Η Prada beauty είναι επίσημα εδώ. Κάπως έτσι, ο iconic οίκος ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο, μπαίνοντας δυναμικά για πρώτη φορά στα αχαρτογράφητα νερά της ομορφιάς, μέσω προϊόντων για το μακιγιάζ και το skincare.
Με μια συλλογή, η οποία αποτελείται από 26 “ Monochrome” κραγιόν (σε super-ματ και soft-ματ υφή), έξι “Dimension” παλέτες σκιές για τα μάτια σε διαφορετικές αποχρώσεις, η κάθε μια εμπνευσμένη και από ένα άλλο κλασικό print του οίκου, ένα βάλσαμο για τα χείλη, το “Reveal Skin Optimising Foundation” σε 33 αποχρώσεις και τρία προϊόντα “Augmented Skin” αφιερωμένα στην περιποίηση του δέρματος, δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στη βιομηχανία της ομορφιάς, ακολουθώντας τα χνάρια που χάραξαν και άλλοι θρυλικοί οίκοι μόδας ως τώρα.
«Ήθελα να ενσωματώσω τα prints, τα μοτίβα και τα χρώματα της Prada σε ένα προϊόν ομορφιάς», είπε η Global Creative Make-Up Artist της Prada Beauty, Lynsey Alexander στο ELLE UK και συνέχισε: «Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν η αποτύπωση της έγχρωμη γκαρνταρόμπας στη δημιουργία αποχρώσεων κραγιόν Prada».
Το motto του brand “lo-fi luxury-meets-phygital-future” συνεχίζεται στη συνεργασία της Alexander και την επίσης διεθνώς αναγνωρισμένη ψηφιακή καλλιτέχνιδα, Ines Alpha, καθώς συνδυάζεται το απτό και το εικονικό για να δημιουργηθεί ένα νέο μέλλον στον χώρο της ομορφιάς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
« Για τη δημιουργία της σειράς δούλεψα με την Ines , η οποία σχετίζεται με τα pixels και εγώ με τις χρωστικές ουσίες », δήλωσε χαρακτηριστικά η Alexander και τόνισε: « Για να φτιάξουμε ένα κραγιόν, εκείνη δημιουργούσε το χρώμα ψηφιακά και εγώ τα δημιουργούσα φυσικά. Ύστερά συγκρίναμε την αρχική εικόνα με το αποτέλεσμα για να καταδείξουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Όλο αυτό οδήγησε σε μια εντελώς νέα διάσταση στη διαδικασία δημιουργικότητας και τη συλλογή».
Mπορεί φαινομενικά ο οίκος Prada να βαδίζει σε ένα μονοπάτι που έχουν χαράξει και άλλοι οίκοι μόδας, όμως καταφέρνει να διαφοροποιηθεί χάρη στις φόρμουλες υψηλών επιδόσεων, την avant-garde αισθητική, αλλά πάνω απ’ όλα με τη δέσμευση στην λειτουργικότητα από το χρήστη.
Μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες με επίκεντρο την επιδερμίδα, όπως η τεχνολογία Adapto.gn Smart Technology™ που βοηθά στην ανανέωση και τη βελτίωση της υφής της επιδερμίδας, η τεχνολογία IRL (In-Real-Life) micro-filter™ για τη διάχυση του φωτός και τη βελτίωση της λάμψης και η τεχνολογία SMART TECH-XTURES™ που διασφαλίζει ότι όλα τα beauty items, από τις σκιές ματιών μέχρι τα κραγιόν, μπορούν να αναμιχθούν, αφήνουν την επιδερμίδα να αναπνέει και έχουν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, σίγουρα μιλάμε για πολλά υποσχόμενα προϊόντα. Φυσικά, σε όλο αυτό το νέο ταξίδι της Prada στο τομέα της ομορφιάς, ο οίκος μένει πιστός στη δέσμευσή του για βιωσιμότητα, δημιουργώντας πολυτελείς συσκευασίες, οι οποίες είναι refillable.
Τέλος, καθώς οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, το εσωτερικό του καπακιού με το πράσινο χαρακτηριστικό φιστίκι χρώμα, οι θήκες κραγιόν με φινίρισμα “δέρματος” Saffiano και ένα ολοκαίνουργιο άρωμα που δημιουργήθηκε από την αρωματοποιό Daniela Andrier (τη μύτη πίσω από τη συλλογή αρωμάτων Les Infusions de Prada της μάρκας, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που φανερώνουν ότι Prada ξέρει ακριβώς τι κάνει και πώς το κάνει.
Πρέπει να αναφερθεί ότι το νέο αυτό βήμα του οίκου χαρακτηρίστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Prada, Andrea Guerra, ως ” ένα ακόμα ορόσημο” που κατέστη δυνατό μέσω της κοινής συμφωνίας αδειοδότησης με τον όμιλο καλλυντικών L’Oreal. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, οι συζητήσεις για την επέκταση της Prada Beauty υπήρχε στο τραπέζι από τη δεκαετία του 2000.
Cover photo:©Launchmetrics/spotlight