Με έμπνευση από την ιστορία του οίκου και τα δικά του βιώματα όταν εισήχθη για πρώτη φορά στον χώρο του luxury, ο Pharrell Williams ως νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής συλλογής του οίκου Louis Vuitton παρουσίασε τη νέα καμπάνια για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2024 με πρωταγωνίστρια την εγκυμονούσα Rihanna. Στο βίντεο που ακολουθεί και τις εικόνες που κυκλοφόρησαν, υλικό που έχει την υπογραφή των Keizō Kitajima και Martine Syms, η διάσημη τραγουδίστρια κρατάει την iconic τσάντα Speedy, η οποία επανασυστήνεται μέσα στο πλαίσιο της πόλης και της σύγχρονης ζωής.
Η παρουσίαση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε λίγες ημέρες μετά το εμβληματικό σόου στην Pont Neuf στο Παρίσι, μέσω του επαναπροσδιορισμού της luxury τσάντας, η οποία θεμελιώνεται σε κώδικες πραγματικότητας στα χέρια της διάσημης καλλιτέχνιδας. Μάλιστα η καμπάνια σε επίπεδο σχεδιασμού φέρει την υπογραφή των Cynthia Lu και Matthew Henson, οι οποίοι είναι χρόνια συνεργάτες του Williams.
Όπως βλέπουμε, η Rihanna περπατάει κρατώντας την εν λόγω τσάντα στα χέρια της στην οδό Canal στο Κάτω Μανχάταν, με την τοποθεσία να έχει μεγάλη σημασία για τον δημιουργό. Ειδικότερα, για εκείνον το μέρος αυτό αποτελεί την πρώιμη εκπαίδευσή του στον χώρο του luxury, όπως και η ίδια η τσάντα, καθώς ήταν από τις πρώτες που ο διάσημος ράπερ απέκτησε. Συνεπώς, από τη μία έχουμε την πόλη και την ενέργεια που εκπέμπει μέσω της φασαρίας που αντηχεί σε αντίστοιχους δρόμους άλλων μητροπόλεων του κόσμου και από την άλλη την τσάντα του οίκου Louis Vuitton που αντιπροσωπεύει ένα καθημερινό σύμβολο που σχεδιάστηκε για κάθε βήμα της ζωής.
Μέσω της εικόνας της καμπάνιας αλλά και της συλλογής που παρουσιάστηκε στο Παρίσι, ο Pharrell προσπαθεί να αλλάξει τις αντιλήψεις, να αμφισβητήσει την ιστορία και να εξελίξει μια υπάρχουσα κληρονομιά. Όλα αυτά προσωποποιούνται από την έγκυο Rihanna που αποτελεί σύμβολο της ανθρώπινης ενδυνάμωσης αλλά και η απόλυτη σύγχρονη φιγούρα του σήμερα, με αποτέλεσμα ο Williams με αυτό τον τρόπο να θέλει εξηγήσει τον νέο πυρήνα προσέγγισής του για τον οίκο. Έτσι, αν και μιλάμε για ένα ιστορικό κομμάτι – την Speedy τσάντα- o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής επιχειρεί να το φέρει στο σήμερα, έχοντας υπόψη του τις ευαισθησίες της πραγματικής ζωής, δίνοντας σάρκα και οστά στον συλλογισμό του μέσω του νέου σχεδιασμού. Ειδικότερα, η νέα μαλακή κατασκευή επιτρέπει στο κάτω μέρος της τσάντας να καταρρέει και να περιτυλίγεται όπως θα γινόταν με την καθημερινή χρήση και τις χειρονομίες. Η εκτυπωμένη με μεταξοτυπία Monogram προκαλεί ένα θολό, χειροποίητο και σχεδόν ζωγραφισμένο στο χέρι αποτέλεσμα, που αποδίδεται σε διάφορα χρώματα σε εννέα διαστάσεις.
Η ιστορία της Speedy τσάντας
Όσο κι αν ο Pharrell Williams έχει όραμα να οδηγήσει τον οίκο Louis Vuitton στο μέλλον, αυτό δεν σημαίνει πως δεν σέβεται το παρελθόν του. Πιο αναλυτικά, η Speedy μέχρι σήμερα βασίζεται στην προσαρμοστικότητα, που είχε στο μυαλό του και ο δημιουργός Gaston-Louis Vuitton το 1930, όταν σχεδίασε την κλασική δερμάτινη ταξιδιωτική τσάντα που αρχικά ήταν γνωστή ως Express. Περίπου 30 χρόνια αργότερα, η Speedy επανακυκλοφόρησε με τον καμβά Monogram, κερδίζοντας το κοινό, με αποτέλεσμα το 1965 να τραβήξει την προσοχή της Audrey Hepburn. Ωστόσο, για να έχει τη δυνατότητα να την κρατάει, η ίδια ζήτησε από τον οίκο μία μικρότερη έκδοση, ώστε να ταιριάζει στο μικροσκοπικό της σώμα. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Speedy έγινε αμέσως συνώνυμο της κομψότητας χάρη στη σύνδεσή της με την Hepburn, εκτοξεύοντας τις μετοχές της, με αποτέλεσμα μέχρι σήμερα παραμένει ένα iconic item του οίκου Louis Vuitton.
Δες το βίντεο της καμπάνιας με πρωταγωνίστρια τη Rihanna
View this post on Instagram
Φωτογραφίες: Courtesy of Louis Vuitton