Τα fashion brands βάζουν φρένο στην κλιματική αλλαγή

Ο δυναμικός Καναδός ακτιβιστής Mike Hudema, από τη θέση του διευθυντή επικοινωνίας του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Canopy, που μάχεται για την προστασία των δασών, μας ενημερώνει για την πρωτοβουλία η οποία -σε συνεργασία με μεγάλα fashion brands- έχει στόχο να σταματήσει τις επιπτώσεις των χάρτινων συσκευασιών στο περιβάλλον.

Elle 22 Ιουν. 20
Τα fashion brands βάζουν φρένο στην κλιματική αλλαγή

Έχετε σκεφτεί ότι οι χάρτινες συσκευασίες με προϊόντα που έφταναν όλο το περασμένο διάστημα σπίτι μας -αφού ο Covid19 και η καραντίνα μας υποχρέωσαν να στραφούμε ακόμα περισσότερο στις online αγορές- είχαν μεγάλη επίπτωση στα δάση, την άγρια ζωή και γενικότερα στην κλιματική αλλαγή; Ως απάντηση σε αυτό, ο ΜΚΟ Canopy μας ενημέρωσε πριν από λίγες μέρες μέσω του διευθυντή επικοινωνίας του, του άγρυπνου και μαχητικού περιβαλλοντικού ακτιβιστή Mike Hudema, για την σπουδαία πρωτοβουλία η οποία, σε συνεργασία με κορυφαία brands μόδας όπως τα Stella McCartney, prAna, Telus, Mara Hoffman, Aritzia, Lindex κ.ά., θέλει να διασφαλίσει ότι κανένα αρχαίο ή απειλούμενο δάσος του κόσμου δεν θα καταλήξει να γίνει κιβώτιο ή χαρτί περιτυλίγματος για τις αγορές μας. Μην ξεχνάμε ότι μόνο το 2017 παράχθηκαν 245,8 τόνοι χαρτιού για συσκευασίες, οι οποίοι προήλθαν από δάση υψηλής οικολογικής αξίας, ενώ αυτό το νούμερο αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% μέχρι το 2025.

Ο ακτιβιστής Mike Hudema.

Η πρωτοβουλία της Canopy και των 11 μεγάλων brands μόδας που ονομάζεται Canopy’s Pack4Good προωθεί τη χρήση ανακυκλωμένων ινών, την εφαρμογή του smart design αλλά και λύσεων νέας γενιάς όσον αφορά τις χάρτινες συσκευασίες.

«Στον οίκο Stella McCartney κάνουμε ό,τι μπορούμε για την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφάλεια των ανθρώπων. Ένας σημαντικός τρόπος για να το πετύχουμε είναι να προστατέψουμε τα δέντρα και να κρατήσουμε τα δάση, ειδικά τα αρχαία και τα απειλούμενα, έξω από την αλυσίδα που έχει να κάνει με τις συσκευασίες. Είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε στην πρωτοβουλία Canopy’s Pack4Good», δήλωσε ο εκπρόσωπος του brand.

Ενώ η Nicole Rycroft, ιδρύτρια και εκτελεστική διευθύντρια της Canopy αναφέρει: «Είμαστε αντιμέτωποι με την κατάρρευση των φυσικών συστημάτων, αλλά και με τις προειδοποιήσεις ότι περισσότεροι ιοί θα ξεσπάσουν από την καταστροφή των δασών. Τώρα είναι περισσότερο σημαντικό από ποτέ, οι εταιρείες που βλέπουν μπροστά να αφήσουν στην άκρη τις χάρτινες συσκευασίες που έχουν επιπτώσεις στον πλανήτη και να στραφούν σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές».

Η πρωτοβουλία Pack4Good ξεκίνησε τον Οκτώβρη του 2019 και σήμερα έχει τη στήριξη 22 εταιρειών που εκπροσωπούν 71 brands, τα οποία έχουν να κάνουν με τη μόδα, τις τηλεπικοινωνίες, την τυπογραφία κ.ά.

Διαβάστε περισσότερα για την ενέργεια Pack4good εδώ.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT