Follow us

Search

5 tips για γυμναστική στο σπίτι ακόμη και όταν αυτή είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις

Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να είσαι πιστή στο workout σου όταν περνάς πολλές ώρες στο σπίτι. Ή μάλλον 5 και μπορείς να τους ανακαλύψεις παρακάτω, αν θέλεις να διατηρήσεις την όρεξή σου για γυμναστική και να έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στο επιθυμητό σου στόχο.

5 tips για γυμναστική στο σπίτι ακόμη και όταν αυτή είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις

Αν το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο είναι μάχη που έδινες κάθε φορά (πριν το lockdown) για να μη πάει χαμένη η συνδρομή σου, τότε θεωρητικά θα είναι ακόμη πιο εύκολο το να πάρεις την πρωτοβουλία και να ξεκινήσεις ένα home workout πλάνο, σωστά; Όχι και τόσο. Ακόμη και όταν είσαι στην άνεση του σπιτιού σου, κανονίζοντας εσύ και μόνο εσύ τον ελεύθερό σου χρόνο και την ποιότητά του, είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής που σου ταιριάζει, πόσο μάλλον να το ακολουθήσεις πιστά. Αυτό συμβαίνει εν μέρει διότι οι εναλλακτικές σου είναι πιο ξεκούραστες. Για παράδειγμα, το διάβασμα ενός βιβλίου, η παρακολούθηση μιας αγαπημένης σειράς, ακόμη και το random fridge attack που πιθανότατα θέλεις να κάνεις κάθε δύο ώρες.

Για να σε βοηθήσουμε να αντισταθείς σε αυτούς τους πειρασμους και να μπείς σε ένα sweat session στο σπίτι σου, προτείνουμε 5 αποδεδειγμένα βοηθητικά tips που θα σε ενθαρρύνουν, και στοχεύουν σε ανθρώπους που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με εσένα, τα οποία συνήθως χρησιμοποιούν και ως δικαιολογία. Εργασία, οικογένεια, υποχρεώσεις.

1. Βρες το δικό σου Digital Fitness Plan

Το νούμερο ένα πιο σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να βρείς μια ρουτίνα ή ένα συγκεκριμένο είδος ασκήσεων που πραγματικά θα σου άρεσε να κάνεις στο σπίτι. Ορισμένα είδη γυμναστικής (με βαρύ εξοπλισμό και δύσκολες επίπονες ασκήσεις, ίσως να μην είναι και η καλύτερη αρχή) Αλλά το καλό είναι πως εν έτη 2021, μαζί με την διαδικτυακή πρόσβαση που όλοι έχουμε, μπορούμε να βρούμε και το είδος γυμναστικής που μας ταιριάζει.

Πάρε το χρόνο σου και σκέψου, ποιό είδος γυμναστικής σε ευχαριστεί; Έπειτα κάνε μια αναζήτηση και θα δείς πόσα πολλά και ποικίλα αποτελέσματα θα βρείς. Απο fitness apps, όπως το Pam App ως καταξιωμένους instructors, που παραδίδουν online μαθήματα. Ακόμη και live workout classes, που μετατρέπουν το σαλόνι σου σε στούντιο γυμναστικής.  Όλα είναι εκεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Μερικά αξιόλογα refferences είναι τα παρακάτω:

Pamela Reif

Με μικρού μήκους βιντεάκια στο Youtube, και διαφορετικών επιπέδων δυσκολίας ασκήσεων, η Pamela Reif έχει συγκεντρώσει 6,2 εκατομμύρια Subscribers στο κανάλι της στο Youtube και περισσότερους από 7,4 εκατομμύρια followers στο Instagram. Το εκπληκτικό της σώμα ίσως να είναι και η αφορμή που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις κι εσύ το δικό σου Fitness ταξίδι μαζί της.

View this post on Instagram

A post shared by Pamela Reif (@pamela_rf)

Σε κάθε περίπτωση, το κλειδί είναι να βρείς τι σου αρέσε. Έτσι, δεν χρειάζεται να παλεύεις με τον εαυτό σου κάθε φορά που πρέπει να ξεκινήσεις τη γυμναστική σου, γιατί θα το κάνεις με ευχαρίστηση.

2.  Βάλε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου

Θα θυμόσουν να πάς στον οδοντίατρο, ή να συμμετάσχεις σε ένα online meeting στη δουλειά, αν δε το είχες βάλει στο πρόγραμμά σου ως υπενθύμιση; Πιθανότατα όχι. Το ίδιο ισχύει και για το πλάνο γυμναστικής σου. Το προγραμματίζεις σαν να είχες ραντεβού στο γιατρό. Βάλε την άσκηση ώς προτεραιότητα, κρατώντας μισή με 1 ώρα τη μέρα κενή, αποκλειστικά για αυτό το σκοπό. Έπειτα, προσάρμοσε το πρόγραμμα αυτό στις εβδομαδιαίες- μηνιαίες σου ανάγκες. Τελικά το να ορίζεις το δικό σου χώρο και να κάνεις γυμναστική από το σπίτι σου, ίσως να σου λύνει τα χέρια και να σε συμφέρει χρονικά περισσότερο από όσο φαντάζεσαι.

