Μπορεί να το έχουμε αναφέρει αμέτρητες φορές, όμως θα το ξανά πούμε! Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια σημαντική πηγή μέσω την οποίας έχουμε την δυνατότητα να ανακαλύπτουμε συνεχώς αποτελεσματικά προϊόντα που συγκεντρώνουν θετικές κριτικές από beauty addicts girls που τα έχουν δοκιμάσει.
Δεν έχει σημασία αν αυτά τα προϊόντα αποτελούν νέες αφίξεις στη βιομηχανία της ομορφιάς ή αν αποτελούν iconic beauty αγάπες από το παρελθόν, όπως το «Almost Black» της Clinique που ύστερα από 50 χρόνια ύπαρξης, γνώρισε μια έντονη αναζωπύρωση της δημοτικότητας χάρη στο TikTok. Σε κάθε περίπτωση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εκεί για να μας βοηθήσουν να ανακαλύψουμε μια ακόμα beauty εμμονή.
Αυτό ακριβώς έγινε και τώρα, λοιπόν, με το βάλσαμο για τα χείλη”Eclat Minute Beautifier” από την Clarins. Το συγκεκριμένο lip gloss κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2007 και αυτή τη στιγμή μετράει περισσότερες από 101 εκατομμύρια προβολές στη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του TikTok (BeautyTok).
Μπορεί να μην μιλάμε για ένα νέο λανσάρισμα, όμως, χάρη στο «clean girl look» που μας ωθεί να υιοθετήσουμε όσο πιο minimal beauty look γίνεται, χρησιμοποιόντας ελάχιστα προϊόντα ομορφιάς, φαίνεται πράγματι ότι το βάλσαμο Clarins “Eclat Minute Embellisseur” συμβάλει στο να πετύχουμε το στόχο μας και να υιοθετήσουμε μια από τις μεγαλύτερες τάσεις της εποχής. Τονίζει απαλά και διακριτικά τα χείλη και τα κάνει να φαίνονται πιο ζουμερά. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι μεταξύ όλων όσων λατρεύουν αυτό το beauty item βρίσκεται και η Kate Middleton, η οποία ορκίζεται σε αυτό το προϊόν για να έχει ελαφρώς ροδαλά και ενυδατωμένα χείλη όλη την ημέρα.
Eclat Minute Embellisseur, Clarins.
Cover photo:SplashNews.com