Photo credit:@laubsd
Πολλές φορές μέσα από τα viral video στα social media ξεχωρίζουμε ποια προϊόντα πρωταγωνιστούν ξανά και ξανά και έχουμε την δυνατότητα να διαβάσουμε τα σχόλια των καταναλωτών που είδη τα έχουν δοκιμάσει. Μάλιστα, μπορούμε να παρακολουθήσουμε skincare experts, οι οποίοι αποκαλύπτουν τα δικά τους αγαπημένα προϊόντα και μοιράζονται μαζί μας πολύτιμες συμβουλές για την επιδερμίδα μας. Όπως καταλαβαίνεις, λοιπόν, κάνοντας την σωστή έρευνα στα socia media υπάρχουν πολλά beauty μυστικά, που είναι εύκολο να ανακαλύψουμε.
Τις τελευταίες ημέρες, λοιπόν, παρακολουθώντας την κατηγορία #Skintok, στο Tik-Tok, η οποία έχει πλέον 2,2 δισεκατομμύρια προβολές στην εφαρμογή, στα βίντεο που ανεβάζουν δερματολόγοι παρατηρήσαμε πως αρκετοί από αυτούς συνιστούν ένα συγκεκριμένο προϊόν καθαρισμού για το πρόσωπο. Πρόκειται για το Foaming Facial Cleanser από το brand, CeraVe.
Αν σκεφτούμε πως το συγκεκριμένο προϊόν αναπτύχθηκε με την βοήθεια δερματολόγων, δεν αποτελεί έκπληξη το γιατί οι ειδικοί το αγαπούν τόσο πολύ. Το εν λόγω καθαριστικό έχει μορφή τζελ στην αρχή και γρήγορα όταν αλληλοεπιδρά με το νερό μετατρέπεται σε αφρό ενώ πλένουμε το πρόσωπό μας. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι είναι χωρίς άρωμα, χωρίς paraben και δεν ερεθίζει το δέρμα – δηλαδή όλα όσα προτείνουν οι δερματολόγοι για τη φροντίδα της επιδερμίδας.
Τι λένε οι δερματολόγοι στο Tik-Tok:
Ενώ αυτό το καθαριστικό είναι κατάλληλο για διάφορους τύπους δέρματος, ο δερματολόγος, Dr. Shah, γνωστός και ως @dermdoctor στο TikTok, λέει σε ένα βίντεο, που αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 3,8 εκατομμύρια προβολές και 131 χιλιάδες likes, ότι είναι ένα από τα «καλύτερα προϊόντα CeraVe για τις ανάγκες μια λιπαρής επιδερμίδας».
Ο εκπαιδευμένος στο Χάρβαρντ δερματολόγος Δρ. Daniel Sugai, μέσα από το Tik-Tok συγκρίνει τα καθαριστικά CeraVe, σημειώνοντας ότι το καθαριστικό με αφρό είναι εξαιρετικό για το λιπαρό δέρμα λόγω της νιασιναμίδης στη φόρμουλα, που είναι αντιφλεγμονώδες. «Είναι ένα από τα αγαπημένα μου, ειδικά το καλοκαίρι που το δέρμα γίνεται πιο λιπαρό», δήλωσε χαρακτηριστικά σε ένα βίντεο που έχει πλέον πάνω από 155,6 χιλιάδες προβολές.
Ωστόσο οι δερματολόγοι δεν είναι οι μόνοι που συνιστούν αυτό το καθαριστικό προσώπου. Αν ρίξετε μια γρήγορη ματιά στις κριτικές του στο Amazon, έχει πάνω από 32.000 τέλειες αξιολογήσεις. Και το καλύτερο; Δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε μια περιουσία για να το αποκτήσουμε καθώς πρόκειται για ένα αρκετά οικονομικό προϊόν.