Σύμφωνα με το χολιγουντιανό κλισέ, οι άνθρωποι του θεάματος δεν μπορούν παρά να έχουν και εξίσου λαμπερά διαμερίσματα. Και αυτό ισχύει και για το μουσικοσυνθέτη Μαρκ Σάιμαν, που το θέαμα είναι η ζωή του. Όταν ο Μαρκ έκανε το όνειρό του πραγματικότητα κερδίζοντας το Βραβείο Τόνι για τη μουσική σύνθεση του γνωστού μιούζικαλ Hairspray, συνειδητοποίησε πως από κει και πέρα θα έπρεπε να περνάει όλο και περισσότερο χρόνο στο λοφτ του, στο Τσέλσι της Νέας Υόρκης. Κάτι που δεν τον πείραζε ιδιαίτερα. Έτσι κι αλλιώς, η συγκεκριμένη συνοικία κάλυπτε κάθε ανάγκη της καλλιτεχνικής φύσης του, αφού εδώ μένουν και όλοι οι λάτρεις της σόουμπιζ.
Ο Σάιμαν άρχισε να ενδιαφέρεται σοβαρά για τη μουσική βιομηχανία από 16 χρόνων. Από την εποχή που ήρθε στη Νέα Υόρκη για να δουλέψει, «μετράει» πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ (έχει συνθέσει τη μουσική για ταινίες όπως Άγρυπνος Στο Σιάτλ, Ο Έρωτας Του Προέδρου, κ.ά.). Παρ' όλα αυτά, οι απαιτήσεις του όσον αφορά το ντιζάιν δεν είναι τόσο υπερβολικές όσο θα περίμενε κανείς από έναν τελειομανή συνθέτη. Να φανταστεί κανείς, ότι σχετικά με τη διακόσμηση, ζήτησε απλώς να υπάρχουν μικρές αναφορές στη δεκαετία του ’80, που τόσο λατρεύει.
Την ανακαίνιση ανέλαβε ο διακοσμητής αλλά και σεναριογράφος Έρικ Χιουζ, γνωστός για τη δουλειά του στις κατοικίες των σταρ όπως οι Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και Κάιλ ΜακΛάχλαν. Ο Σάιμαν θυμάται: «Την πρώτη φορά που συνάντησα τον Χιουζ, το πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου του ήταν γεμάτο σενάρια. Την επόμενη, είχε μόνο δείγματα από πλακάκια».
Στον ενιαίο χώρο του καθιστικού και της τραπεζαρίας οι τοίχοι βάφτηκαν σε λευκό ιβουάρ και το μπαρ «ντύθηκε» με λευκό δέρμα. Μια μεταλλική κατασκευή σε χρυσαφί απόχρωση (αυθεντικό κομμάτι της δεκαετίας του '70 από παλιό ντεκόρ του Πάκο Ραμπάν), καθώς και ένα πορτρέτο του Κεν, («συντρόφου» της γνωστής Μπάρμπι, το οποίο υπογράφει ο Στιβ ντε Φρανκ) υπογραμμίζουν την pop glamour αισθητική του χώρου. Ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος είχε κάποιες αμφιβολίες όσον αφορά το λευκό ξύλινο πάτωμα. «Γνωρίζοντας πόσο κόσμο δέχομαι εδώ, ανησυχούσα για τη συγκεκριμένη επιλογή», λέει. Τελικά, όμως, το αποτέλεσμα τον «κέρδισε». Στο κυρίως υπνοδωμάτιο κυριαρχεί το γκρι. Εδώ τα αυστηρά μινιμαλιστικά στοιχεία συνυπάρχουν αρμονικά με τα πολυτελή γούνινα μαξιλάρια του οίκου Prada και το δέρμα.
Σε γενικές γραμμές, το πολυτελές λοφτ του μουσικοσυνθέτη θυμίζει περισσότερο σικάτο νεοϋορκέζικο μπαρ παρά παραδοσιακό διαμέρισμα. Όπως χαρακτηριστικά λέει ο ίδιος: «Ένα βράδυ είχα προσκαλέσει τον πρωταγωνιστή της ταινίας Σχεδόν Διάσημοι, Τζίμι Φάλον με τους γονείς του. Κάποια στιγμή, η μητέρα του ηθοποιού μού παράγγειλε ένα ποτό. Καθώς εγώ στεκόμουν πίσω από το μπαρ για να τη σερβίρω, εκείνη έβγαλε ένα εικοσαδόλαρο να με… πληρώσει».
Πάντως, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και ο Μάθιου Μπρόντερικ, αγαπημένοι φίλοι του Μαρκ, θέλοντας να περιγράψουν το διαμέρισμά του είπαν πως ένιωσαν σαν να βρίσκονταν «στο εσωτερικό ενός iPod».
Ακολουθήστε το ELLE στο
Google News
και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!