
Φωτό: Thanassis Krikhs / 10AM.
Υπεύθυνες συσκευασίες
«Στόχος είναι η εύρεση έξυπνων λύσεων για τη μείωση των συνεπειών των καλλυντικών συσκευασιών στο περιβάλλον. Έτσι θα μειώσουμε και το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα», σημειώνει η Alexandra Palt, διευθύνουσα σύμβουλος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ομίλου L' Oréal Group. Ως μέρος του προγράμματος L' Oréal for the Future, o όμιλος L' Oréal στοχεύει έως το 2030 να διασφαλίσει ότι το 95% των συστατικών του θα είναι φυσικά, θα προέρχονται από ορυκτά ή κυκλικές διεργασίες.
Όλα τα brands που ανήκουν στην οικογένεια L' Oréal, το ένα μετά το άλλο υιοθετούν ένα πιο ηθικό, βιώσιμο προφίλ.
Οι φιλόδοξες δεσμεύσεις της Garnier, για τα επόμενα χρόνια; Έως το 2025 έχει θέσει στόχο τη χρήση 0% νέου πλαστικού στις συσκευασίες της, εξοικονομώντας έτσι 37.000 τόνους πλαστικού τον χρόνο, ενώ μέχρι το ίδιο έτος επιθυμεί όλες οι συσκευασίες των προϊόντων της να είναι επαναχρησιμοποιoύμενες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες. Μια από τις πιο περιβαλλοντικά ευσυνείδητες σειρές αντιηλιακών προϊόντων ανήκει στην Biotherm, που επίσης ανήκει στο group L' Oréal. H τοπ μάρκα δεσμεύεται να μειώνει τη χρήση παρθένου πλαστικού και να ελαχιστοποιεί τα μη ανακυκλώσιμα πλαστικά απόβλητα. Φέτος καινοτομεί και παρουσιάζει την πρώτη της συσκευασία αντιηλιακού από χαρτόνι, δείχνοντας κι αυτή έμπρακτα την αγάπη της για τον πλανήτη. Το πράσινο κύμα έχει "συμπαρασύρει" και την Vichy που ανήκει και αυτή στον όμιλο L' Oréal με τον οικολογικό σχεδιασμό της συσκευασίας του αντιηλιακού για πρόσωπο και σώμα Capital Soleil. Όσο για την La Roche- Posay, επίσης brand του ομίλου, φέτος λέει κι εκείνη "ναι" στα οικολογικά σωληνάρια από χαρτόνι στέλνοντας με την σειρά της ένα ηχηρό μήνυμα για το βιώσιμο μέλλον της ομορφιάς.