Follow us

Search

Η personal trainer Δήμητρα Μάρκου σου δείχνει τον τρόπο να γυμνάσεις όλο το σώμα σου χωρίς εξοπλισμό

Αν ανήκεις στο γκρουπ ανθρώπων που δεν έχουν ελεύθερο χρόνο να πάνε σε γυμναστήριο και δεν έχουν εξοπλισμό στο σπίτι τους, τότε το παρακάτω πρόγραμμα είναι ιδανικό για εσένα.

Η personal trainer Δήμητρα Μάρκου σου δείχνει τον τρόπο να γυμνάσεις όλο το σώμα σου χωρίς εξοπλισμό

Η personal trainer Δήμητρα Μάρκου έχει βγάλει ένα πρόγραμμα για εσένα που μετά βίας κατορθώνεις να κλέψεις λίγο χρόνο για να τον αφιερώσεις στον εαυτό σου και να γυμναστείς. Αποτελείται από αερόβιες ασκήσεις τις οποίες μπορείς να εκτελέσεις σε μερικά τετραγωνικά μέτρα, οπότε δεν χρειάζεσαι πολύ χώρο και το κυριότερο δεν χρειάζεσαι κάποιον εξοπλισμό.

Γυμνάζει όλο το σώμα και η ένταση του προγράμματος εξαρτάται από το πόσο δυνατά και γρήγορα θα εκτελέσεις την κάθε άσκηση, άρα εσύ είσαι αυτός που θα ορίσει τον βαθμό δυσκολίας. Το προγραμμα απότελειται από 6 ασκήσεις τις οποίες πρέπει ν εκτελέσεις κυκλικά την μια μετά την άλλη για 10 επαναληψεις. Ξεκουράσου για 1 λεπτό και ξαναμπαίνεις στον δεύτερο κύκλο. Προσπάθησε να κανείς 5 κύκλους.

Squat jumps

Lateral leg lifts

Forward lunges (Right leg)

Forward lunges (Left leg)

Plank twists (Right leg)

Plank twists (Left leg)

Μπορείς να ακολουθήσεις την fitness instructor Δήμητρα Μάρκου στο Instagram για περισσότερες πληροφορίες και mini workouts για όλους!

MORE FROM

Fitness

BEST of INTERNET