Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, αν ήθελες να μάθεις τα μυστικά της σύνθεσης της κρέμας ή του σέρουμ που χρησιμοποιείς, έπρεπε να ανατρέξεις στα μικροσκοπικά γράμματα της ετικέτας στο πίσω μέρος της συσκευασίας. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει πια. Διάσημα brands καλλυντικών λανσάρουν προϊόντα που παίρνουν την ονομασία τους από το συστατικό που περιέχουν σε μεγάλη περιεκτικότητα. Την αρχή έκανε το brand The Ordinary το 2016, ενώ εν έτει 2020 πολλά είναι αυτά που έχουν ακολουθήσει το παράδειγμά του. «Οι περισσότεροι πελάτες μου ξοδεύουν λεφτά επενδύοντας σε λάθος προϊόντα», λέει η διάσημη δερματολόγος της Νέας Υόρκης Anne Chapas, και συνεχίζει: «Ρισκάρουν κινδυνεύοντας να εμφανίσει η επιδερμίδα τους κάποιον ερεθισμό ή ακόμα και αλλεργία και γι’ αυτό τους προτρέπω να μην επηρεάζονται μόνο από κάτι που μπορεί να κάνει buzz στο διαδίκτυο, αλλά να σιγουρεύονται πρώτα ότι το συστατικό που χρησιμοποιούν (υαλουρονικό οξύ, σαλικυλικό οξύ) κάνει για τον τύπο της επιδερμίδας τους». Το βρετανικό brand The Inkey List, πάλι, δημιούργησε το σέρουμ Niacinamide που βασίζεται στη νιασιναμίδη, γνωστή και ως βιταμίνη Β3, κατόπιν γκάλοπ που έκανε στους λογαριασμούς του στα social media. «Οι followers μας ζήτησαν ένα συστατικό που καταπολεμά την ακμή κι έτσι αμέσως σκεφτήκαμε τη νιασιναμίδη, ουσία που μειώνει την περίσσια σμήγματος και την ερυθρότητα και έλειπε από το portfolio μας», λέει η Colette Newberry, συνιδρύτρια του brand. Αντίστοιχα, η εταιρεία Mxt (mxt.co) χρησιμοποιώντας ένα διαδικτυακό κουίζ που βοηθά τους ειδικούς της μάρκας να καταλάβουν τις ανάγκες κάθε επιδερμίδας, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν εξατομικευμένες φόρμουλες βασισμένες στα συστατικά που τους ταιριάζουν.
Με 10% καθαρή βιταμίνη C: Αντιοξειδωτικός ορός λάμψης Pure Vitamin C 10 Serum της La Roche-Posay (στα φαρμακεία).