3 τάσεις που αναμένεται να ορίσουν τη βιομηχανία της ομορφιάς το 2024

3 τάσεις που σίγουρα περιμέναμε!

Elle 19 Οκτ. 23
3 τάσεις που αναμένεται να ορίσουν τη βιομηχανία της ομορφιάς το 2024

Μερικές εβδομάδες πριν φτάσει κάθε σεζόν στο τέλος της, κάνουμε έναν απολογισμό και προσπαθούμε να καταγράψουμε κάθε νέα τάση που πρόκειται να κάνει την εμφάνισή της τη χρονιά που έρχεται. Κάπως έτσι, λοιπόν, όσον αφορά τη beauty βιομηχανία, η εταιρεία ανάλυσης αγοράς Mintel, μέσα από μια έκθεση αποκάλυψε 3 τάσεις που αναμένετε να αλλάξουν τη beauty βιομηχανία το 2024. Κράτα σημειώσεις…

Ομορφιά σε μυαλό και σώμα

Ένα μεγάλο κεφάλαιο που αναμένεται να επηρεάσει και-γιατί όχι- να αλλάξει τη βιομηχανία της ομορφιά, είναι η υιοθέτηση μιας ολιστικής προσέγγισης που ως στόχο έχει την ευεξία, δίνοντας έμφαση στην ισορροπία μεταξύ μυαλού και σώματος. Έτσι, στο επίκεντρο φαίνεται να μπαίνουν παράγοντες όπως το στρες ή το άγχος, οι οποίοι ξέρουμε καλά ότι μπορούν να επηρεάσουν τόσο την εμφάνιση του δέρματος όσο και των μαλλιών μας. Το καταναλωτικό κοινό, λοιπόν, και οι εταιρείες, όπως όλα δείχνουν, θα στραφούν σε προϊόντα και τελετουργίες που συμβάλουν στην ευεξία τόσο του πνεύματος, όσο και του σώματος, γιατί η πραγματική ομορφιά είναι αυτή που πηγάζει από μέσα προς τα έξω.

ομορφιάς

Η τεχνητή νοημοσύνη στη βιομηχανία της ομορφιάς

Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει μια νέα εποχή στη βιομηχανία καλλυντικών. Κάπως έτσι, λοιπόν, αναμένουμε ακόμα πιο εξατομικευμένες, πιο ηθικές και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, η “Beaut-AI”, προσέγγιση στοχεύει στο να βοηθήσει τα  brands να εντοπίσουν τις νέες προτιμήσεις των καταναλωτών αναλύοντας τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις κριτικές πελατών και την έρευνα αγορά. Συνεπώς τα σεμινάρια από AI, οι εικονικές δοκιμές αλλά και άλλες καινοτομίες αναμένεται να κάνουν από πιο αισθητή την παρουσία τους στη βιομηχανία της ομορφιάς, το 2024.

“Less is More”

Από την εποχή που έκανε την εμφάνισή του ο covid, οι περισσότερες από εμάς στραφήκαμε στις απλές και minimal ρουτίνες ομορφιάς. Σωστά; Έτσι, και τα brands επικεντρώνονται πλέον σε όλο και πιο απλές και αγνές φόρμουλες για τα προϊόντα τους, ενώ οι καταναλώτες φαίνεται ότι από εδώ και πέρα θα δίνουν ακόμα περισσότερη σημασία στις συνθέσεις, παρά στις φανταχτερές συσκευασίες.

Cover Photo:Launchmetrics / spotlight

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT