Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε, πριν λίγες ημέρες, η μυστήρια εξαφάνιση του επίσημου λογαριασμού του οίκου μόδας Bottega Veneta από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εν μέσω μιας περιόδου οπού όλοι μας έχουμε στραφεί στην ηλεκτρονική ενημέρωση ήταν αναμενόμενο το συμβάν να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση. Την στιγμή που τα μεγαλύτερα fashion brands παγκοσμίως αφιερώνουν όλη τους την ενεργεία στην ενίσχυση των διαδικτυακών τους περιεχομένων,το οfficial page του ιταλικού οίκου έγινε άφαντο. Η σελίδα του οίκου Bottega Veneta απαριθμούσε συνολικά 2.5 εκατομμύρια ακόλουθους. Ωστόσο, ο λόγος για τον οποίο συνέβη αυτό δεν έχει ακόμα διευκρινισθεί.
https://www.instagram.com/p/ByJ3EYRim9z/
Πολλοί υποστηρίζουν είτε ότι πρόκειται για κάποιο τεχνικό πρόβλημα που ενδεχομένως αντιμετώπισε το official account του οίκου, είτε για κάποιο διαφημιστικό τρικ του οίκου. Αυτή η εικασία μάλιστα, βασίζεται στο γεγονός ότι το τελευταίο show έγινε σε στενό κύκλο υπό τύπου παρουσίαση , η οποία κρατήθηκε μυστική για δύο μήνες,προτού δημοσιευθεί βίντεο και συνοδευτικός κατάλογος τον Δεκέμβριο. Έτσι, υποστηρίζεται ότι αυτό ενδεχομένως θα ήταν ένα κόλπο προκείμενου να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου. Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο δημιουργικός, Daniel Lee, πήρε την απόφαση να αφαιρέσει τη μάρκα από τα κοινωνικά μέσα για να δημιουργήσει έτσι περισσότερη φήμη από ό,τι θα μπορούσε να δημιουργήσει συμμετέχοντας στον υπερκορεσμένο ψηφιακό κόσμο. Άλλωστε, ο ίδιος έχει δηλώσει ότι δεν ενστερνίζεται τις ψηφιακές επιδείξεις μόδας. Από την στιγμή που ο Lee ανέλαβε τo label, η Bottega Veneta σημείωσε ραγδαία αύξηση της δημοτικότητας της, ενώ εμφανίστηκαν και δύο νέοι λογαριασμοί στο Instagram, οι New Bottega και Bottega By Daniel Lee, οι οποίοι ακόμα υφίστανται.
https://www.instagram.com/p/B-4feJCqPdf/
Μάλιστα μέσα από το account New Bottega αναρτήθηκε και ένα σχετικό instastory με ένα μήνυμα- απάντηση στις ερωτήσεις των ακόλουθων. «Για όσους ρωτάτε αυτός ο λογαριασμός δεν πρόκειται να πάει πουθενά. Ελπίζουμε αυτό να σας κάνει όλους να νιώσετε καλύτερα», έγραφε χαρακτηριστικά η ανάρτηση προκειμένου να καθησυχάσει τους λάτρεις του ιταλικού οίκου.