Ο βραβευμένος οίκος πολυτελούς περιποίησης της επιδερμίδας, σώματος και μαλλιών Augustinus Bader, με γνώμονα την τεχνολογία αιχμής, ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στην τελευταία σεζόν της δημοφιλούς σειράς του Netflix, “Emily in Paris“.
Συγκεκριμένα, στο τέταρτο επεισόδιο της νέας σειράς που βγήκε στον αέρα στις 15 Αυγούστου, η Emily και η ομάδα αναλαμβάνουν την ανάπτυξη μιας δημιουργικής καμπάνιας στοχεύοντας στην ανάδειξη της σειράς περιποίησης μαλλιών του οίκου που βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα.
Σχετικά με τον Augustinus Bader
Το brand Augustinus Bader, που αναπτύχθηκε από τον Καθηγητή Augustinus Bader, έναν παγκοσμίως καταξιωμένο ειδικό στην έρευνα για τα βλαστοκύτταρα, ιδρύθηκε το 2018 με τις The Cream και The Rich Cream στο εμβληματικό «μπλε μπουκάλι», προσφέροντας στη βιομηχανία της ομορφιάς ριζοσπαστικές φόρμουλες και μια πρωτοπορία στον χώρο της περιποίησης της επιδερμίδας. Το επώνυμο brand άλλαξε ριζικά τα δεδομένα στον χώρο με το TFC8®, μια αποκλειστική τεχνολογία που εμπεριέχεται στα προϊόντα και τις υπηρεσίες και υποστηρίζει τη φυσική ικανότητα ανάπλασης του ανθρώπινου οργανισμού, προσφέροντας πρωτοφανή αποτελέσματα. Σήμερα, η σειρά έχει επεκταθεί σε μια επιμελημένη συλλογή καθαρών, εξαιρετικά αποτελεσματικών προϊόντων για τη φροντίδα της επιδερμίδας και των μαλλιών που χρησιμοποιούνται από κορυφαίους εξειδικευμένους επαγγελματίες ανά τον κόσμο. Την τελευταία πενταετία, το brand έχει λάβει 120 βραβεία και ψηφίστηκε «The Greatest Skin Care of all time» από το WWD Beauty Inc. το 2021.
Cover Photo: SplashNews.com