Cover photo:@florettenacer
Οι μάσκες πέφτουν και τα χείλη αποκτούν χρώμα ξανά σε όλα τα French girls. Από τη 14ή ημέρα του Μαρτίου, που καταργήθηκε η χρήση την υποχρεωτικής μάσκας στη Πόλη του Φωτός, οι πωλήσεις στα κραγιόν αυξήθηκαν κατά 30%. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού τον Ιούλιο του 2021, το ινστιτούτο Nielsen IQ, είχε αναφέρει ότι οι πωλήσεων των κραγιόν είχαν μειωθεί κατά 75% , κάτι που σιγά σιγά φαίνεται να αποτελεί παρελθόν, καθώς, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία, The NPD Group, φαίνεται ότι οι Γαλλίδες αυτή τη στιγμή, όσον αφορά το μακιγιάζ τους, προτιμούν να δώσουν έμφαση στα χείλη.
Μάλιστα, στις 6 Απριλίου καταγράφηκε αύξηση 8% στις συνολικές πωλήσεις επιλεκτικού μακιγιάζ. Γεγονός που σηματοδοτεί τη σταδιακή έξοδο από την κρίση του Covid-19 και την επιστροφή των foundation, των σκιών ματιών – με παγωμένες αποχρώσεις για αυτή την άνοιξη–, των ρουζ και άλλων προϊόντων που ενθουσιάζουν τους λάτρεις του μακιγιάζ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Mathilde Lion, Ευρωπαίος ειδικός ομορφιάς στο The NDP Group, σχολιάζει: «Η άρση των περιορισμών στη χρήση μάσκας έχει κυριολεκτικά ενισχύσει το μακιγιάζ των χειλιών. Πράγματι, πολλοί καταναλωτές γιόρτασαν αυτή τη νέα ελευθερία αγοράζοντας ένα νέο κραγιόν». Και, ναι, είναι ξεκάθαρο πιά πως μπορεί οι Γαλλίδες τότε- όπως και εμείς- να είχαν χάσει το ενδιαφέρον τους για το μακιγιάζ, όμως αυτό πλέον είναι παρελθόν και τώρα επιστρέφουν στις συνήθειές τους για να δώσουν αέρα αισιοδοξία στις beauty εταιρίες που δοκιμάστηκαν έντονα από την κρίση του Covid-19.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤA:
- Αυτό είναι το χρώμα που θα ορίσει τα μακιγιάζ του 2022
- Liquid Ηair: Το shinny trend στο οποίο δεν μπορούμε με τίποτα να αντισταθούμε
- Hailey Bieber: Αποκαλύπτει το μυστικό της για ζουμερά χείλη