημα, είναι πως ένα brand σαν το δικό μας, που έχει μια δυνατή σύνδεση με τη νεολαία, να βοηθήσει να επανασυνδέσει τις Βερσαλλίες με ανθρώπους που μπορεί να μην ενδιαφέρονται γι’αυτό”, είπε χαρακτηριστικά ο CEO του Jacquemus. Όπως είναι φανερό, ο οίκος διανύει μία περίοδο ακμής ύστερα από το opening της πρώτης του μπουτίκ τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Λεωφόρο Montaigne, αλλά και της συνεργασίας με το εστιατόριο Indie Beach στο Saint – Tropez για το άνοιγμα προσωρινής μπουτίκ και beach club. Αξιοσημείωτη ήταν και η συνεργασία του Jacquemus με τη Beyoncé, η οποία φόρεσε μία custom δημιουργία στην παγκόσμια περιοδεία της “Renaissance”.
View this post on Instagram
“Είναι ένα όνειρό. Είναι η πρώτη τραγουδίστρια που είδα live στη Μασσαλία 15 χρόνια πριν. Είμαι τόσο χαρούμενος και περήφανος. Τι νύχτα στην Προβηγκία. Σημαίνει πολλά για μένα”, δήλωσε ο Simon Porte Jacquemus σε σχετική ανάρτηση στο Instagram.
Κεντρική Φωτογραφία: SplashNews.com