Μετά από τη φθινοπωρινή, τη χειμερινή και την ανοιξιάτικη κολεξιόν, η Zara Origins φτάνει με ένα νέο drop που κοιτάει το καλοκαίρι με ελαφριά ενδύματα και νέες προτάσεις, πάντα πιστές στη δημιουργία μινιμάλ και διαχρονικών προτάσεων. Αυτό είναι το τελευταίο drop βασισμένο στις «Τέσσερις Εποχές» του Vivaldi που παρουσιάστηκε το προηγούμενο φθινόπωρο και το οποίο θέλει να δημιουργήσει διαχρονικά κομμάτια για όλους τους μήνες του χρόνου.
Η κολεξιόν
Στη νέα capsule που συμπεριλαμβάνονται πάνω από 70 κομμάτια βρίσκουμε από λινά πουκάμισα έως βαμβακερά τζάκετ ή βερμούδες tie-dye. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις του νέου drop είναι η γκαρνταρόμπα από 100% μετάξι, η οποία περιλαμβάνει πουκάμισα, μια βερμούδα και ένα bomber.
Η χρωματική γκάμα περνάει από τα βασικά χρώματα, όπως το μαύρο, το μπλε μαρέν, το χρώμα tobacco, της άμμου και το εκρού, έως τη νέες πράσινες παλέτες.
Στο νέο DROP το 4 η βιωσιμότητα αποκτά σημαντικό πρωταγωνιστικό ρόλο καθώς το μεγαλύτερο μέρος των ενδυμάτων αποτελείται από πιο βιώσιμες πρώτες ύλες.
Η καμπάνια
Ηθοποιοί, μοντέλα και ντόπιοι πρωταγωνιστούν στο A summer cut, το βίντεο της καμπάνιας από το DROP 4 της Origins, σκηνοθεσία της BYNT και φωτογραφία του Jorge Pérez Ortiz. Στην ταινία μικρού μήκους βλέπουμε ένα νεαρό παιδί που επισκέπτεται ένα κουρείο μιας low-key γειτονιάς του Μαϊάμι και πέφτει σε βαθύ ύπνο ενώ τον κουρεύουν. Στο όνειρό του, βλέπουμε επαύλεις και πλοία που μας μεταφέρουν, μέσω του πρωταγωνιστή, στην πιο luxe περιοχή του Μαϊάμι.