Cover photo:@scarlett.actress
Μετά τη Rihanna, τη Gwyneth Paltrow και την Alicia Keys, είναι η σειρά της Scarlett Johansson να ενταχθεί στο group με τις celebrities που δημιούργησαν το δικό τους brand ομορφιάς. Συγκεκριμένα τον περασμένο Ιούνιο, η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός ανακοίνωσε ότι σύντομα θα εισέλθει στη βιομηχανία ομορφιάς, δημιουργώντας τη δική της σειρά περιποίησης δέρματος. Έτσι, λοιπόν, αφού κράτησε τους θαυμαστές της σε αγωνία για αρκετούς μήνες, η 37χρονη ηθοποιός τώρα δημιούργησε έναν λογαριασμό στο Instagram και έναν ιστότοπο στις 22 Φεβρουαρίου, για να δώσει μερικές πληροφορίες για το επερχόμενο brand που θα έχει τίτλο «The Outset».
«Υπήρξα το πρόσωπο πολλών πολυτελών εμπορικών σημάτων σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες», είπε η ηθοποιός κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε σε γνωστό περιοδικό μόδας και συμπλήρωσε. «Αλλά… πώς να το θέσω; Πάντα ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που θα ήταν πιστή σε εμένα ».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
H Scarlet Johan ετοιμάζει ένα beauty brand που απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες
Σε ένα βίντεο που γυρίστηκε με τη συνιδρυτή και διευθύνουσα σύμβουλό της Kate Foster, η Scarlett Johansson περιγράφει το brand ως μια προσιτή επωνυμία. Μάλιστα, αυτή τη στιγμή στο Instagram, η σελίδα του “The Outset” έχει ήδη περισσότερους από 55.000 που περιμένουν για τη στιγμή που θα πιάσουν τα χέρια τους την πολυπόθητη σειρά από οικολογικά προϊόντα με βάση τα φυσικά συστατικά, η οποία θα είναι διαθέσιμη από την 1η Μαρτίου.