Η απόφαση που το άτομο παίρνει υπό θανατερή πίεση και οι ηθικές περιπλοκές που αυτή επισύρει εξακολουθούν να απασχολούν ως θέμα τον Δανό Τομπίας Λίντχολμ, σεναριογράφο του συναρπαστικού «Κυνηγιού» και σκηνοθέτη της έξοχης «Πειρατείας στον ωκεανό».
Μόνο που ο δημιουργός εδώ απογοητεύει αναπάντεχα.
Η ιστορία του Δανού διοικητή στο Αφγανιστάν, που αφού αποφασίζει εκκένωση του στρατοπέδου του για να σώσει τους υπό διασταυρούμενα πυρά άνδρες του, βλέπει δεκάδες Αφγανούς αμάχους να σκοτώνονται και οδηγείται σε στρατοδικείο πίσω στη χώρα του, μπορεί να είναι αλάνθαστη αφηγηματικά και καλοπαιγμένη (πρωταγωνιστεί κι εδώ ο Πίλου Άσμπεκ της «Πειρατείας…»), παραμένει, ωστόσο, μια περιπτωσιολογία (μια προσωπική-οικογενειακή υπόθεση) που ανάγεται το πολύ στη σφαίρα του μιλιταριστικού δικαίου και τίποτα άλλο, έτσι αυτονόητη που εξαρχής θεωρεί τη στρατιωτική παρουσία του Δανού σε μια εμπόλεμη τριτοκοσμική χώρα και κοιτά τα πράγματα από τη (μεσοαστική) σκοπιά του, όπως άλλωστε και σχεδόν όλα τα αντίστοιχα αμερικανικά πολεμικά φιλμ.