3. Φτιάξε το δικό σου χώρο γυμναστικής

Το δύσκολο part της γυμναστικής στο σπίτι είναι πως δεν έχεις τον εξοπλισμό που διέθετε το γυμναστήριό σου. Και λογικό! Αν τυγχάνει να έχεις διαμορφωμένο χώρο εντός του σπιτιού σου για γυμναστική, τότε ίσως να μη χρειάζεσαι αυτά τα tips. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, θα πρέπει να κάνεις το καλύτερο δυνατό με αυτά που έχεις. Ας μη γελιόμαστε όμως, με ένα απλό mat (χαλάκι γυμναστικής) μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα! Οριοθετώντας ένα μικρό ή και μεγάλο χώρο, τοποθετώντας ένα ωραίο φυτό εσωτερικού χώρου, το χαλάκι γυμναστικής σου και χρησιμοποιώντας 2 μπουκάλια νερό ως βαράκια, έχεις έτοιμο ένα mini workout space. Βεβαίως και μπορείς να το εμπλουτίσεις όπως θές, αλλά το νόημα είνα να υπάρχει και να είναι λειτουργικό.  Ό,τι κι αν πρέπει να στήσεις ή μετακινήσεις, φρόντισε να το κάνεις πρίν την καθιερωμένη ώρα γυμναστικής σου (ή ακόμη και το προηγούμενο βράδυ) για να είσαι σίγουρη πως δς θα σε σταματήσει αυτό από το να ακολουθήσεις το καθιερωμένο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

4. Dress for Success

Τώρα, εν μέσω καραντίνας, είναι αυτονόητο πως θα βάλεις τα πιο άνετα ρούχα που έχεις, αλλά και αυτά που σε κάνουν να νιώθεις καλύτερα και μεγαλύτερη ευεξία, για να σου δώσουν το κίνητρο που χρειάζεσαι και την ανάλογη ευχαρίστηση όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη, πριν αλλά κυρίως μετά τη γυμναστική. Εκμεταλλεύσου την υπερκαταναλωτική μανία που όλες έχουμε αυτή την περίοδο, προς όφελος δικό σου και της γενικότερης ευεξίας σου. Γιατι; Λοιπόν, μια έρευνα Κοινωνικής ψυχολογίας, αποδεικνύει πως απλά και μόνο φορώντας τα ρούχα γυμναστικής σου, μπορεί να σου δώσει το κίνητρο που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις. Μπορείς να το δοκιμάσεις. Ακόμη και αν δεν έχεις όρεξη για γυμναστική, φόρεσε τα ρούχα σου και  δες τι επίδραση θα έχει αυτό στην ψυχολογία σου. Ίσως και να εκπλαγείς. Αξιόλογα σετ γυμναστικής αλλά και εξοπλισμού, μπορείς να βρείς στο e-shop του Oysho.

View this post on Instagram

A post shared by OYSHO (@oysho)

5. Μην ξεχνάς να επιβραβεύεις τον εαυτό σου

Με κάθε ειλικρίνεια, ίσως να είναι και το πιο αποτελεσματικό βήμα που μπορείς να κάνεις. Δώσε στον εαυτό σου ένα λόγο να σε παρακινήσει. Είτε αυτό θα είναι το αγαπημένο σου γλυκό, είτε να παραγγείλεις φαγητό από έξω, όπως πίτσα ή και το αγαπημένο σου είδος international κουζίνας.  Με μέτρο βέβαια, έτσι ώστε να μή χάσεις και τον αρχικό σου στόχο, και να πετύχεις μια ισορροπία ανάμεσα στο στόχο και την επιβράβευση. Αν ακόμη το φαγητό δεν είναι το δικό σου αγαπημένο, μπορείς να θέσεις στόχο στον εαυτό σου, μια νέα αγορά (π.χ τα αγαπημένα σου sneakers) για το τέλος του μήνα, αφότου ολοκληρώσεις με συνέπεια το πρόγραμμα γυμναστική σου.

Κλείνοντας, το συμπέρασμα είναι ένα. Ο καλύτερος τρόπος να δώσεις κίνητρο στον εαυτό σου για γυμναστική, είναι να βρείς μια ρουτίνα, ένα πρόγραμμα ή ένα είδος που πραγματικά σου αρέσει, έτσι ώστε να μη νιώθεις πως το home work-out σου είναι τελικά επιπλέον work. Επίσης, φρόντισε να ελέγχεις όσο το δυνατόν περισσότερους παράγοντες από το καθη,ερινό σου πρόγραμμα, ώστε να βάζεις τον εαυτό σου αυτόματα στο δρόμο της επιτυχίας, χωρίς πολλά περιθώρια “λάθους”. Φυσικά και η αίσθηση του καναπέ σου μετά από μια κουραστική και υπερφορτωμένη μέρα στη δουλειά σου είναι εξαιρετική, αλλά το να βυθίζεσαι σε αυτή την αίσθηση αφότου το έχεις “κερδίσει” είναι ακόμη πιο ωραίο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Cardio Jump Workout: 5 λόγοι για να βάλεις στην καθημερινή σου ατζέντα αυτή την άσκηση

6 καλοί λόγοι που θα σε κάνουν να βρίσκεις πιο συχνά χρόνο για ποδήλατο

Έτσι η Kate Middleton παραμένει fit κατά την διάρκεια του lockdown

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET