10 έξυπνα tips για να κάνεις την άσκηση μία ακόμα καθημερινή συνήθεια

Ίσως σήμερα είναι μία καλή ημέρα να ξεκινήσεις.

ELLE Team 07 Οκτ. 21
10 έξυπνα tips για να κάνεις την άσκηση μία ακόμα καθημερινή συνήθεια

Έχουμε πια εμπεδώσει ότι η άσκηση είναι σημαντική για την υγεία, την ψυχολογία, την ευεξία μας. Ωραία, αλλά αν δεν είμαστε μεγάλοι fan της γυμναστικής, πώς θα την κάνουμε μέρος της καθημερινότητας μας; Είτε αναζητάς κίνητρα για να ξεκινήσεις την άσκηση είτε ενδιαφέρεσαι να αλλάξεις την τρέχουσα ρουτίνα σου, εδώ είναι 10 συμβουλές από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Harvard για να κάνεις την άσκηση μια καθημερινή συνήθεια.

1. Χώρισε την προπόνησή σου. Δεν χρειάζεται να κάνεις όλες τις ασκήσεις μαζί. Δέκα λεπτά το πρωί, δέκα το μεσημέρι και δέκα το βράδυ μπορούν να προσφέρουν το ίδιο όφελος με 30 λεπτά συνεχούς προπόνησης.

2. Ασκήσου παρέα με έναν φίλο. Η εύρεση ενός workout partner μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις προσηλωμένη στο στόχο σου και να σου δώσει ένα έξτρα κίνητρο να βγεις απο την πόρτα.

3. Keep it brisk! Όταν περπατάς, προσπάθησε να το κάνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς, καθώς αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να ελέγξεις το βάρος σου καλύτερα από ότι το να περπατάς με χαλαρό ρυθμό. Ποιος ρυθμός είναι ο κατάλληλος; Περπάτα σαν να έχεις ραντεβού με κάποιον για μεσημεριανό και έχεις αργήσει.

άσκηση tips

4. Ασκήσου πριν φας. Πήγαινε γυμναστήριο ή κάνε έναν περίπατο 20 λεπτών με συναδέλφους και μετά γευμάτισε.

5. Δοκίμασε ένα βηματομετρητη. Οι μετρητές βημάτων είναι ένας εύκολος και αρκετά φθηνός τρόπος για να παρακινήσεις τον εαυτό σου να δραστηριοποιηθεί. Στόχευσε τα 10.000 βήματα την ημέρα.

6. Απενεργοποίησε την τηλεόραση, τον υπολογιστή και το smart phone σου. Η μείωση του χρόνου που περνάς μπροστά στην οθόνη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να περιορίσεις τον χρόνο που κάθεσαι μέσα στην ημέρα. Αντ’αυτού ενεργοποιήσου, επισκέψου το γυμναστήριο ή ακόμα καθάρισε το σπίτι σου. Είναι και αυτός ένας τρόπος να αυξήσεις την κίνηση σου.

7. Μετάτρεψε τον sit time σε fit time. Προσπάθησε να συνδυάσεις την καρδιαγγειακή άσκηση με μια καθιστική δραστηριότητα που ήδη κάνεις. Για παράδειγμα, δοκίμασε να κάνεις απλές ασκήσεις ενώ παρακολουθείς τηλεόραση ή όρισε μια υπενθύμιση ενώ είσαι στη δουλειά για να σηκωθείς και να περπατήσεις για λίγα λεπτά ανά ώρα.

άσκηση tips

8. Γράψου σε ένα μάθημα. Έλεγξε το πρόγραμμα μαθημάτων  στο τοπικό γυμναστήριο ή το κοινοτικό κέντρο ή το πρόγραμμα μαθημάτων χορού ή γιόγκα σε ένα κοντινό στούντιο. Μπορεί να διαπιστώσεις ότι η δομή μιας τάξης σε βοηθά να μάθεις μια νέα δραστηριότητα και σε κρατά motivated.

9. Προγραμμάτισε την άσκηση στην ημέρα σου. Αφιέρωσε έναν συγκεκριμένο χρόνο στο πρόγραμμά σου για άσκηση και βάλ’τον στην ατζέντα σου.

10. Επιβράβευσε τον εαυτό σου. Θέσε βραχυπρόθεσμους στόχους-και επιβράβευσε τον εαυτό σου για την επίτευξή τους. Προσπάθησε να στοχεύσεις σε κάτι συγκεκριμένο, όπως το να συμμετάσχεται σε έναν αγώνα δρόμου ή σε ένα βάδην για φιλανθρωπικούς σκοπούς, σίγουρα θα σου δώσει το απαραίτηρο push και θα ανεβάσει την ψυχολογία σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

ELLE Λογότυπο ELLE green days

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: