Αναρωτηθήκατε πώς αυτοαπομονώνεται και προφυλάσσεται από τον κορονοϊό ένας άστεγος; Μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αυτό ήταν το ερώτημα που έθεσε το βρετανικό περιοδικό δρόμου «The Big Issue», πριν από λίγες μέρες. Πώς προφυλάσσεται, αλήθεια, ο άνθρωπος που βιώνει την ακραία φτώχεια ο οποίος, μάλιστα, καθόλου συμπτωματικά, ανήκει και στις ομάδες υψηλού κινδύνου; Εμείς πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους που πωλούν στην Αθήνα το περιοδικό δρόμου "σχεδία" να διατηρήσουν το εισόδημα τους κάνοντας μια online συνδρομή και η "σχεδία" θα φτάσει στο σπίτι σας.

Elle 20 Μαρ. 20
Αναρωτηθήκατε πώς αυτοαπομονώνεται και προφυλάσσεται από τον κορονοϊό ένας άστεγος; Μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Το περιοδικό δρόμου «σχεδία» αναστέλλει, προσωρινά, την κυκλοφορία του και μας προσκαλεί να συμμετάσχουμε στο νέο του κοινωνικό πρόγραμμα μικρών συνδρομών, θωρακίζοντας τους πωλητές και συμβάλλοντας στη βιωσιμότητα του ελληνικού περιοδικού δρόμου, σε αυτή τη δύσκολη, για όλους, συγκυρία.

Για όσους δεν γνωρίζουν Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου (International Network of Street Papers-INSP), το οποίο απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 διεθνώς αναγνώστες. Όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του κόσμου, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου, όπως περίπτερα, αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και η πώληση του περιοδικού αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία για αυτούς να εξασφαλίσουν ένα ελάχιστο, αξιοπρεπές εισόδημα, αλλά και μέσο απεγκλωβισμού από το φαύλο κύκλο της κοινωνικής απομόνωσης και του αποκλεισμού. Αποτελεί επίσης ένα επιπλέον κίνητρο να ξαναχτίσουν τις ζωές τους.

Για να αντιμετωπιστεί, εν μέρει, έστω, η κρίση με τη διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους, την πτώση των πωλήσεων και του πραγματικού εισοδήματος των ανθρώπων με το κόκκινο γιλέκο, οι οποίοι πωλούν το περιοδικό, η «σχεδία» ξεκινάει μια καμπάνια για την εγγραφή συνδρομητών.

Η νέα καμπάνια προσφέρει τη δυνατότητα τετράμηνης (έναντι 16€ – περιλαμβάνονται τα ταχυδρομικά τέλη) ή δίμηνης συνδρομής (έναντι 8€), ενώ παρέχεται η ευκαιρία και για την ταχυδρομική αποστολή του τεύχους Μαρτίου (έναντι 4€, όσο δηλαδή κοστίζει και στο δρόμο) για τους αναγνώστες που το έχασαν ακριβώς επειδή έχουν πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη.

Στόχος είναι τόσο να υποστηριχθεί το εισόδημα των πωλητών του περιοδικού, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα, η συνέχιση της «σχεδίας» συνολικά.

Η καμπάνια απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνδρομής.

Συνδρομητής μπορεί να γίνει κάποιος είτε μέσω της ιστοσελίδας www.shediart.gr είτε τηλεφωνώντας στο 213 0231220.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT