Σε κάθε της ανάρτηση “ρίχνει” στην κυριολεξία το instagram, γεγονός που αποτελεί φυσικό επακόλουθο του ασύλληπτου αριθμού των 21,8 εκατομμυρίων followers που έχει στον επίσημο λογαριασμό της @chiaraferragni. H Ιταλίδα fashion blogger, σχεδιάστρια, trendsetter και “enterpreneur” όπως θέλει να την αποκαλούν, Chiara Ferragni, έχει κάθε λόγο να χαμογελάει.
Στα 33 της χρόνια είναι μια από τις μεγαλύτερες γυναίκες επιχειρηματίες στην βιομηχανία της μόδας ενω έχει βρει την ευτυχία στο πλευρό του συζύγου της, Fedez, διάσημου Ιταλού ράπερ με τον οποίο έχουν αποκτήσει τον μικρό Leo. Πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε στο instagram ότι σύντομα ο γιος της θα αποκτήσει αδερφάκι καθώς διανύει τους πρώτους μήνες της δεύτερης εγκυμοσύνης της και περιμένει κορίτσι! Η Chiara ξεκίνησε την καριέρα της το 2009 ανοίγοντας το προσωπικό της blog “The Blonde Salad”. Σήμερα έχει την δική της σειρά ρούχων και αξεσουάρ “Chiara Ferragni Collection”, που λατρεύουν oι απανταχού digital influencers, ενώ το όνομα της έχει συμπεριληφθεί δύο φορές στη λίστα του περιοδικού “Forbes” με τους 30 πλουσιότερους ανθρώπους ηλικίας κάτω των 30 ετών. Όντως, η Chiara με διαστάσεις μοντέλου είναι στην κυριολεξία χάρμα οφθαλμών, ενώ ό, τι φοράει γίνεται αμέσως τάση προκαλώντας φρενίτιδα στα it girls ανά τον πλανήτη.
Η Lancôme αναγνωρίζοντας την δύναμη που κρύβει το όνομά της και αναζητώντας πάντα γυναίκες που συνδυάζουν την ομορφιά με το ταπεραμέντο και την ισχυρή προσωπικότητα όπως οι Julia Roberts και Penelope Cruz, βρήκε το 2018 στο πρόσωπό της την μούσα που έψαχνε για την συλλεκτική σειρά μακιγιάζ Lancôme x Chiara Ferragni που κυκλοφόρησε έναν χρόνο μετά. “Οι συζητήσεις για να εκπροσωπήσω το brand ξεκίνησαν το 2017 στο Παρίσι ενώ ήμουν έγκυος, και έγινα μούσα το 2018 πραγματοποιώντας ένα ακόμη όνειρό μου. Η ομάδα είναι φοβερή, είναι τέλειο να συνεργάζεσαι με ένα brand τέτοιου βεληνεκούς. Μετά την τεράστια επιτυχία που σημείωσε η πρώτη σειρά,- έγινε sold out με το που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2019,– είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη που ενώνουμε ξανά τις δυνάμεις μας με την Lancôme για την συλλεκτική σειρά μακιγιάζ Lancôme x Chiara Ferragni 2020”, δήλωσε η Chiara στην αποκλειστική διαδικτυακή συνέντευξη που είχαμε τον περασμένο Ιούλιο αποκλεισμένες και οι δυο στις πόλεις μας, Μιλάνο εκείνη και Αθήνα εγώ, λόγω της πανδημίας του Covid19.
Πράγματι, με το trademark του brand της και σήμα κατατεθέν της, το χαρακτηριστικό μάτι με τις έντονες βλεφαρίδες, σε κάθε packaging, η πρώτη σειρά έγινε ανάρπαστη σε χρόνο ρεκόρ κατακτώντας τις απανταχού fashionistas. To ίδιο συμβαίνει ήδη και με τη νέα limited edition σειρά η οποία σε neon μπλε χρώμα είναι απόλυτα “ινσταγκραμική”. “Το neon μπλε είναι δυναμικό χρώμα και με εκφράζει απόλυτα, ενώ καθώς πρόκειται για φθινοπωρινό λανσάρισμα ταιριάζει απόλυτα με την εποχή”, μου είπε η Chiara.Η σειρά περιλαμβάνει την πολυχρηστική παλέτα μακιγιάζ The Fashion Flirty Palette η οποία μοιάζει με clutchbag και όπως μου αποκάλυψε είναι σίγουρη ότι θα γίνει το best seller ποιόν της σειράς. “Περιλαμβάνει 8 ιριδίζουσες σκιές ματιών, μια βάση, 2 highlighter, bronzer και ρουζ, δημιουργώντας fashion statement λουκ τόσο για ένα πρωινό meeting στο γραφείο όσο για μια glamorous εμφάνιση σε ένα party”, μου ανέλυσε στην virtual συνέντευξη. Την σειρά συμπληρώνουν το nude- ροζ κραγιόν L’ Absolu Rouge Drama Matte No 274, Working Girl, το εντυπωσιακό κόκκινο L’ Absolu Rouge Drama Matte No 505, Fashion Darling, και το L’ Absolu Rouge Cream No 160, Party Goer, που είναι και το αγαπημένο της. Τέλος, η μάσκαρα Monsieur Big No 01, Runway Look, και το αιλάινερ Liner Plume, No 01, Catwalk Eyes, που περιλαμβάνονται στην σειρά, θέτουν τις βάσεις για μοντέρνα μακιγιάζ ματιών τα οποία η Chiara λατρεύει.
Γλυκιά και με το χαμόγελο στα χείλη πάντα, η Chiara μου εκμυστηρεύτηκε στο τέλος της εικονικής συνέντευξης ότι η αυτοπεποίθηση είναι το όπλο της γοητείας και της ομορφιάς της και πως χαίρεται να περνά μέσα από τα social media αυτό το μήνυμα στη νέα γενιά. Εύγε Chiara!