Με διάθεση για δημιουργικότητα και ματιά στη νέα εποχή, η Diesel παρουσίασε μία νέα καμπάνια για το Φθινόπωρο του 2023, εμπνευσμένη από τα παιδικά παζλ. Συγκεκριμένα, χρειάστηκαν εκατοντάδες εργαζόμενοι του brand όπου φωτογραφήθηκαν στο χωριό Breganze στην Ιταλία, οι οποίοι αποτέλεσαν τους πρωταγωνιστές, φορώντας κομμάτια Diesel. Ειδικότερα, η καμπάνια της Diesel πρόκειται για μία τολμηρή εκδοχή των κλασικών παιδικών παζλ, που απευθύνεται ωστόσο μόνο σε ενήλικες, με κρυμμένους χαρακτήρες και αντικείμενα. Αντί για έναν χαρακτήρα καρτούν, εδώ έχουμε πολλούς, οι οποίοι ζουν στη χώρα της Diesel όπως την έχει φανταστεί ο Creative Director Glenn Martens, ο Art Director Chris Simmonds και ο Φωτογράφος Johnny Dufort.
Όπως προαναφέρθηκε, η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στο Breganze, την ιταλική πόλη που έχει μεγάλη σημασία για τη Diesel, αφού φιλοξενεί από το 1978 τα κεντρικά γραφεία της, και περιλαμβάνει έξι φωτογραφίες «hero shots», με την κάθε μία να επικεντρώνεται σε μία ομάδα μοντέλων περιτριγυρισμένων από εκατοντάδες εργαζόμενους του brand, συμπεριλαμβανομένου του Renzo Rosso. Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από σουρεάλ, παράλογες, διασκεδαστικές και καθημερινές σκηνές, που ενωμένες σε κολλάζ δημιουργούν μια μανιασμένη σύνθεση.
Το μοντέλα στην κάθε μία από τις έξι εικόνες φορούν σύνολα από τις συλλογές Pre και Runway του Glenn Martens για τη σεζόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2023. Περιλαμβάνονται κομμάτια «New denim» από τις σειρές Biker Darts, Cargo Denim και Coated Outerwear. Η ομάδα Earth Tone μας παρουσιάζει μια νέα παλέτα που επικεντρώνεται σε τόνους του καφέ, του καμηλό και του σκούρου κόκκινου, με λειτουργικά πανωφόρια και βελούδινα Runway κομμάτια σχεδιασμένα για να ξεχωρίζουν μέσα στο πλήθος. Βλέπουμε διαφανές τούλι με απλικέ από πλυμένο ντένιμ για να φαίνεται «χαλασμένο», αλλά και ένα πολύ ογκώδες «κατεστραμμένο» ντένιμ παλτό που θυμίζει οικολογική γούνα. Ένα μοτοσυκλετικό μπουφάν έχει καεί με φλόγιστρο. Κοντινές φωτογραφίες από χαμόγελα σε μεγέθυνση εφαρμόζονται σε γυαλιστερά σακάκια, τοπ και μίνι φούστες. Σπορ φούτερ με κουκούλα, T-shirts, καθώς και μοτοσυκλετικά κομμάτια, επανεμφανίζονται με στάμπες, «χαλασμένα» πλεκτά και σκασμένο δέρμα. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν ρολόγια και γυαλιά ηλίου με prints.
Βρες το D
Από τις 8 Σεπτεμβρίου 2023 να είσαι έτοιμος να αρχίσεις το ψάξιμο! Στην εποχή της παγκόσμιας ψηφιακής παρακολούθησης, όπου κι αν πας, μπορούμε να σε βρούμε. Κι εσύ μπορείς να μας βρεις. Ζωντανεύουμε την καμπάνια «Βρες το D» με ένα διαδραστικό παιχνίδι, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να παίξουν και να κερδίσουν αληθινά δώρα, κάνοντας εγγραφή στο www.dieselfw23contest.com. Το παιχνίδι θα εξελιχθεί σε διάστημα 2 μηνών και κάθε εβδομάδα οι παίκτες θα πρέπει να βρουν ένα συγκεκριμένο αντικείμενο μέσα σε μια φωτογραφία. Όποιοι το βρουν, θα μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν δώρα που συμπεριλαμβάνουν μια τσάντα 1DR, μια ζώνη-φούστα Oval D, καπέλα, sneakers, γυαλιά ηλίου, ρολόγια, Diesel sex toys, αρώματα και άλλα πολλά.
Φωτογραφίες: Courtesy of Diesel