Η Benetton με χρόνια πορεία στη βιομηχανία της ένδυσης μεγαλώνει το δίκτυο καταστημάτων της, εγκαινιάζοντας ένα νέο σημείο πώλησης στη Φλωρεντία, απέναντι από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Maria Novella.Έχοντας πάντα ως κύριο στοιχείο στη φιλοσοφία της την βιωσιμότητα κατασκεύασε το νέο κατάστημα, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά βιώσιμα υλικά και υπερσύγχρονες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας. Έτσι, η εμβληματική εταιρεία ένδυσης δεν αποτελεί μόνο πρωτοπόρο παράδειγμα αλλά και μια επαναστατική προσέγγιση στον χώρο της λιανικής πώλησης με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Κάπως έτσι, ύστερα από μεγάλη έρευνα και προσπάθεια, η Benetton συνεχίζει το μεγάλο σχέδιο αειφόρας ανάπτυξης και δίνει το παράδειγμα βιώσιμης μόδας σε κάθε εταιρεία ένδυσης παγκόσμιου βεληνεκούς. «Η ιδέα πίσω από αυτό το κατάστημα είναι μοναδική στον κόσμο. Αναπτύχθηκε για να ξεκινήσει μια νέα φάση για την εταιρεία μας», σχολίασε ο Massimo Renon, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Benetton. «Είναι ένα έργο που πιστεύει ακράδαντα η εταιρεία μας, ένα ορόσημο στην πορεία μας προκειμένου να γίνουμε παγκόσμιο σημείο αναφοράς όσον αφορά την αειφορία, και η Φλωρεντία αντιπροσωπεύει το σύμβολο ενός βιώσιμου Rinascimento. Η Benetton έκανε πάντα θαρραλέες και πρωτοποριακές επιλογές όσον αφορά στον κοινωνικό της αντίκτυπο. Θα συνεχίσουμε αυτή την παράδοση, με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και πεποίθηση», συμπλήρωσε στη συνέχεια ο ίδιος.
Η Βenetton είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα πλεκτά, το χρώμα, την ποιότητα αλλά και με την πρωτοπορία σε κάθε ενέργεια της. Οι κοινωνικές καμπάνιες και η βιωσιμότητα είναι από τα κύρια στοιχεία της ιδεολογίας της και αυτές είναι οι αξίες που προωθεί τα τελευταία 30 χρόνια. Επιπλέον η εταιρεία στηρίζει τη βιωσιμότητα και μέσα από τον έλεγχο της αλυσίδας εφοδιασμού των καταστημάτων της όχι μόνο σε ότι αφορά την ανταγωνιστικότητα και τη διαφάνεια, αλλά και σε ότι αφορά τις ηθικές, περιβαλλοντικές και εργασιακές αρχές. Επίσης με σταθερά βήματα και με συνεχή ανοδική πορεία η εταιρεία ένδυσης σκοπεύει να αναπτυχθεί μαζί με διάφορες τοπικές κοινότητες, στην Ιταλία αλλά και σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται. Για την Benetton όλα αυτά δεν αποτελούν μια στρατηγική μάρκετινγ αλλά, μια ολόκληρη φιλοσοφία και στάση ζωής.