Οι βιταμίνες που θα κάνουν την επιδερμίδα σου πιο λαμπερή από ποτέ

Με αυτές τις βιταμίνες θα πεις «αντίο» στο θαμπό, άτονο και τραχύ δέρμα!

Νίνα Μουσούρη 02 Νοε. 22
Οι βιταμίνες που θα κάνουν την επιδερμίδα σου πιο λαμπερή από ποτέ

Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία που έχουν οι βιταμίνες για να διατηρούμε το σώμα μας υγιές και λαμπερό. Καθημερινά ο οργανισμός μας καλείται να εκτελέσει εκατοντάδες λειτουργίες. Έτσι, από τη διατήρηση της υγείας των οστών μας έως την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, αλλά και τη λάμψη της επιδερμίδας μας, είναι σίγουρο ότι η βιταμίνες μπορούν να συμβάλουν δραστικά στη σωστή εκτέλεση όλων των λειτουργιών στο σώμα μας. Και μιας και μιλάμε για επιδερμίδα και λάμψη, σίγουρα αν είσαι και εσύ μια γνήσια beauty addict, θα αναρωτιέσαι για το ποιες είναι αυτές οι βιταμίνες που χάρη στις θρεπτικές του ιδιότητες έχουν την ικανότητα να προσφέρουν ένα ισχυρό φραγμό στο δέρμα, να λειάνουν την επιδερμίδα, μειώνοντας την τραχιά υφή, και φυσικά με την τοπική τους προσθήκη να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των skincare προϊόντων που χρησιμοποιούμε στη ρουτίνα μας.

3 βιταμίνες-σύμμαχοι λάμψης και ομορφιάς για την επιδερμίδα

Κι όμως, υπάρχουν τρία από τα πιο ισχυρά (και πιο δημοφιλή) μέλη του αλφαβήτου των βιταμινών που μπορούν να βοηθήσουν στην εξάλειψη της θαμπής και τραχιάς επιδερμίδας για να μας χαρίσουν το πιο υγιές δέρμα που μπορούμε να έχουμε. Ποιες είναι αυτές οι βιταμίνες και τι κάνουν ακριβώς; Θα σου πούμε αμέσως!

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C είναι ο καλύτερος αντιοξειδωτικός φίλος της επιδερμίδας μας, καθώς συμβάλει στην ενίσχυση του φραγμού του δέρματος και στη μείωση της βλάβης που προκαλείται από εξωτερικούς στρεσογόνους παράγοντες.

Επιπλέον, η βιταμίνη C βοηθά στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών, οι οποίες παράγονται από περιβαλλοντικούς παράγοντες και προκαλούν οξειδωτικό στρες στο δέρμα μας (σκεφτείτε την έκθεση στον ήλιο, τη ρύπανση και μια ανθυγιεινή διατροφή). Αυτές οι ελεύθερες ρίζες βλάπτουν το δέρμα, οδηγώντας σε απώλεια νερού. Τα αποτελέσματα; Το δέρμα μας φαίνεται τραχύ και είναι επιρρεπές σε σημάδια πρόωρης γήρανσης, όπως λεπτές γραμμές και ρυτίδες.Έτσι, η βιταμίνη C όχι μόνο λειτουργεί για να «σκουπίσει» αυτές τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες, αλλά ενισχύει επίσης και την παραγωγή κολλαγόνου- της πρωτεΐνης που διατηρεί το δέρμα μας σφριγηλό και νεανικό.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anaïs Almeida M. (@annamaradan)

Τέλος, η βιταμίνη C μειώνει τον αποχρωματισμό και την υπερμελάγχρωση, χάρη στην ικανότητά της να εμποδίζει τη δράση του ενζύμου που είναι υπεύθυνο για την παραγωγή μελανίνης, με αποτέλεσμα τη μελάγχρωση.

Βιταμίνη Β3

Γνωστή επίσης και ως νιασιναμίδη, η βιταμίνη Β3 είναι δημοφιλής για τη διατήρηση ενός ισχυρού δερματικού φραγμού. Ως ένα ενεργοποιητικό για τα κύτταρα του δέρματος, ενισχύει τις διαδικασίες που διατηρούν το δέρμα μας υγιές και λείο. Ανάμεσα στις δράσης της είναι και η ενίσχυση της παραγωγής κεραμιδίων που συμβάλουν στη διατήρηση της υγρασίας στο δέρμα μας.

Επιπλέον, η βιταμίνη Β3 είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την επιδιόρθωση του κατεστραμμένου DNA και μπορεί να καταπολεμήσει τα πρώιμα σημάδια γήρανσης όπως είναι οι λεπτές γραμμές ρυτίδες και αποχρωματισμός. Extra bonus; Έχει παρόμοια δράση με τα αντιβιοτικά, βοηθώντας στη βελτίωση της συμφόρησης του δέρματος για ένα λείο και πιο υγιές αποτέλεσμα.

Βιταμίνη Ε

Ως βασικό στοιχείο σε πολλά προϊόντα περιποίησης του δέρματος, η βιταμίνη Ε είναι το εισιτήριό μας προς μια μοναδική κατεύθυνση που ακούει στο όνομα: ενυδάτωση. Έτσι, αυτό το ενυδατικό, αντιοξειδωτικό προστατεύει τον φραγμό του δέρματος και βελτιώνει τα επίπεδα ενυδάτωσης. Τι σημαίνει αυτό; Πιο λείο και πιο υγιές δέρμα. Επιπλέον, τα ενυδατικά οφέλη της βιταμίνης Ε βοηθούν στη μείωση της τραχιάς υφής του δέρματος, εξασφαλίζοντας ένα πιο απαλό αποτέλεσμα.Επίσης χάρη στην αντιοξειδωτική της δράση η βιταμίνη Ε προστατεύει την επιδερμίδα από την οξείδωση που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες στο περιβάλλον.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: