«Υπάρχουν ταξίδια που μετατρέπονται σε θρύλους». Αυτό είναι το σλόγκαν για τη νέα καμπάνια Core Values του οίκου Louis Vuitton, στην οποία πρωταγωνιστούν οι πιο σεβαστοί πρωταθλητές του τένις, Roger Federer και Rafael Nadal, ποζάροντας στον φακό της Annie Leibovitz, ενώ ανεβαίνουν στην κορυφή των Δολομιτών της Ιταλίας. Στην ουσία, η καμπάνια αποτυπώνει τους δύο αθλητές σε ένα ταξίδι φιλοδοξίας, αποφασιστικότητας και ανακάλυψης, όχι όμως ως αντιπάλους, αλλά ως συντρόφους.
Σε ύψος 3.000 μέτρων, μακριά από την οικειότητα του γηπέδου, ο Nadal και ο Federer εμφανίζονται ως σύντροφοι σε μια κοινή ανάβαση – μια οπτική μεταφορά για τις καριέρες τους που έχουν σημαδευτεί από βαθύ αμοιβαίο σεβασμό και φιλία, ξεπερνώντας για πάντα τα εμπόδια που έθεταν μπροστά τους. Μην ξεχνάμε πως ο Federer έφερνε τους 20 τίτλους Grand Slam και την απαράμιλλη κομψότητά του σε κάθε γήπεδο που πάτησε, ενώ τα 22 Grand Slam του Nadal, μεταξύ των οποίων και οι 14 κατακτήσεις του Γαλλικού Όπεν, ήταν κάθε φορά επίδειξη της κορυφαίας αθλητικότητας και δεξιοτεχνίας. Μαζί, αυτοί οι αθλητές αντιπροσωπεύουν παράλληλες οδύσσειες από νεανικά θαύματα σε παγκόσμια είδωλα των οποίων η επίδραση έχει εμπνεύσει αμέτρητα άτομα σε όλες τις γενιές.
«Ξέρω πόσα σημαντικά είδωλα έχουν αποτελέσει μέρος αυτής της εκστρατείας, οπότε για μένα προσωπικά, είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος, ειδικά που το μοιράζομαι με τον Roger – υπήρξε ο μεγαλύτερος αντίπαλός μου και σήμερα είναι στενός μου φίλος. Στην καριέρα μου, πέτυχα περισσότερα από όσα ονειρεύτηκα ποτέ, οπότε στο τέλος της ημέρας, η κληρονομιά από την άποψη της ανθρώπινης όντα είναι η πιο σημαντική αξία”, εξηγεί ο Rafael Nadal.
«Είναι μια μοναδική ευκαιρία να δουλεύουμε σε αυτή την καμπάνια με τον Rafa. Πώς θα μπορούσαμε να να είμαστε τόσο αντίπαλοι και στη συνέχεια στο τέλος της καριέρας μας να είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον κάνοντας αυτή την καμπάνια, ήταν πολύ ωραίο. Και εκεί που βρισκόμαστε σήμερα, νομίζω ότι είναι επίσης
ενσαρκώνει τα πάντα: στην κορυφή των βουνών. Για εμάς είναι κάτι που έχει νόημα. και ξεχωριστό”, λέει ο Roger Federer.
Απέναντι στον μεγάλο καμβά της φύσης, η λήψη της Leibovitz παρουσιάζει τους δύο άντρες να στέκονται ψηλά στην κορυφή του βουνού– ο Federer με το κλασικό σακίδιο πλάτης Monogram Christopher, ένα σύμβολο διαχρονικού στυλ που μοιάζει με τη δική του κληρονομιά στον αθλητισμό, και ο Nadal με την έκδοση Monogram Eclipse που αντιπροσωπεύει τη δυναμική δύναμη και την επιμονή του. Μαζί, απηχούν τις αξίες που αντηχούν σε κάθε σχεδιασμό της Louis Vuitton και κάθε καμπάνια Core Values: ένα ταξίδι πέρα από το φυσικό, μια δέσμευση στην αριστεία και τη μετάδοση των ονείρων.
Μην ξεχνάμε πως οι Core Value καμπάνιες εξυμνούν την τέχνη του ταξιδιού, η οποία συνδέεται άρρηκτα με την κληρονομιά του οίκου και περισσότερο με τη συναισθηματική διαδικασία.
«Έχουν περάσει 17 χρόνια από τότε που ξεκίνησα την πρώτη καμπάνια Core Values με τον Antoine Arnault, και χαίρομαι που αναβιώνω αυτή την εμβληματική σειρά. Κάθε Core Value κεφάλαιο γιορτάζει την κληρονομιά της Louis Vuitton στα ταξίδια, στη συνεργασία με εξαιρετικούς ανθρώπους, και της μετάδοσης – τόσο σωματικής όσο και συναισθηματικής. Ήταν λαμπρό να συνεργαστούμε με τον Roger Federer και τον Rafael Nadal σε αυτή τη νέα ιστορία – και οι δύο είναι εμπνευστές. αθλητές, ένθερμοι φίλοι, και μαρτυρίες για την πειθαρχία και την υπεροχή των δικών τους προσωπικών αθλητικών διαδρομών”, λέει ο Pietro Beccari, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton.
Αυτή η τελευταία καμπάνια είναι κάτι περισσότερο από μια απεικόνιση δύο ανδρών μπροστά σε μια αλπική θέα , είναι ένας φόρος τιμής στις αξίες του οίκου, που ενσαρκώνονται από τους πρωταθλητές που μεταφέρουν τις ιστορίες τους όπως κάνουν τις ρακέτες τους – με στυλ, κομψότητα και ταπεινότητα. Με κάθε βήμα σε αυτές τις δύσβατες κορυφές, οι έμπιστοι σύντροφοί τους Louis Vuitton δεμένοι σταθερά στις στην πλάτη τους, ο Federer και ο Nadal καταδεικνύουν πώς κάθε προσωπικό ταξίδι μπορεί να φτάσει σε θρυλική ύψη όταν το επιδιώκουν με αποφασιστικότητα και πρωτοποριακό πνεύμα.