Από τον οραματιστή σκηνοθέτη, Γκορ Βερμπίνσκι, το «Αντίδοτο στην Ευεξία», είναι ένα ανατριχιαστικό και σοκαριστικό ψυχολογικό θρίλερ. Ο Ντέιν Ντεχάαν υποδύεται τον Λόκχαρτ, έναν φιλόδοξο χρηματιστή της Wall Street, ο οποίος στέλνεται από την εταιρία του σε ένα απομονωμένο θεραπευτικό σπα στις Άλπεις. Ο Λόκχαρτ έχει μία αποστολή: πρέπει να πείσει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, τον Πέμπροκ (Χάρι Γκρένερ), που βρίσκεται ως ασθενής στο σπα, κι έχει δηλώσει στο προσωπικό της εταιρίας του ότι δεν έχει καμία πρόθεση να γυρίσει στη Νέα Υόρκη, να επιστρέψει στα καθήκοντά του.
Ο Λόκχαρτ φτάνει στο ήσυχο σανατόριο, όπου οι ασθενείς υποτίθεται ότι λαμβάνουν μία θαυματουργή θεραπεία. Στην πραγματικότητα όμως, αυτοί φαίνεται ότι αρρωσταίνουν ακόμη περισσότερο…
Όταν ξεκίνησε να δουλεύει το «Αντίδοτο στην Ευεξία», ο Βερμπίνσκι ήθελε να δημιουργήσει ένα θρίλερ με το βάθος, τη διορατικότητα και τη δύναμη κλασικών ταινιών, όπως το «Η Λάμψη» του Στάνλει Κιούμπρικ και «Το Μωρό της Ρόζμαρι» του Ρομάν Πολάνσκι. Η ιδέα μια γρήγορης πανάκειας, η άρρωστη σύγχρονη κοινωνία και η εμμονή με την τέλεια υγεία ήταν μερικά από τα θέματα που ασκούσαν μεγάλη γοητεία στον Βερμπίνσκι, η φιλμογραφία του οποίου περιλαμβάνει την τεράστια επιτυχία «Οι Πειρατές της Καραϊβικής» και το βραβευμένο με Όσκαρ animation, «Rango».
«Αρχίσαμε να εξερευνούμε την ιδέα ενός σπα ευεξίας στις Άλπεις, ενός κέντρου υγείας που στην πραγματικότητα δεν σε κάνει καλά», λέει ο Βερμπίνσκι, «και σιγά σιγά το εξελίξαμε από εκεί. Γρήγορα η ιδέα του αναπόφευκτου άρχισε να μας απασχολεί. Αυτή η αίσθηση ότι υπάρχει μια ασθένεια, κάτι σαν μαύρη κηλίδα στην ακτινογραφία σου, που δεν λέει να φύγει με τίποτα!».
Ο Βερμπίνσκι έβαλε κάτω τις ιδέες του μαζί με τον σεναριογράφο Τζάστιν Χέιθ (“The Lone Ranger”, “Revolutionary Road”). «Είχα μια ιδέα που μου τριγύριζε το μυαλό αρκετό καιρό από διάφορες επιρροές, αλλά κυρίως προήλθε από μία υποψία που είχα σχετικά με ένα φάρμακο», λέει ο Χέιθ, που εμπνεύστηκε από τη δουλειά του Γερμανού συγγραφέα Τόμας Μαν και του ψυχιάτρου Καρλ Γιούνγκ. «Η ταινία έχει να κάνει με τη μόλυνση τόσο του μυαλού όσο και του σώματός μας στη σύγχρονη κοινωνία και την εμμονή μας με την κάθαρση ως αποτέλεσμα».