Οι δημιουργοί της Eastpak βουτούν στην pop art της δεκαετίας του 60 και στην ιδιοφυΐα του Andy Warhol, του καλλιτέχνη που διαμόρφωσε όσο λίγοι την pop culture. Συγκεκριμένα, αποτίουν φόρο τιμής σε δύο από τα πιο κλασικά και χαρακτηριστικά ‘stamp’ prints του -το ‘Airmail’ και το ‘Fragile’- και τα αποτυπώνουν στα πιο εμβληματικά μοντέλα του brand. Η φιλοσοφία της νέας συλλογής βασίζεται σε ένα από τα πιο ισχυρά πιστεύω του Warhol που είναι η αυθεντικότητα και η αληθινή εμπειρία σε όλα.
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!