Αν είσαι επιλεκτική στο φαγητό, οι παρακάτω συμβουλές θα σε κάνουν να το ξανασκεφτείς

Τα οφέλη του να δικομάζεις νέες γεύσεις θα σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη και να απαλλαγείς από διατροφικές ιδιοτροπίες. 

Elle 04 Οκτ. 21
Αν είσαι επιλεκτική στο φαγητό, οι παρακάτω συμβουλές θα σε κάνουν να το ξανασκεφτείς

Είναι αρκετά συνηθισμένο για ένα παιδί να είναι επιλεκτικό στο φαγητό. Για παράδειγμα να μην τρώωει μπάμιες ή μπρόκολο και να ζητάει συνέχεια πατάτες τηγανητές για μεσημεριανό. Καθώς μεγαλώνουμε όμως η γευστική μας παλέτα διευρύνεται και κατανοούμε ότι είναι σημαντικό να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας όλες τις ομάδες τροφίμων. Τι γίνεται όμως αν συνεχίζεις να είσαι picky eater και στην ενήλικη ζωή; Παρακάτω ακολουθούν όσα οφέλη χάνεις αποκλείωντας γεύσεις και εμμένοντας στις διατροφικές σου ιδιοτροπίες.

Θα καταναλώνεις πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά

Όσοι τολμούν και καταναλώνουν κάθε είδος τροφής τείνουν να έχουν διατροφές πιο πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα, σύμφωνα με την επιστήμη. Σε μια μελέτη, οι άνθρωποι που ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέα τρόφιμα κατανάλωναν περισσότερη πρωτεΐνη, υγιή λίπη και μαγνήσιο από τους ανθρώπους που δεν ήταν. Μία έρευνα μάλιστα από τη Φινλανδία, διαπίστωσε ότι οι περιπετειώδεις γυναίκες τείνουν να τρώνε 50 τοις εκατό περισσότερα λαχανικά. Περίεργο, έτσι; Την επόμενη φορά που θα πάς σε ένα εστιατόριο λοιπόν, δοκίμασε να πάρεις το μενού γευσιγνωσίας  ή  τουλάχιστον αγόρασε κάτι νέο κάθε φορά που ψωνίζεις στο Super Market.

επιλεκτική στο φαγητό

Όλο το σώμα σου θα είναι πιο υγιές

Οι άνθρωποι που τρώνε μια μεγάλη ποικιλία τροφίμων είναι λιγότερο πιθανό να υποφέρουν από φλεγμονές και έχουν επίσης καλύτερα επίπεδα χοληστερόλης και ωμέγα-3 και άρα χαμηλότερο κίνδυνο διαβήτη και καρδιακών παθήσεων, σε σύγκριση με εκείνους που είναι λιγότερο πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέα πιάτα και υλικά, όπως αναφέρει μία πρόσφατη μελέτη στο American Journal of Clinical Nutrition.

Η διάθεσή σου θα είναι πολύ καλύτερη

Το να είσαι ανοιχτός σε κάθε είδους εμπειρία φαγητού, αντί να ακολουθείς τις επιλεκτικές συνήθειες σου, φέρνει πάντα κάτι νέο στην καθημερινότητά σου. Πολλοί πέφτουν στην παγίδα και τρώνε κάθε μέρα το ίδιο πρωινό ή το ίδιο μεσημεριανό. Αν όμως αρχίσεις να το αλλάζεις αυτό, θα βρεθείς να απολαμβάνεις ενδιαφέρουσες γεύσεις, υφές και συνδυασμούς συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των μπαχαρικών, τα οποία είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά. Για να μην αναφέρουμε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε κάνει επίσης πιο ευτυχισμένη, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες.

επιλεκτική στο φαγητό

Θα ενισχυθεί η καλή λειτουργία του εντέρου σου 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κατανάλωση ποικιλίας τροφίμων πλούσιων σε προβιοτικά και πρεβιοτικά είναι ιδιαίτερα καλή για τα ευεργετικά βακτήρια του εντέρου που βοηθούν να είμαστε υγιείς. Μια συναρπαστική επιλογή για να δοκιμάσεις αν είσαι picky eater είναι dragon fruit, ένα φρούτο γεμάτο με πρεβιοτικά που τροφοδοτούν τα βακτήρια του εντέρου και τα βοηθούν να ευδοκιμήσουν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ: 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: