Κάθε τρίμηνο η έκθεση του δείκτη Lyst αποκαλύπτει μέσω ενδελεχούς έρευνας τα πιο επιδραστικά brands στον χώρο της μόδας, βάσει αναζητήσεων εντός και εκτός πλατφόρμας, πωλήσεων, συζητήσεων, αλλά και τα προϊόντα που έγιναν viral στη fashion κοινότητα. Και ενώ μέσα στο 2023 η Miu Miu έδειξε την κυριαρχία της, το τελευταίο τρίμηνο ένα άλλο luxury brand αναδύθηκε στην κορυφή.
Ο λόγος για “τη μεγάλη αδερφή” του προαναφερθέντος ιταλικού brand, που δεν είναι άλλη από την Prada. Ειδικότερα, παρατηρήθηκε μία έντονη στροφή του κοινού προς τον δημοφιλή οίκο και αυτό φυσικά οφείλεται σε διάφορες δράσεις που έλαβαν χώρα σε αυτό το διάστημα. Πέρα από την εντυπωσιακή συλλογή για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024 που συζητήθηκε όσο καμία άλλη στα social media και ανέδειξε τη δεξιοτεχνία του brand, υπήρξαν κι άλλες κινήσεις που έφεραν την Prada για τρίτη φορά στη θέση 1, αυξάνοντας τις αναζητήσεις της κατά 41% από την περσινή χρονιά.
View this post on Instagram
Από την άλλη, η δημόσια έκθεση Pradasphere II στη Σαγκάη, η συνεργασία με την Axiom Space για τις διαστημικές στολές και η εορταστική καμπάνια κατάφερε να φέρει μεγάλο buzz στην ήδη αναγνωρισμένη Prada.
View this post on Instagram
Σύμφωνα με την έκθεση του δείκτη Lyst, υπογραμμίστηκε πως για αυτό το τρίμηνο η πρωτιά δεν δόθηκε στη Prada μόνο χάρη στο γεγονός πως έγινε viral, αλλά και για την καινοτομία και την ευφυΐα που επέδειξε. Ειδικότερα, φάνηκε πως η fashion κοινότητα έδωσε αξία στην ουσία και όχι απλά στην επικαιρότητα.
Από τη δημοφιλή λίστα φυσικά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η Miu Miu, που έλαβε τη δεύτερη θέση, αλλά και η Loewe που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει ένα μεγάλο μέρος του fashion κοινού.
Δες αναλυτικά τη λίστα με τα πιο hot brands του 4ου τριμήνου του 2023
1.Prada
2. Miu Miu
3. Loewe
4. Bottega Veneta
5. Moncler
6. Saint Laurent
7. Versace
8. Jacquemus
9. Burberry
10. Valentino
11. Gucci
12. Balenciaga
13. Diesel
14. Skims
15. Dior
16. Louis Vuitton
17. UGG
18. The Row
19. JW Anderson
20. Fendi
Κεντρική φωτογραφία: Launchmetrics / spotlight