Η it-τσάντα των ’00s που κάνει δυναμικό comeback 2 δεκαετίες αργότερα

Η τσάντα που έχει κινήσει ξανά το ενδιαφέρον της fashion κοινότητας.

Ιφιγένεια Ηλιάδη 13 Απρ. 24
Η it-τσάντα των ’00s που κάνει δυναμικό comeback 2 δεκαετίες αργότερα

Είναι 2001 και το indie sleaze βρίσκεται στο πρώιμο στάδιό του. Είναι η χρονιά που οι αδερφές Olsen βρίσκονται στο απόγειο της καριέρας τους και οι στιλιστικές επιλογές των περισσότερων σταρ τίθενται -κατόπιν εορτής- υπό αμφισβήτηση. Κι όμως μία τσάντα κατάφερε να κατακλύσει τις street style εμφανίσεις διάσημων και μη και 23 χρόνια αργότερα να κάνει “δεύτερη καριέρα”.

Ο λόγος για τη City από Balenciaga, την οποία λάνσαρε το luxury brand εκείνη τη χρονιά υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Nicolas Ghesquière. Ωστόσο, όπως με κάθε μύθο, η αξία της δεν αναγνωρίστηκε αμέσως. Χρειάστηκαν δεκάδες εμφανίσεις της Kate Moss στους δρόμους του Λονδίνου μέχρι η δημοφιλής τσάντα να λάβει το it-status και να βρεθεί στα χέρια κάθε celebrity και όχι μόνο. Θα λέγαμε πως ήταν η tote τσάντα κατατεθέν εκείνης της εποχής, η οποία δεν θα μπορούσε να μην επιστρέψει μαζί με πολλές, άλλες ξεχασμένες τάσεις από το millennium.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LYST (@lyst)

Και πέρα από την “εμμονή” των Gen-Zers να αναβιώσουν τα ’00s, το γεγονός της αύξησης των τιμών των luxury τσαντών της εποχής μας, έστρεψε τους fashion lovers να αναζητούν “θησαυρούς” στο παρελθόν και στα second hand καταστήματα. Από την άλλη, η επαναφορά της Balenciaga City στην τωρινή συλλογή του brand έκανε αρκετούς να προτιμήσουν τις vintage εκδοχές της, όπως ανέφεραν στοιχεία sites μεταπωλήσεων luxury ειδών. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το Vestiaire Collective, η City από Balenciaga βρίσκεται στις 10 πολυπόθητες τσάντες του χρόνου. Μην ξεχνάμε πως το 2021, το brand λάνσαρε μία ανανεωμένη παραλλαγή της City “Le Cagole” που απότινε φόρο τιμής στην ιστορική τσάντα και λατρεύθηκε επίσης από τις σταρ του Hollywood.

 

Στο σήμερα, φυσικά, ήταν επόμενο η Kate Moss να ποζάρει με την ολοκαίνουρια City που θυμίζει αρκετά την πρωτότυπη, δεδομένου ότι συνδέθηκε άρρηκτα με τη Βρετανίδα fashionista. Αναμφίβολα, ο Demna Gvasalia, τωρινός καλλιτεχνικός διευθυντής του brand, έχει αποδείξει πως γνωρίζει καλά το παιχνίδι του marketing, αξιοποιώντας τον κατάλληλο άνθρωπο για την καμπάνια.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kate Moss Agency (@katemossagency)

Ωστόσο, το γεγονός πως οι fashion insiders έδειξαν ενδιαφέρον για την it-τσάντα των ’00s δεν οφειλόταν μόνο στην αναβίωση των ’00s, αλλά και στο ότι πρόκειται για μία κομψή και άκρως πρακτική τσάντα, που κουμπώνει καταπληκτικά στη quiet luxury αισθητική που μένει μακριά από τα ηχηρά logo και τα πληθωρικά statements. Εσύ θα αγόραζες την “αυθεντική” City;

Κεντρική φωτογραφία: Splashnews.com

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT