Menu

7 μικρές αλλαγές στην διατροφή σου για να δεις τεράστιες αλλαγές στο σώμα σου

Η διατροφή που κάνει καλό σε σώμα και πνεύμα δεν πρέπει να είναι άθλος! Το ζητούμενο είναι να χαρίζεις στον οργανισμό σου τα καύσιμα που χρειάζεται για να ανταποκρίνεσαι στην καθημερινότητα με ενέργεια στο μάξιμουμ. Μάθε πώς θα τα καταφέρεις, εύκολα, έξυπνα και αποτελεσματικά.

-

1
Κάνε την διατροφή σου τρόπο ζωής

Μην σκέφτεσαι την υγιεινή και προσεγμένη διατροφή σαν κάτι περιστασιακό αλλά κάνε την τρόπο ζωής. Το μυστικό για ένα πλάνο το οποίο θα ακολουθείς για πάντα είναι να περιέχει ό,τι σου αρέσει (ναι, ακόμα και γλυκά!) ώστε να μην νιώσεις ποτέ την ανάγκη να καταναλώσεις με βουλιμία ό,τι περνά μπροστά από τα μάτια σου. Άφησε περιθώριο για λιγότερο υγιεινές μέρες και πάρε απόφαση ότι μια στο τόσο θα ξεφεύγεις και καλό θα ήταν να το απολαμβάνεις.

2
Απόφυγε τις γλυκαντικές ουσίες

Μπορεί να έχουν ελάχιστες θερμίδες αλλά αυτό που προκαλούν στον εγκέφαλο σαμποτάρει σίγουρα τις προσπάθειές σου. Αυτές οι ουσίες δυστυχώς κάνουν κακό τόσο στην υγεία του πεπτικού συστήματός καθώς και στον μεταβολισμό ενώ παράλληλα στέλνουν λάθος σήματα στο σώμα μας ότι χρειάζεται επιπλέον ποσότητα γλυκού. Αν δεν μπορείς να αντισταθείς επίλεξε μέλι, σιρόπι σφενδάμου ή ζάχαρη καρύδας.

3
Κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά εποχής

Όταν τα τρόφιμα που καταναλώνουμε φτάνουν στο πιάτο μας γρηγορότερα σημαίνει ότι έχουν υποστεί λιγότερες επεξεργασίες και φυτοφάρμακα και έτσι είναι πλουσιότερα σε θρεπτικά συστατικά. Οι ειδικοί λένε ότι καλό είναι να εμπιστεύομαστε την φύση και να τρώμε ό,τι έχει να μας προσφέρει ανά εποχή όπως δροσιστικά φρούτα και λαχανικά το καλοκαίρι.

4
Άκουσε το σώμα σου

Τι έχεις όρεξη να φας; Υπάρχει λόγος που λαχταράς κάποια συγκεκριμένη τροφή; Πειραματίσου με το πως σε κάνει να αισθάνεσαι κάθε τρόφιμο που καταναλώνεις: νιώθει περισσότερη ενέργεια και συγκεντρώνεσαι εύκολα ή θέλεις να κοιμηθείς και σου δημιουργούν φούσκωμα; Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις θα καταφέρεις να “χτίσεις” τα γεύματά σου γύρω από τις τροφές που σου κάνουν αποδεδειγμένα καλό.

5
Κατανάλωσε τα πιο γευστικά γεύματα

Η διαδικασία του φαγητού πρέπει, πάνω απ’όλα να είναι ευχάριστη και να συνδέεται με υπέροχες γεύσεις. Οι προτάσεις για γεύματα με φρέσκα και θρεπτικά είναι δεκάδες και με τον τρόπο αυτό έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να μην θελήσεις ποτέ να ξαναφας υπερβολικά επεργασμένα τρόφιμα.

6
Ναι στα λιπαρά!

Χρόνια τώρα πιστεύουμε ότι τα λιπαρά ευθύνονται για την αύξηση του βάρους μας αλλά αυτό δεν ισχύει απόλυτα. Σίγουρα τα κορεσμένα και τα λιπαρά τρόφιμα που έχουν υποστεί επεξεργασία δεν προσφέρουν καλής ποιότητας λιπαρά αλλά αυτά που πρέπει να επιλέγουμε είναι το αβοκάντο, ο σολομός, οι ξηροί καρποί και η μαύρη σοκολάτα. Αυτές είναι πηγές καλών λιπαρών που μας κρατούν χορτάτες για περισσότερο. Όσον αφορά την ζάχαρη, τώρα, φυσικέ πηγές όπως είναι τα φρούτα είναι σίγουρα προτιμότερες από σοκολάτες και γλυκά.

7
Μην μετράς θερμίδες

Τέλος ο κανόνας της διαίτας που σε βάζει διαρκώς σε σκέψεις και υπολογισμούς αφαιρώντας κάθε ίχνος ευχαρίστησης από το φαγητό σου. Το σώμα σου είναι αυτό που ξέρει πότε πρέπει να σταματήσεις και είναι στο χέρι σου να μην καταναλώνεις τεράστιες ποσότηες φαγητού. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακούσεις το σώμα σου και να αναγνωρίσεις τα σημάδια του όταν έχεις πια χορτάσει.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